Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Telstar [31-1-25]

Gestart door Inferno-058, januari 25, 2025, 11:43:44

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Ik hoop dat de mannen na Eindhoven getergd zijn!!

sunderland

Citaat van: papier op januari 27, 2025, 10:37:56
Heb het idee dat we juist moeite hebben tegen de 'kleintjes'. Dan wordt toch van ons verwacht het spel te maken en dat kunnen we niet zo goed. Wat niet wegneemt dat we een selectie met potentie hebben, houden we dit bij elkaar dan groei je volgend jaar door en doe je mee om directe promotie. Al kunnen we met wat kunst en vliegwerk ook wel via de play offs promoveren.
je hebt niet het idee.. daf is gewoon zo en dat is al zolang ik bij Cambuur kom. 44 jaar. Vroeger ging altijd de koploper in Leeuwarden eraan al stonden we 10 e

Bankzitter

Dat is voetbal in de KKD toch? Zal bij andere teams niet veel anders zijn dan bij ons, misschien iets meer druk dan de gemiddelde ploeg maar ook daarin zijn we niet de enige ? bij Den Bosch, De Graafschap en Emmen ligt de trainer er zelfs uit.

papier

Citaat van: Bankzitter op januari 27, 2025, 19:14:00
Dat is voetbal in de KKD toch? Zal bij andere teams niet veel anders zijn dan bij ons, misschien iets meer druk dan de gemiddelde ploeg maar ook daarin zijn we niet de enige ? bij Den Bosch, De Graafschap en Emmen ligt de trainer er zelfs uit.

Is ook geen schande. Enerzijds om wat jij noemt, anderzijds omdat we een team hebben wat eigenlijk altijd in disbalans (zonder echte spits) heeft gespeeld en een team wat nog moet groeien (en al ongelofelijk is gegroeid).

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2025, 13:22:50
we zullen het zien a.s. Vrijdag bedankt.
Nog naar 't Hertenkamp geluisterd?
IN HENK WE TRUST!!!

Arno A

Kunnen we ons nog mengen in de strijd om de periodetitel? Met een thuisduel (wedstrijd 9 van de 10) tegen de huidige leider ( VVV) van de derde periode voor de boeg.   In de vierde periode treffen we zwaardere tegenstanders. Dus opstropen die mouwen, en gaan voor zes zeges op rij! 

Noordcambuur

Noord is bijna uitverkocht nog 7 kaarten beschikbaar
Zuid nog ong. 100 kaarten beschikbaar
Oost nog ong. 425 kaarten beschikbaar.

denistel

verwacht zelfde opstelling als afgelopen vrijdag afgaande op de
training,nieling was er niet maar die is er vrijdag wel bij.
Hilterman trainde vol op mee maar gaat vrijdag invallen
en dan 10 dagen later in de basis is de bedoeling,
el Halft zag ik op de 10 positie tijdens grote partij die
komt daar beter tot zijn recht dan op de buiten vind ik,

Noordcambuur

Citaat van: denistel op januari 28, 2025, 14:31:57
verwacht zelfde opstelling als afgelopen vrijdag afgaande op de
training,nieling was er niet maar die is er vrijdag wel bij.
Hilterman trainde vol op mee maar gaat vrijdag invallen
en dan 10 dagen later in de basis is de bedoeling,
el Halft zag ik op de 10 positie tijdens grote partij die
komt daar beter tot zijn recht dan op de buiten vind ik,
dan zal er nog wel een vleugelaanvaller bij komen.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2025, 14:44:36
dan zal er nog wel een vleugelaanvaller bij komen.

denk ik niet hij speelde tijdens partij als 1 van de 2 vrije mannen maar
ik vond em daar heel goed.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2025, 14:28:17
Noord is bijna uitverkocht nog 7 kaarten beschikbaar
Zuid nog ong. 100 kaarten beschikbaar
Oost nog ong. 425 kaarten beschikbaar.
Noord (al) uitverkocht  |:)

Noordcambuur

Citaat van: denistel op januari 28, 2025, 15:30:37
denk ik niet hij speelde tijdens partij als 1 van de 2 vrije mannen maar
ik vond em daar heel goed.
mooi het blijft afwachten  :y

De Gast


Grijskijkert

Citaat van: De Gast op januari 29, 2025, 09:44:55
Toch niet?
Wat ik hoorde niet, met Balk, Alhaft en Kooistra is de positie ook goed bezet. Misschien als er wat vertrekt dan wel.
IN HENK WE TRUST!!!