Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - MVV vrijdag 9 Mei 20:00

Gestart door Noordcambuur, mei 04, 2025, 12:53:21

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: okkele op mei 11, 2025, 15:25:25
ik kom suh een lauw pitt biiertje bij dei hale.

:thumbsup  :proost |:) kalm blieve Okkele. We gaan naar de eredivisie. Echt.