Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - MVV vrijdag 9 Mei 20:00

Gestart door Noordcambuur, mei 04, 2025, 12:53:21

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Specuveter op mei 09, 2025, 21:01:33
Eerlijk is eerlijk..
Smand speelt prima.
speelt best idd. Wat een kutwissels weer .

sunderland

Citaat van: sunderland op mei 09, 2025, 21:32:38
speelt best idd. Wat een kutwissels weer .
must die dood skame met 1-0

michello

Oh oh oh wat een verschrikkelijke slechte pot. MVV kon niks en bij ons ging ook zo veel mis..  :zucht

Bankzitter

Weer gewonnen. Dat is het enige dat telt op het einde van het seizoen.

PePe

Maar goed dat deze wedstrijd niet live werd uitgezonden.

michello

Zo onnodig allemaal en daardoor krijg je ook nog blessures.

Zuid1991

Winst telt, derde plek!
Maar gvd ik wurd heulemaal gek van 246 corners van Diemers die niks opleveren en 8 van de 10 keer half bij de eerste paal komen?.
Verzin iets nieuws!!!!!
Op naar de Play offs!

Bankzitter

Hebben we dit seizoen 1 goal uit een corner gemaakt? Ik kan me het niet herinneren wanneer.

Noordcambuur

Een vreselijke partij voetbal als je zo de playoffs in gaat kun je het wel vergeten?.

DeBruyne

Leek wel een open sollicatie van Smeets richting Cambuur bij ESPN...

De Gast

Te goed om te verliezen en te slecht om het publiek te vermaken. De thuiswedstrijden waren dit seizoen veelal een lijdensweg.

Een zouteloos elftal grotendeels waarbij de supporters op Noord uit verveling maar bier over elkaar heen gaan smijten.

Ik zie ons niet vlammen straks.

fred

Citaat van: DeBruyne op mei 09, 2025, 23:01:29
Leek wel een open sollicatie van Smeets richting Cambuur bij ESPN...

Ik dacht exact hetzelfde

oost

Citaat van: DeBruyne op mei 09, 2025, 23:01:29
Leek wel een open sollicatie van Smeets richting Cambuur bij ESPN...

Hahha idd  :0=

Maaaar een fitte Smeet kan je er best bij hebben

Bankzitter

Hopelijk zijn er nog veel meer spelers in de KKD onder de indruk geraakt en die hier graag heen willen.

Die Smeets was hier echt niet fit, die heeft z?n kans hier verprutst.

Johan-12

Citaat van: Noordcambuur op mei 09, 2025, 22:56:24
Een vreselijke partij voetbal als je zo de playoffs in gaat kun je het wel vergeten?.
Het was vreselijk slecht. Tempo van 5e reserve klasse, allemaal plichtmatig in een wandeltempo.
Ik zag geen team dat overtuigd 3e wilde worden.