Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]

Gestart door Inferno-058, februari 18, 2025, 21:42:03

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 07, 2025, 19:28:37
Wel een veel beter geluid dan op zuid trouwens  :_schater

Jah wie neemt ook een plaats op Zuid..... Ik heb tegen VVV op de hoofd/sponsor tribune gezeten.... Wat een HEERLIJKE stoeltjes daar.... dan is mn eigen kuipje op Oost maar een aardappelkissie hoor....
Veel plezier Kuz, en neem alsjeblieft de puntjes mee grote vriend, (die ik helemaal niet ken , maar wel enorm waardeer)
                                                                                      _O_

sunderland


sunderland


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 07, 2025, 19:33:48
Jah wie neemt ook een plaats op Zuid..... Ik heb tegen VVV op de hoofd/sponsor tribune gezeten.... Wat een HEERLIJKE stoeltjes daar.... dan is mn eigen kuipje op Oost maar een aardappelkissie hoor....
Veel plezier Kuz, en neem alsjeblieft de puntjes mee grote vriend, (die ik helemaal niet ken , maar wel enorm waardeer)
                                                                                      _O_

Komt voor elkaar _O_
Henk, held, bedankt

Cambuur LWD



Leeuwarder94

Citaat van: Cambuur LWD op maart 07, 2025, 20:00:27
Iemand een stream gevonden?

De link die ik eerder stuurde werkt prima
De wens is de vader van de gedachte

Cambuur LWD

Lukt mij niet of moet je registreren ofzo?

Noordcambuur


CambuurArnhem

Fuck dat schakelprogramma, heb nog helemaal niks gezien van Cambuur.


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: CambuurArnhem op maart 07, 2025, 20:30:28
Fuck dat schakelprogramma, heb nog helemaal niks gezien van Cambuur.

Hoeft ook niet! Want dan blijft t 0-1 :D
SC Cambuur Kampioen 2019-2021


CambuurArnhem


DMS78