Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]

Gestart door Inferno-058, februari 18, 2025, 21:42:03

Vorige topic - Volgende topic

michello

Net als in 2013 zullen de ogen meer gericht zijn op onze concurrenten. Toen had ook niemand een stuiver gegeven voor ons kampioenschap een paar weken voor het einde.
Niet verslappen nu en het is mogelijk!

Noordcambuur

ADO heeft veel makkelijk programma dan ons,Cambuur heeft het laten liggen in begin van de competitie en tegen jong Ajax en AZ en dieptepunt was tegen Top Oss.
Maar nogmaals we zullen het zien :y

wiekie1969

Zolang mogelijk derde blijven. 1 na laatste wedstrijd uut bij Ado winnen en de laatste pot mvv pakken. Kom aan.

Bernardo

Eerste helft echt fantastisch gespeeld, tweede helft zakelijk uitgespeeld zonder wat weg te geven. Wij kunnen heel goed voetballen als we de ruimte krijgen.

sunderland

Was zo blij dat Souren kwam omdat hij bij MVV al zo goed was.
In het begin hier zelfs op de bank gezeten.
Nu erg goed en gisteren de beste op het veld.

sunderland

Heb vaak commentaar gehad op het tactische gedeelte wat in mij ogen ook terecht was.
Vond het gisteren ook geweldig om te zien hoe het middenveld Verbeek( aanvoerder en beste speler) compleet voor lul zette. Narthy Souren en Diemers deden dat fantastisch.
Viel mij ook op dat Nieling wel 10 x een bal tussen de linies speelde en soms simpel op Souren of een linie oversloeg. Ja als dat ook nog goed begint te worden?..

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op maart 08, 2025, 09:09:30
Heb vaak commentaar gehad op het tactische gedeelte wat in mij ogen ook terecht was.
Vond het gisteren ook geweldig om te zien hoe het middenveld Verbeek( aanvoerder en beste speler) compleet voor lul zette. Narthy Souren en Diemers deden dat fantastisch.
Viel mij ook op dat Nieling wel 10 x een bal tussen de linies speelde en soms simpel op Souren of een linie oversloeg. Ja als dat ook nog goed begint te worden?..
Souren kreeg eerste helft ook wel heel ruimte op het middenveld  dat het in de eerste helft nog maar 0-2 was ?.

Arno A

Citaat van: Galdiano op maart 07, 2025, 22:44:19
Nee. Is een eigenwijs mannetje. Vaak ligt het aan een ander, en ook regelmatig kop omlaag of wegwerp gebaartjes.  :R

Dan valt El Kachati ook af denk ik. Heeft ook (te) veel temperament. Maar Balk heeft ook een metamorfose ondergaan. Dus wie weet als Henk er mee kneedt.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op maart 08, 2025, 09:20:49
Souren kreeg eerste helft ook wel heel ruimte op het middenveld  dat het in de eerste helft nog maar 0-2 was ?.
ja en waarom kreeg hij die ruimte

sunderland

Citaat van: Arno A op maart 08, 2025, 10:10:11
Dan valt El Kachati ook af denk ik. Heeft ook (te) veel temperament. Maar Balk heeft ook een metamorfose ondergaan. Dus wie weet als Henk er mee kneedt.
allemaal suuten en ja knikkers daar red je het ook niet mee. Mag wel wat in zitten, dat zijn vaak de goede apparte spelers

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op maart 08, 2025, 10:13:10
ja en waarom kreeg hij die ruimte
omdat het middenveld van Den Bosch helemaal weg was veel ruimtes tussen de linies na de rust heeft Den Bosch het wel weer voor elkaar.

Huizen

Citaat van: Noordcambuur op maart 08, 2025, 08:13:41
ADO heeft veel makkelijk programma dan ons,Cambuur heeft het laten liggen in begin van de competitie en tegen jong Ajax en AZ en dieptepunt was tegen Top Oss.
Maar nogmaals we zullen het zien :y

ADO heeft nu 7x op rij gewonnen dat gaan ze hopelijk niet nog 9x volhouden  :thumbsup

mark1989

Citaat van: sunderland op maart 08, 2025, 10:13:10
ja en waarom kreeg hij die ruimte

Omdat Den Bosch vanuit de laatste lijn niet durfde door te stappen naar het middenveld, omdat Cambuur nu 3 gevaarlijke aanvallers heeft met Pouwels, Hilterman en Balk. Daar wil je niet 1 op 1 tegen spelen. Dus als dan de opbouw goed is speel je makkelijk een middenvelder vrij. Diemers proberen ze ze dan zoveel mogelijk af te dekken, waardoor Souren meer ruimte krijgt.

Cambuur wordt steeds beter. En er zit nog veel rek in dit elftal, want sommige kunnen nog veel beter worden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat stond er eigenlijk op het spandoek, stond er achter, dus niet kunnen zien
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: mark1989 op maart 08, 2025, 11:52:43
Omdat Den Bosch vanuit de laatste lijn niet durfde door te stappen naar het middenveld, omdat Cambuur nu 3 gevaarlijke aanvallers heeft met Pouwels, Hilterman en Balk. Daar wil je niet 1 op 1 tegen spelen. Dus als dan de opbouw goed is speel je makkelijk een middenvelder vrij. Diemers proberen ze ze dan zoveel mogelijk af te dekken, waardoor Souren meer ruimte krijgt.

Cambuur wordt steeds beter. En er zit nog veel rek in dit elftal, want sommige kunnen nog veel beter worden.
die uitleg moet je aan Noord uitleggen want die vraagt er om. Niet aan mij. Je hebt helemaal gelijk