Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - MVV vrijdag 9 Mei 20:00

Gestart door Noordcambuur, mei 04, 2025, 12:53:21

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: sunderland op mei 08, 2025, 16:13:23
wat stom weer, 2 e helft ADO gewoon veel beter dan de laatste 5 wedstrijden en dan weer voor dat zwakke middenveld. Middenveld Narthy , Souren, Diemers is niet goed
wie Zou jij dan op middenveld zetten??

Johan-12

Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 16:43:19
wie Zou jij dan op middenveld zetten??

Ik vind eigenlijk ook wel jammer dat "experiment " met van Mullum op het middenveld niet verder een kans krijgt.
Hij is middenvelder, het werkte vorige week en manier om te kijken of middenveld nu dan dominanter kan zijn.
Het lijkt mij ook geen groot risico om dit een vervolg te geven.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op mei 08, 2025, 16:13:23
wat stom weer, 2 e helft ADO gewoon veel beter dan de laatste 5 wedstrijden en dan weer voor dat zwakke middenveld. Middenveld Narthy , Souren, Diemers is niet goed
en hoe ziet jouw middenveld er dan uit :?

sunderland

Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 16:43:19
wie Zou jij dan op middenveld zetten??
zorro ! De beleving de 2 e helft in Denhaag met het goede voetbal , daar moet je op voortborduren. Soms valt de puzzel en nu weer dat middenveld wat elkaar zeker niet sterker maakt. Zwakte bod Ts .

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op mei 08, 2025, 17:09:08
en hoe ziet jouw middenveld er dan uit :?
exact hetzelfde als 2 e helft vorige week. Goed voetbal en goede beleving

Johan-12

Citaat van: sunderland op mei 08, 2025, 18:28:37
zorro ! De beleving de 2 e helft in Denhaag met het goede voetbal , daar moet je op voortborduren. Soms valt de puzzel en nu weer dat middenveld wat elkaar zeker niet sterker maakt. Zwakte bod Ts .
Eens met jou, soms valt een puzzel toevallig. Vorige week is misschien zo'n moment geweest, dat had een vervolg verdiend.
Ik vind Nartey nog niet overtuigend genoeg om te zeggen, daar kan je niet omheen. Het mag allemaal wat sneller en dominanter bij hem. Hopelijk komt dat nog, die potentie heeft hij wel.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op mei 08, 2025, 18:30:27
exact hetzelfde als 2 e helft vorige week. Goed voetbal en goede beleving
dus geen Nartey maar van Mullem.

gobo

Citaat van: Lore op mei 08, 2025, 15:06:42
Je bedoelt om de gele kaarten? In "Hertenkamp" vertelde ze dat ook de schorsing na een gele kaart vervalt. Vage regel
Waarom zou je ?berhaupt reageren op zo een nietszeggende post?
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

YellowBlue

Ik ben (nog) niet superfan van Nartey, maar dit is wel een groot talent.
Ontwikkeling gaat bijna altijd met horten en stoten bij jonge spelers. qua type vind ik hem wel goed samen met Diemers en Souren.
Als je namelijk met een echte 6 zoals Kieftenbelt speelt, schuift Souren naar 8 en Diemers naar 10. Diemers speelt beter als hij niet de diepste middenvelder is in mijn beleving. bovendien is Kieftenbelt niet 100% fit en gebruik van Mullem a.u.b. alleen als het niet anders kan...

sunderland

Citaat van: YellowBlue op mei 09, 2025, 10:45:56
Ik ben (nog) niet superfan van Nartey, maar dit is wel een groot talent.
Ontwikkeling gaat bijna altijd met horten en stoten bij jonge spelers. qua type vind ik hem wel goed samen met Diemers en Souren.
Als je namelijk met een echte 6 zoals Kieftenbelt speelt, schuift Souren naar 8 en Diemers naar 10. Diemers speelt beter als hij niet de diepste middenvelder is in mijn beleving. bovendien is Kieftenbelt niet 100% fit en gebruik van Mullem a.u.b. alleen als het niet anders kan...
Narty is soms zo sloom maar kan echt wel goed voetballen. Als hij sloom is dan is zijn handeling snelheid ook heel laag. In Denbosch speelde hij een beste pot, dat is ook de enige reden die ik kan bedenken waarom de Ts hem vandaag opstelt

Johan-12

Citaat van: sunderland op mei 09, 2025, 11:05:49
Narty is soms zo sloom maar kan echt wel goed voetballen. Als hij sloom is dan is zijn handeling snelheid ook heel laag. In Denbosch speelde hij een beste pot, dat is ook de enige reden die ik kan bedenken waarom de Ts hem vandaag opstelt
Souren speelde in DB ook prima pot, maar zou het ook kunnen dat DB in die wedstrijd ons wel heel erg in de kaart speelde?
Dit seizoen vind ik, dat los van Diemerrs, de andere middenvelders nog geen basisplaats kunnen eisen. Ik zie de potentie ook wel bij Nartey, absoluut. Maar zijn invalbeurten vorig seizoen vond ik overtuigender dan de basisplaatsen dit seizoen.
Ik mis sprints, diepgang en echt de bal willen hebben. Dat had hij bij die invalbeurten toen veel meer.

upweer

Citaat van: Johan-12 op mei 09, 2025, 12:01:58
Souren speelde in DB ook prima pot, maar zou het ook kunnen dat DB in die wedstrijd ons wel heel erg in de kaart speelde?
Dit seizoen vind ik, dat los van Diemerrs, de andere middenvelders nog geen basisplaats kunnen eisen. Ik zie de potentie ook wel bij Nartey, absoluut. Maar zijn invalbeurten vorig seizoen vond ik overtuigender dan de basisplaatsen dit seizoen.
Ik mis sprints, diepgang en echt de bal willen hebben. Dat had hij bij die invalbeurten toen veel meer.

gewoon de overwinning over de streep halen, niet lullen maar poetsen

sunderland

Citaat van: Johan-12 op mei 09, 2025, 12:01:58
Souren speelde in DB ook prima pot, maar zou het ook kunnen dat DB in die wedstrijd ons wel heel erg in de kaart speelde?
Dit seizoen vind ik, dat los van Diemerrs, de andere middenvelders nog geen basisplaats kunnen eisen. Ik zie de potentie ook wel bij Nartey, absoluut. Maar zijn invalbeurten vorig seizoen vond ik overtuigender dan de basisplaatsen dit seizoen.
Ik mis sprints, diepgang en echt de bal willen hebben. Dat had hij bij die invalbeurten toen veel meer.
Souren geen basisplaats eisen? Vind van wel.

666

Souren en Diemers zou ik er altijd inzetten, die andere positie gewoon kijken wat de wedstrijd nodig heeft.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

We missen een middenvelder met diepgang die ook in de 16 opduikt.
De bezetting in de 16 is te mager , Pauwels komt daar ook al weing. Eigenlijk alleen Balk die ook voor de goal komt, naast de spits.