Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]

Gestart door Inferno-058, februari 18, 2025, 21:42:03

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: AL op maart 07, 2025, 20:51:16
Prima spel alleen kansen afmaken blijft een dingetje.
Had gewoon 0-5 kunnen/moeten staan.
Souren laat wederom zien dat hij gewoon de allerbeste is op dit moment.
Denk dat Hilterman er af gaat, die is conditioneel echt nog niet ok. Is wel een prima aanspeelpunt.
Denk dat Balk 2e helft spits gaat spelen en Alhaft of Wiebe naar rechts gaat.
klopt we hadden eerste helft zeker 0-4 voor moeten staan dan kun je rustig aan doen 2e helft en dan sparen voor maandag.

sunderland

Ben benieuwd naar de wissel. Niks veranderen in posities graag. R?lke voor Hilterman en verder niks

CambuurArnhem


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

 :fant

Livescore heeft een kwartier lang 1-2 gemeld, dus ik zit maar op die goal te wachten bij ESPN. Nu staat er weer 0-2 :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: CambuurArnhem op maart 07, 2025, 21:18:46
Kooistra erin, Hilterman eruit...
vreemd . Zo zit je 2x niet bij de selectie en zo in de spits. Ben benieuwd. Hij was heel goed bezig

CambuurArnhem

Galvez eraf met geel, vervanger Poll krijgt meteen ook geel  :wall

Leeuwarder94

Prima overwinning. 2e helft hadden ze er weinig zin meer in en Den Bosch kon niet beter. Op naar maandag!
De wens is de vader van de gedachte

michello

#83
Keurig uitgespeeld, we staan er mooi bij en volop in de race voor plek 2. Maandag de schapenkoppen pakken!
(Promotie nu echt weer in eigen hand!)

Noordcambuur

0-2 mooie overwinning en weer de 0 gehouden  :thumbsup
Gefeliciteerd mannen op naar maandag  :thumbsup
Vol huis tegen Dordrecht  :thumbsup

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Poetser

2e helft duidelijk de krachten wat gespaard.

Prima overwinning  |:)

Specuveter


michello

Wederom 0 schoten op doel tegen..  :_schater

Eewal