Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ichem Ferrah

Gestart door Stiens, augustus 21, 2025, 10:07:38

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Het basisteam moet nog gevormd worden in deze fase van de competitie en nieuwe spelers worden ingepast.
Heel mooi voor Yoram dat hij kon spelen en het goed doet maar dat komt ook omdat nog niet alle spelers beschikbaar waren.
Hij moet de strijd maar aan met Sj?strand die ook nog niet heel veel heeft laten zien. ZAl vandaag ook zeker wel iets van 35 minuten kunnen spelen.

Overigens , het zijn gewoon contractspelers. Het is ook belangrijk dat O21 niet degradeert en als spelers daaraan bijdragen is het ook al waardevol voor de club. Niet iedereen gaat het redden in het eerste.

Stanley

Citaat van: Korezev op augustus 31, 2025, 10:13:49
Ieder jonkje wordt hier KAPOT gemaakt door onze TRAINER, je wordt niet beter door 5 minuutjes in te mogen vallen, geef ze eens een paar wedstrijden, het doet mij pijn aan de ogen om te moeten kijken naar het systeem wat er niet is.
De jonkjes kunnen ons nog niet redden. Ze hebben veel minuten mogen maken in de voorbereiding met al gevolg dat we van elke profclub verloren. Dat ze bij de selectie zitten moeten ze tevreden mee zijn en verder  afdwingen op de training of ze minuten krijgen. Hard werken en geduld.

Poetser

Ieder jonkje wordt hier KAPOT gemaakt door onze TRAINER, je wordt niet beter door 5 minuutjes in te mogen vallen, geef ze eens een paar wedstrijden, het doet mij pijn aan de ogen om te moeten kijken naar het systeem wat er niet is.

Wat een onzin. Wiebe het vorig seizoen 4 wedstrijden basis speelt, 4x als een krant.

We moeten stoppen om 021 te vergelijken met de KKD.

Als je ?cht talent hebt, dan kom je bovendrijven. En dan komt ook het mentale er nog bij.

YellowBlue

Citaat van: Vlampiep op augustus 31, 2025, 09:19:45
Mijn advies aan Yoram zou zijn, probeer nog voor het sluiten van de transfermarkt een andere club te vinden.
Ik kan absoluut geen oordeel geven over Ferrah en als hij zo goed is als Henk roeptoetert is dat een aangename meerwaarde. Maar om Yoram op deze wijze te passeren na zijn prima optreden afgelopen wedstrijd, vind op zijn minst gezegd niet juist. Henk gokt op een geweldig debuut van Ferrah, maar als dat tegenvalt is hij binnen de spelersgroep mijnsinziens zijn geloofwaardigheid zwaar op de proef aan het stellen en zet Ferrah hiermee ook op een eiland binnen de selectie.
was niks bijzonders van Yoram hoor en de Zweed moet op links.

Lore

Kan je dan even drie clubs uit de KKD diie meer spelers uit hun jeugdopleiding hebben verkocht dan Cambuur?Als Cambuur iets goed en anders doet dan in het verleden is het juist de jeugd kansen geven.

Bankzitter

En ook prima dat 021 de plekken 18-25 in de selectie vult.
Anders moet je dat soort jongens uit de onderkant KKD halen en dat is duurder en vaak ook geen succes.

De Gast

Lefgozertje, nergens bang voor. Voor dit soort jongens kom je naar het stadion. Waar Yoram al snel in paniek raakt heeft hij dat niet.

Bernardo

Beter dan onze jeugdspelers.

Huizen

Citaat van: Bernardo op augustus 31, 2025, 19:41:50
Beter dan onze jeugdspelers.

x2. Genoten van zijn lef!  :0=

Holwerd voor Cambuur

Mijn advies aan Yoram zou zijn, probeer nog voor het sluiten van de transfermarkt een andere club te vinden.
Ik kan absoluut geen oordeel geven over Ferrah en als hij zo goed is als Henk roeptoetert is dat een aangename meerwaarde. Maar om Yoram op deze wijze te passeren na zijn prima optreden afgelopen wedstrijd, vind op zijn minst gezegd niet juist. Henk gokt op een geweldig debuut van Ferrah, maar als dat tegenvalt is hij binnen de spelersgroep mijnsinziens zijn geloofwaardigheid zwaar op de proef aan het stellen en zet Ferrah hiermee ook op een eiland binnen de selectie.

:proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

YellowBlue

geweldig debuut van Ferrah

SCC

Heel benieuwd hoe Ferrah zich gaat ontwikkelen, maar nog meer hoe hij zich gaat profileren in deze selectie.
Door de opmerkingen vooraf van Henk, ben ik er afgelopen zondag extra op gaan letten. En ik hoop van harte dat ze bij Cambuur wel op een verstandige manier omgaan met deze jongen. Ja, hij is eigengereid, maar dat mag ook als je een lefgozertje haalt. En nee, hij zal niet altijd de juiste keuzes maken, maar ik hoop wel dat ze hem niet volstoppen met opdrachten (restricties).

2 dingen die me het meeste opvielen: Bij de goal van R?lke had hij zelf gewild en je zag aan het vieren van het doelpunt dat R?lke ook wist dat Ferrah niet (bewust) afspeelde.
Meer zorgelijk was punt 2: toen hij eens naar binnen sneed en duidelijk het schot zocht, had Diemers de bal willen hebben. Die liet dat zowel verbaal als non-verbaal duidelijk weten (dat mag/ moet ook), maar hij zette dat te lang door (Diemers). Want direct daarna was er een blessure behandeling (wisselmoment) van VVV en je zag dat Diemers, R?lke en een derde (ik meen Balk) bij elkaar kwamen en dat Ferrah daar zo'n 10 mtr vanaf stond. Er werd nog 3-4x even naar hem gewezen en geknikt. Dat moet je niet hebben, daarmee sluit je zo'n jongen buiten de groep en haal je al het initiatief (en ook creativiteit) er mogelijk uit.
Nu oogt dat jochie misschien wel alsof het hem niets doet, maar als jij niet de taal beheerst en door de leiders direct even publiekelijk te kijk wordt gezet, dan moeten zowel de ervaren jongens als mensen van de club daar wel voorzichtig mee omgaan en zo'n jongen de momenten daarna (na de wedstrijd, voor/ tijdens de volgende training, etc) apart nemen en het wel bijpraten.

Volgens mij ging dat in het verleden ook op die manier wel wat verkeerd met spelers als Rossi, onze Italiaan en eerder met spelers als Feldballe, die Zweedse maat van Zlatan, Meleg, etc. Ik weet, daar was voetbalinhoudelijk voldoende op aan te merken, maar ik wil ermee zeggen dat je wel oog moet houden voor een jonge speler / talent die naar het buitenland gaat, seniorenvoetbal speelt, andere taal, eten , gewoontes, etc. Dan moet zo'n jongen wel vrij in het hoofd spelen en vooral niet continu moeten denken wat wil de trainer of medespeler nu dat ik doe met de bal ipv gewoon vrijuit en onbevangen voetballen.

Trainert!

Kunnen wij deze jongen levenslang
vastleggen? fantastisch spel!!

Specuveter

Een zwaluw....
Maar veelbelovend inderdaad
Nieuw pareltje??
O nee hij is gehuurd

AL