Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]

Gestart door Inferno-058, februari 18, 2025, 21:42:03

Vorige topic - Volgende topic

ChantiSCC

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 08, 2025, 20:34:01
Wat stond er eigenlijk op het spandoek, stond er achter, dus niet kunnen zien

Niets is zo mooi als die club in het geel en blauw

Inferno-058

Beste uitvak dit seizoen qua sfeer! Het is geen moment stil geweest