Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Telstar [31-1-25]

Gestart door Inferno-058, januari 25, 2025, 11:43:44

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 29, 2025, 09:48:27
Wat ik hoorde niet, met Balk, Alhaft en Kooistra is de positie ook goed bezet. Misschien als er wat vertrekt dan wel.
we zitten ruim in de verdedigers en middenvelders dat er niet ??n weggaat.

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op januari 29, 2025, 10:23:10
we zitten ruim in de verdedigers en middenvelders dat er niet ??n weggaat.
Dat zal dan in de komende dagen moeten gebeuren...maar er was geen interesse(buiten Mercera) :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

anderszchristian

Thijs Jansen is ziek. Is maar de vraag of hij morgen kan spelen.

Specuveter


Grijskijkert


Morgen zomaar beginnen nu onze Thijs ziek is...en als er niet meer zieken zijn.
IN HENK WE TRUST!!!

RG

Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2025, 12:23:26

Morgen zomaar beginnen nu onze Thijs ziek is...en als er niet meer zieken zijn.

Jij hebt 14 man bij substitution staan . Mogen 12 op de bank zitten dus ben wel benieuwd wie er dan naast Marsman op de tribune plaats mag nemen

sunderland

Morgen Reiziger op goal. Als dat maar goed komt.

fred

Citaat van: sunderland op januari 30, 2025, 13:41:33
Morgen Reiziger op goal. Als dat maar goed komt.



Ging met Jansen ook niet goed tegen Eindhoven. Misschien moeten we gewoon eens de lange bal spelen ipv dat getik achterin. Ziekenhuis balletjes terug van Smand en v Mullem zijn voor elke keeper lastig.

Trainert!

Citaat van: anderszchristian op januari 30, 2025, 11:28:48
Thijs Jansen is ziek. Is maar de vraag of hij morgen kan spelen.


lekker onder de wol en morgen weer de 0 houden. komop thijs

sunderland

Citaat van: Trainert! op januari 30, 2025, 14:00:28

lekker onder de wol en morgen weer de 0 houden. komop thijs
precies. Paar aspirines inne mik en keepe

Grijskijkert

Citaat van: RG op januari 30, 2025, 13:09:06
Jij hebt 14 man bij substitution staan . Mogen 12 op de bank zitten dus ben wel benieuwd wie er dan naast Marsman op de tribune plaats mag nemen
Klopt, misschien 1 keeper en idd Marsman en/of Kooistra er naast. Kooistra kan ook bij de O21 mee doen het weekend.
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Citaat van: sunderland op januari 30, 2025, 14:06:19
precies. Paar aspirines inne mik en keepe
Daarna weer 10 dagen vrij!

Noordcambuur

Citaat van: anderszchristian op januari 30, 2025, 11:28:48
Thijs Jansen is ziek. Is maar de vraag of hij morgen kan spelen.
volgens mij was Thijs al ziek uit tegen Eindhoven  :y

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2025, 14:09:32
Klopt, misschien 1 keeper en idd Marsman en/of Kooistra er naast. Kooistra kan ook bij de O21 mee doen het weekend.
zou kooistra er mooi bijhouden. Deed het tegen Roda heel goed en kan nu ook wat betekenen denk ik. Zou eerder Afolabi niet mee nemen, stond weer te trekkebenen en het tempo gaat hem veel te snel