Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Telstar [31-1-25]

Gestart door Inferno-058, januari 25, 2025, 11:43:44

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Volgende week weer gas geven in een sfeervol stadion!

Arno A

laatste thuisnederlaag tegen de witte leeuwen was op 21 november 2008. Uitslag 2-3. Doelpunten Cambuur; Maachi en Mboua.

zeewolde

Citaat van: Arno A op januari 25, 2025, 13:32:52
laatste thuisnederlaag tegen de witte leeuwen was op 21 november 2008. Uitslag 2-3. Doelpunten Cambuur; Maachi en Mboua.
ja en eindhiven was de zwakste thuisploeg en cambuur dw beste uitploeg.

Kutstatistieken waar we niks aan hebben

Destroyer

Citaat van: Arno A op januari 25, 2025, 13:32:52
laatste thuisnederlaag tegen de witte leeuwen was op 21 november 2008. Uitslag 2-3. Doelpunten Cambuur; Maachi en Mboua.

Pakte hierdoor toen niet Telstar de periode en wij niet? Was toen behoorlijke deceptie kan ik nog heugen...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Dit gaat erg lastig worden.

Hopen dat Eddahchouri nog verkocht gaat worden.
Vandaag in ??n helft ook alweer 2 gemaakt. Wat een spits.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

3-0 voorstaan en dan nog alles afjagen. Zo hoort het. Kan Cambuur nog veel van leren.

En dan ook nog even Kharchouch inbrengen.  :_schater
En wij hebben geen spitsen.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op januari 25, 2025, 17:32:33
Dit gaat erg lastig worden.

Hopen dat Eddahchouri nog verkocht gaat worden.
Vandaag in ??n helft ook alweer 2 gemaakt. Wat een spits.
wat hebben die gasten een geweldige aanvallers niet normaal.
Het gaat lastig worden deze wedstrijd?.

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2025, 11:01:02
wat hebben die gasten een geweldige aanvallers niet normaal.
Het gaat lastig worden deze wedstrijd?.
1 ja, de rest is middelmaat, Eddahchouri uitschakelen  en 90% van het gevaar is pleite..
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Gaan we hier nou serieus bang worden van F*^%# Telstar?
Komop man, als we er bovenop knallen win je gewoon makkelijk. Kwestie van WILLEN en voluit druk zetten.

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2025, 11:18:21
1 ja, de rest is middelmaat, Eddahchouri uitschakelen  en 90% van het gevaar is pleite..
nou nergens om het gaat niet alleen om die spits maar ook de vleugelaanvallers zijn gevaarlijk maar we zullen het zien Grijskijkert.

Noordcambuur

Citaat van: michello op januari 26, 2025, 12:10:24
Gaan we hier nou serieus bang worden van F*^%# Telstar?
Komop man, als we er bovenop knallen win je gewoon makkelijk. Kwestie van WILLEN en voluit druk zetten.
nee,ik hoop echt dat het afgelopen vrijdag een offday was van de hele selectie en TD.

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2025, 12:47:52
nou nergens om het gaat niet alleen om die spits maar ook de vleugelaanvallers zijn gevaarlijk maar we zullen het zien Grijskijkert.
Welke vleugelaanvallers ze spelen 5-3-2...
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur


Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2025, 13:00:14
Welke vleugelaanvallers ze spelen 5-3-2...
3-4-2-1 kijk maar even op vi.

Poetser

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2025, 13:00:14
Welke vleugelaanvallers ze spelen 5-3-2...

In discussie gaan met Noordcambuur is hetzelfde als meedoen met de paralympics. Je kunt winnen, maar je blijft achterlijk.