Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Telstar [31-1-25]

Gestart door Inferno-058, januari 25, 2025, 11:43:44

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op februari 04, 2025, 12:46:40
vd Weij: Bij Telstar liepen ze allemaal door elkaar, maar ze wisten precies wat ze moesten doen!!

Georganiseerde Chaos, ook het spelsysteem van Atte Bouma in de jaren 70  _O_
Henk, held, bedankt

janou

Citaat van: denistel op februari 04, 2025, 14:03:04
het gaat mij meer om wat we met de bal doen als we em hebben.
dat telstar een tactisch lastig spelletje speelt heeft niks te maken
met als wij  de bal hebben?
er gaan zo veel dingen mis ballen achter de man of te hard of te
zacht voorzetten die heel vaak niet aankomen.dat kan en moet
allemaal nog veel beter is mijn mening.

Voor wat betreft de wedstrijd tegen Telstar volledig mee eens. Vond het aan de bal echt heel erg slordig. Dan kan je het over tactiek gaan hebben,  maar als een pass over 5 meter misgaat gaat geen enkele tactiek werken. Maar daarom des te knapper dat we deze toch weten te winnen in mijn optiek. Vorig jaar hadden we zo'n pot verloren denk ik.

Vlampiep

#227
Citaat van: janou op februari 04, 2025, 14:11:54
Voor wat betreft de wedstrijd tegen Telstar volledig mee eens. Vond het aan de bal echt heel erg slordig. Dan kan je het over tactiek gaan hebben,  maar als een pass over 5 meter misgaat gaat geen enkele tactiek werken. Maar daarom des te knapper dat we deze toch weten te winnen in mijn optiek. Vorig jaar hadden we zo'n pot verloren denk ik.
Persoonlijk vind ik dat er bij een aantal spelers sprake is van gebrek aan basis vaardigheden, zoals het op maat geven van een pass en dit is niet incidenteel, maar zie ik te vaak.

Bankzitter

Gelukkig lopen bij de tegenstanders ook wat slechte spelers. KKD niveau is nu eenmaal niet hoogstaand.

gobo

Citaat van: Vlampiep op februari 04, 2025, 14:36:38
Persoonlijk vind ik dat er bij een aantal spelers sprake is van gebrek aan basis vaardigheden, zoals het op maat geven van een pass en dit is niet incidenteel, maar zie ik te vaak.
En dat is precies waarom ze bij Cambuur voetballen en niet in de Premier League.
Een beetje realisme is hier ook wel enigszins op zijn plaats.
We draaien gewoon bovenin mee en zijn zeker niet kansloos voor rechtstreekse promotie.
Als ik de commentaren hier lees lijkt het wel alsof we heel veel beter moeten kunnen met de selectie.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

janou

Citaat van: Vlampiep op februari 04, 2025, 14:36:38
Persoonlijk vind ik dat er bij een aantal spelers sprake is van gebrek aan basis vaardigheden, zoals het op maat geven van een pass en dit is niet incidenteel, maar zie ik te vaak.

Daar heeft de tegenstander over het algemeen nog meer last van dan wij inderdaad haha :). En als dat allemaal constant goed was geweest hadden ze ook niet bij Cambuur gespeeld.