Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]

Gestart door Inferno-058, februari 18, 2025, 21:42:03

Vorige topic - Volgende topic

michello

Eigenlijk wel een goed gevoel over vanavond. We zijn de beste in uitwedstrijden en vaak ook tegen teams aan de bovenkant. 1-3!

Noordcambuur

Citaat van: michello op maart 07, 2025, 09:28:10
Eigenlijk wel een goed gevoel over vanavond. We zijn de beste in uitwedstrijden en vaak ook tegen teams aan de bovenkant. 1-3!
Den Bosch kan geen punten laten liggen en Cambuur ook niet dus wordt een schaakspel?

Lore

Citaat van: Noordcambuur op maart 07, 2025, 10:43:09
Den Bosch kan geen punten laten liggen en Cambuur ook niet dus wordt een schaakspel?

Huh? dan Bosch kan toch vrij uit voetballen? Zij hebben de eerste periode en kunnen niet meer tweede worden?

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op maart 07, 2025, 10:43:09
Den Bosch kan geen punten laten liggen en Cambuur ook niet dus wordt een schaakspel?

Den Bosch is al zeker van play offs en kunnen normaal gesproken niet meer tweede worden. Kunnen juist lekker vrijuit voetballen.

denistel

Citaat van: Bernardo op maart 07, 2025, 13:03:58
Den Bosch is al zeker van play offs en kunnen normaal gesproken niet meer tweede worden. Kunnen juist lekker vrijuit voetballen.

deden ze tegen d haag ook en speelden best wel goed vooral de voorhoede
erg gevaarlijk

Noordcambuur

Citaat van: Lore op maart 07, 2025, 11:35:41
Huh? dan Bosch kan toch vrij uit voetballen? Zij hebben de eerste periode en kunnen niet meer tweede worden?
ohhhh ja is ook zo :y

Noordcambuur

Citaat van: denistel op maart 07, 2025, 13:16:29
deden ze tegen d haag ook en speelden best wel goed vooral de voorhoede
erg gevaarlijk
ze missen volgens mij 2 aanvallers?.

sunderland

Welk kanaal wordt het uitgezonden?

Oebieman

Citaat van: sunderland op maart 07, 2025, 16:01:20
Welk kanaal wordt het uitgezonden?

Niet. Alleen via schakelkanaal of de espn app.
Ze kiezen voor eredivisie, volendam, ado ivm periodewinst en dan nog graafschap - excelsior op star Chanel.

Bens


Leeuwarder94

De wens is de vader van de gedachte

Noordcambuur

Alle clubs komen vanavond in actie omdat er volgende week maandag en dinsdag ook in actie moeten komen.

Noordcambuur


Kuzmanovic-Apeldoorn

Prachtige muziek hier in de vliert, komt er een of andere malloot binnen en nu wordt je weggeblazen door onzinnig gehak.

Zelfs de supporters zijn niet te horen  8P
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 07, 2025, 19:25:31
Prachtige muziek hier in de vliert, komt er een of andere malloot binnen en nu wordt je weggeblazen door onzinnig gehak.

Zelfs de supporters zijn niet te horen  8P

Wel een veel beter geluid dan op zuid trouwens  :_schater
Henk, held, bedankt