Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - MVV vrijdag 9 Mei 20:00

Gestart door Noordcambuur, mei 04, 2025, 12:53:21

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune nog 6 kaarten beschikbaar
Oosttribune nog rond 100 kaarten beschikbaar
Westtribune  :?
Komt weer aardig vol en mooi weer voor een lekker  :proost

Johan-12

Citaat van: Bankzitter op mei 09, 2025, 14:28:16
We missen een middenvelder met diepgang die ook in de 16 opduikt.
De bezetting in de 16 is te mager , Pauwels komt daar ook al weing. Eigenlijk alleen Balk die ook voor de goal komt, naast de spits.
Klopt, zoals Jacobs en vd Streek daar er wel waren als middenvelders in hun periode.

fred

Citaat van: Noordcambuur link=topic=2792.msg383736#msg383736
Komt weer aardig vol en mooi weer voor een lekker  :proost

Zullen weer gewoon veel lege plekken zijn.
We spelen ook nergens meer om vandaag.

hobbes

Citaat van: fred op mei 09, 2025, 15:31:34
Zullen weer gewoon veel lege plekken zijn.
We spelen ook nergens meer om vandaag.

Ga je alleen naar Cambuur als het ergens om gaat?

Johan-12

Citaat van: hobbes op mei 09, 2025, 15:38:11
Ga je alleen naar Cambuur als het ergens om gaat?
Los daarvan, het gaat in meerdere opzichten vanavond echt nog om iets.

Zuid1991

Mooi weer, derde plek vasthouden en veel publiek!
Gas gevuh!
De allerlaatste kaarten op de oosttribune nu in de verkoop.
Veul plezier vanavond scc-ers!

Destroyer

Citaat van: fred op mei 09, 2025, 15:31:34
Zullen weer gewoon veel lege plekken zijn.
We spelen ook nergens meer om vandaag.

Echt CO praat  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op mei 09, 2025, 16:06:16
Mooi weer, derde plek vasthouden en veel publiek!
Gas gevuh!
De allerlaatste kaarten op de oosttribune nu in de verkoop.
Veul plezier vanavond scc-ers!
:thumbsup :proost

Drumfather SCC

Hup MVV (Grapke juuuuuuuuuuuh)

Maar het zou mij wel beter uitkomen; Zaterdag thuis in de PO ipv vrijdag

Want vrijdag bin ik fut  8P

fred

Citaat van: fred op mei 09, 2025, 15:31:34
Zullen weer gewoon veel lege plekken zijn.
We spelen ook nergens meer om vandaag.

Ik kom er al 40 jaar.

Proppie

Iemand livestream? Zit op Cura?ao en espn werkt niet?.

Specuveter


Kuzmanovic-Apeldoorn

Drie bussen uit maasstricht.... (1tje uit be)
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zo veel beter, typisch potje om straks onterecht de 1-1 om de oren te krijgen
Henk, held, bedankt

Specuveter

Eerlijk is eerlijk..
Smand speelt prima.