Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]

Gestart door Inferno-058, februari 18, 2025, 21:42:03

Vorige topic - Volgende topic

Leeuwarder94

Toch blij dat cambuur weer langs komt! Mooi voor Pauwels. Zijn zij nou zo slecht of...?
De wens is de vader van de gedachte

sunderland

Wat is die Souren goed en wat is Hilterman belangrijk

sunderland

Citaat van: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 20:36:16
Toch blij dat cambuur weer langs komt! Mooi voor Pauwels. Zijn zij nou zo slecht of...?
wij zijn heel erg goed tot nu

sunderland

Beste helft van het seizoen vind ik

Leeuwarder94

Het middenveld van Den Bosch is bij vlagen compleet verdwenen. Wat een ruimtes liggen daar zeg.
De wens is de vader van de gedachte

michello

Citaat van: sunderland op maart 07, 2025, 20:47:05
Beste helft van het seizoen vind ik

Wilde ik ook net zeggen. Keurig! Had nog wel eentje bij gemogen maar verder uitstekende eerste helft!

Leeuwarder94

#66
Dordrecht ook op 4-0 achter bij rust..
De wens is de vader van de gedachte

AL

#67
Prima spel alleen kansen afmaken blijft een dingetje.
Had gewoon 0-5 kunnen/moeten staan.
Souren laat wederom zien dat hij gewoon de allerbeste is op dit moment.
Denk dat Hilterman er af gaat, die is conditioneel echt nog niet ok. Is wel een prima aanspeelpunt.
Denk dat Balk 2e helft spits gaat spelen en Alhaft of Wiebe naar rechts gaat.

R058

Citaat van: sunderland op maart 07, 2025, 20:47:05
Beste helft van het seizoen vind ik
Denk ik ook. Enige wat er op aan te merken valt, is dat het niet 0-4 staat.
Souren speelt echt fantastisch trouwens. Prachtige dribbels nu ook.

michello

Citaat van: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 20:51:04
Dordrecht ook op 3-0 achter bij rust..

4-0?. klaar voor de schapenslacht.

Specuveter

Prima eerste helft
Jammer dat er geen 3e of 4e in is gegaan.
Prachtige goal van Pauwels goed voor zijn zelfvertrouwen
Enige dissonant is Mercera vind ik
Raakt wel h??l veel de bal kwijt bij opbouw en is ook nog vaak zijn man kwijt!



sunderland

Ook mooi om te zien dat we tactisch een keer echt beter zijn. Middenveld Narthy Souren en Diemers die ook zo nu en dan in de as staat. Hun weten totaal niet wat ze mee aan moeten

Noordcambuur

Citaat van: michello link=topic=2745.msg379744#msg379744 date =1741377209
4-0?. klaar voor de schapenslacht.
maandag ook graag zo?n afgang van die schapenkoppen :y

Specuveter


sunderland

Citaat van: Specuveter op maart 07, 2025, 20:58:22
Prima eerste helft
Jammer dat er geen 3e of 4e in is gegaan.
Prachtige goal van Pauwels goed voor zijn zelfvertrouwen
Enige dissonant is Mercera vind ik
Raakt wel h??l veel de bal kwijt bij opbouw en is ook nog vaak zijn man kwijt!
hij heeft ook hun beste speler tegen over hem.