Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Telstar [31-1-25]

Gestart door Inferno-058, januari 25, 2025, 11:43:44

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Inferno-058 op februari 03, 2025, 18:32:47
Komt omdat deze selectie tegen het plafond aan zit

met zulke hoge tribunes??? :_schater

Eewal

Klopt, bang zijn voor Telstar is idd te zot voor woorden. Zeker thuis. We missen stootkracht. Veel schoten op goal blijken ook rollertjes. Soms kan ik me niet voorstellen dat deze spelers elke dag trainen. Maar hey, we doen nog steeds mee voor promotie. Maar ik vind het een saai seizoen.

Inferno-058

Ik kan dit team niet betrappen op een gebrek aan inzet. Ze geven elke wedstrijd 110%, dat zie ik gewoon. Dat is wel eens anders geweest. Top 5 eindigen zou prima zijn, 1e of 2e fantastisch.

Bankzitter

Inzet kun je dit team niet verwijten en er zit ook wel winnaarsmentaliteit in. Maar het het is inderdaad niet vol op de aanval, vaak resultaatgericht.
Eerst de nul houden en dan kijken of er meer inzit.

De niveauverschillen zijn ook klein in deze competitie en genoeg kwaliteit om het spel te domineren hebben we niet.
Soms is er ook nog gebrek aan vertrouwen en durf. Onwil is het zeker niet.

sunderland

Zeg ook nergens dat er geen inzet is maar is soms wel schijninzet. Net alsof, ze doen het wel maar gewoon te laat. Was het alweer vergeten dat idd Hilterman heel erg aan het coachen was. Maar het begon om bang te zijn van Telstar en dat vond ik onvoorstelbaar.

Bankzitter

Wel interessant wat vdWeij hierover zegt bij Hertenkamp.

Noordcambuur


denistel

Citaat van: Bankzitter op februari 03, 2025, 20:28:10
Wel interessant wat vdWeij hierover zegt bij Hertenkamp.

die zegt meestal verstandige dingen nu ook weer.druk zetten 1e helft ging niet
goed waardoor die lui lekker konden voetballen.

diekhuzen

Ja achteraf makkelijk praten. Maar hij heeft er zeker wel kijk op

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op februari 03, 2025, 21:55:01
die zegt meestal verstandige dingen nu ook weer.druk zetten 1e helft ging niet
goed waardoor die lui lekker konden voetballen.
Ik heb ze zonder balk eigenlijk nooit goed zien drukzetten, is echt wel een belangrijk aandrijfmotertje hoor
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: Inferno-058 op februari 03, 2025, 18:32:47
Komt omdat deze selectie tegen het plafond aan zit

Ik neem aan dat je bedoeld dat ze er alles uit de selectie halen wat er nu inzit.

Jansen, Mercera, Pauwels, R?lke , Nartey, Nieling gaan de komende jaren nog veel beter worden. Die zitten nog lang niet op hun plafond.

janou

Citaat van: sunderland op februari 03, 2025, 16:41:07
kan er eerlijk gezegd wel van kotsen. Dat praat over gevarieerd spelen en erg lastig. We hebben gvd op iedere positie een betere speler maar toch aan passen. Doet mij weer denken aan Hake die bang was voor de counter van Top Oss en daarom zwaar verdedigd ging spelen. Dit is niet om jou Janou.

Begrijp jou reactie Sunderland, maar het heeft niet per se wat met bang zijn te maken. De TS maakt elke wedstrijd weer een plan om te winnen van een tegenstander, dit doen ze door te analyseren wat de sterktes en zwaktes zijn van de tegenstander en waar de kansen liggen, dit gebeurde ook in de jaren met Sandor. Alleen had je toen zoveel kwaliteit aan de bal en in het drukzetten. Dus dat ''Aanpassen'' op de tegenstander gebeurt elke week en bij elke ploeg.

Zoals Vd Weij ook zegt in de podcast, we weten niet wat de tactische reden er voor was, dus dat maakt het lastig oordelen. Mijn eerste gevoel zegt ook dat Balk gewoon moet spelen. Feit is dat het de eerste helft matig was en dat we er geen druk op kregen, dus pakte het iig niet uit zoals verwacht.     

Ben het verder 100% mee eens dat we van eigen kracht moeten uitgaan. Maar er is ook een tegenstander waar je tegen speelt en waarop je accenten aanpast.





PePe

Citaat van: janou op februari 04, 2025, 10:08:04
Begrijp jou reactie Sunderland, maar het heeft niet per se wat met bang zijn te maken. De TS maakt elke wedstrijd weer een plan om te winnen van een tegenstander, dit doen ze door te analyseren wat de sterktes en zwaktes zijn van de tegenstander en waar de kansen liggen, dit gebeurde ook in de jaren met Sandor. Alleen had je toen zoveel kwaliteit aan de bal en in het drukzetten. Dus dat ''Aanpassen'' op de tegenstander gebeurt elke week en bij elke ploeg.

Zoals Vd Weij ook zegt in de podcast, we weten niet wat de tactische reden er voor was, dus dat maakt het lastig oordelen. Mijn eerste gevoel zegt ook dat Balk gewoon moet spelen. Feit is dat het de eerste helft matig was en dat we er geen druk op kregen, dus pakte het iig niet uit zoals verwacht.     

Ben het verder 100% mee eens dat we van eigen kracht moeten uitgaan. Maar er is ook een tegenstander waar je tegen speelt en waarop je accenten aanpast.

vd Weij: Bij Telstar liepen ze allemaal door elkaar, maar ze wisten precies wat ze moesten doen!!

denistel

het gaat mij meer om wat we met de bal doen als we em hebben.
dat telstar een tactisch lastig spelletje speelt heeft niks te maken
met als wij  de bal hebben?
er gaan zo veel dingen mis ballen achter de man of te hard of te
zacht voorzetten die heel vaak niet aankomen.dat kan en moet
allemaal nog veel beter is mijn mening.

janou

Citaat van: PePe op februari 04, 2025, 12:46:40
vd Weij: Bij Telstar liepen ze allemaal door elkaar, maar ze wisten precies wat ze moesten doen!!

Wat wil je hiermee zeggen? Bevestigd i.m.o. vooral dat Telstar een lastige tegenstander is om druk op te krijgen. Daarom ook goed hersteld in de 2e helft vind ik en een hele belangrijke overwinning.