Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Telstar [31-1-25]

Gestart door Inferno-058, januari 25, 2025, 11:43:44

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Poetser op januari 26, 2025, 13:15:15
In discussie gaan met Noordcambuur is hetzelfde als meedoen met de paralympics. Je kunt winnen, maar je blijft achterlijk.
:thumbsup :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2025, 13:07:43
3-4-2-1 kijk maar even op vi.
3 centrale verdedigers 2 wingbacks(vleugelverdedigers) 2 defensieve middenvelders 1 aanvallende middenvelder(voorheen vleugelaanvaller) en 2 centrum spitsen... Misschien snap je nu wat ik zeg?
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2025, 13:19:59
3 centrale verdedigers 2 wingbacks(vleugelverdedigers) 2 defensieve middenvelders 1 aanvallende middenvelder(voorheen vleugelaanvaller) en 2 centrum spitsen... Misschien snap je nu wat ik zeg?
we zullen het zien a.s. Vrijdag bedankt.

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op januari 26, 2025, 13:15:15
In discussie gaan met Noordcambuur is hetzelfde als meedoen met de paralympics. Je kunt winnen, maar je blijft achterlijk.
moet je nagaan wat van inhoudelijk type dat jij bent.

Poetser nogmaals fijne dag en maak er wat van :y

Inferno-058

Het is erg gezellig hier merk ik wel  :koffie

Specuveter

Citaat van: Poetser op januari 26, 2025, 13:15:15
In discussie gaan met Noordcambuur is hetzelfde als meedoen met de paralympics. Je kunt winnen, maar je blijft achterlijk.
Beetje achterlijke reactie niet....
Hoop voor jou dat je
A: lichamelijk nooit wat krijgt ?n
B: je geen kind(eren) met een beperking krijgt

Zielepoot.

sunderland

Citaat van: Galdiano op januari 25, 2025, 17:32:33
Dit gaat erg lastig worden.

Hopen dat Eddahchouri nog verkocht gaat worden.
Vandaag in ??n helft ook alweer 2 gemaakt. Wat een spits.
word niet lastig maar gemakkelijk. Tis idd een topper maar we zijn nog 10 .

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Poetser op januari 26, 2025, 13:15:15
In discussie gaan met Noordcambuur is hetzelfde als meedoen met de paralympics. Je kunt winnen, maar je blijft achterlijk.

Zelfs inhoudelijk is het onzin. Paralympics gaat over sporters met een fysieke beperking. Special Olympics (geen officieel evenement) gaat over sporters met een verstandelijke beperking. Wellicht kun jij je voor de laatste nog kwalificeren? Succes.
Henk, held, bedankt

Trainert!

Citaat van: michello op januari 26, 2025, 12:10:24
Gaan we hier nou serieus bang worden van F*^%# Telstar?
Komop man, als we er bovenop knallen win je gewoon makkelijk. Kwestie van WILLEN en voluit druk zetten.

Makkelijk winnen wij dit seizoen niet. En we spelen thuis, waar we ook verloren van Den Bosch, Helmond, jong ajax en al die andere nietszeggende ploegjes

Telstar heeft gewoon meer kwaliteit voorin lopen. Dit zou zo maar het verschil kunnen maken

Grijskijkert

Citaat van: Trainert! op januari 27, 2025, 09:24:31
Makkelijk winnen wij dit seizoen niet. En we spelen thuis, waar we ook verloren van Den Bosch, Helmond, jong ajax en al die andere nietszeggende ploegjes

Telstar heeft gewoon meer kwaliteit voorin lopen. Dit zou zo maar het verschil kunnen maken
Als ze zo goed waren zouden ze dan niet boven ons staan?
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Heb het idee dat we juist moeite hebben tegen de 'kleintjes'. Dan wordt toch van ons verwacht het spel te maken en dat kunnen we niet zo goed. Wat niet wegneemt dat we een selectie met potentie hebben, houden we dit bij elkaar dan groei je volgend jaar door en doe je mee om directe promotie. Al kunnen we met wat kunst en vliegwerk ook wel via de play offs promoveren.

Grijskijkert

Citaat van: papier op januari 27, 2025, 10:37:56
Heb het idee dat we juist moeite hebben tegen de 'kleintjes'. Dan wordt toch van ons verwacht het spel te maken en dat kunnen we niet zo goed. Wat niet wegneemt dat we een selectie met potentie hebben, houden we dit bij elkaar dan groei je volgend jaar door en doe je mee om directe promotie. Al kunnen we met wat kunst en vliegwerk ook wel via de play offs promoveren.
Meen je dit echt? :zucht
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Grijskijkert op januari 27, 2025, 10:49:08
Meen je dit echt? :zucht

Ja. Al had ik misschien toe moeten voegen als in de kampioensjaren. Ik denk dat wij beter zijn wanneer de ruimtes groter zijn zoals tegen Excelsior. Tegen Eindhoven cre?ren we ok niet bijster veel. Wat deels wel is op te lossen wanneer we wel met een aanspeelpunt voorin zouden kunnen spelen. We zijn nog (lang) niet zo goed als een aantal jaren geleden waarin met name Hoedemakers en Maulun op het middenveld de boel dirigeerden. Op dit moment wil Diemers altijd wel de bal hebben en is hij ook wel in staat het spel te verleggen maar dan mis je voorin een speler in de punt. Daarnaast is het middenveld nog niet zo goed als het middenveld met Jacobs, Hoedemakers en Maulun was. Waarbij ik wel denk dat dit middenveld zo goed kan zijn, Diemers heeft onmiskenbaar de kwaliteiten, Souren ook. Nartey heeft de potentie maar moet nog groeien.

Bankzitter

Dat was een team van eredivisiekwaliteit wat ook nog eens zeer getergd was dat het kampioenschap was ontnomen... niet echt een eerlijk vergelijking.

Verder wel eens met je verhaal, de 2e plek licht open en als het dit jaar niet lukt dan bouwen we in ieder geval naar een elftal dat volgend seizoen een promotiekandidaat is.

Wij zijn natuurlijk niet het enige team wat te maken krijgt met tegenstanders die ingraven en kan ook zo maar zijn dat de concurrentie dezelfde problemen heeft als ons om het spel te maken in kleine ruimtes.


Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op januari 26, 2025, 15:52:57
Beetje achterlijke reactie niet....
Hoop voor jou dat je
A: lichamelijk nooit wat krijgt ?n
B: je geen kind(eren) met een beperking krijgt

Zielepoot.
:thumbsup