Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tyrique Mercera

Gestart door Huizen, september 23, 2024, 22:01:28

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juli 13, 2025, 11:28:08
Als Mercera 2 september geblesseerd raakt , dan heb je ook alleen DJ en Bakkati nog.
Ik vind het wel anders dan met Smit waar we gewoon echt niks achter de hand hadden.
Maar lang wachten is een gok, eens.

Ik vond Bakkati aan de bal zeker wel prima tegen Feijenoord... verdedigend tegen Paix?o is niet fair om op te beoordelen.
hahaaa , als Diemers 2 september zwaar geblesseerd raakt spelen we een jaar zonder ?ns aanvoerder. Zo kan ik er nog wel een paar

denistel

#211
Citaat van: sk13 op juli 13, 2025, 10:56:33
6 ton?? Voor elke speler??? Hou toch op!! Dat is peanuts in de voetballerij.  Hef die hoog sittn maar blied dat geen commercieel directeur bist

voor welke speler uit de kkd  wordt er meer dan 6 ton betaald dan? 2e seizoens helft
gewoon matig vond ik,

lees hier ergens ruilen met Oosting en dan 6 tot 8 ton toe?? is een ere divisie speler
Oosting dus gaat nooit lukken toch

Johan-12

Citaat van: denistel op juli 13, 2025, 13:27:55
voor welke speler uit de kkd  wordt er meer dan 6 ton betaald dan? 2e seizoens helft
gewoon matig vond ik,

lees hier ergens ruilen met Oosting en dan 6 tot 8 tin toe?? is een ere divisie speler
Oosting dus gaat nooit lukken toch
Helemaal eens, zeker in Nederland onrealistisch. Je moet beetje geluk hebben dat er club uit Engeland interesse heeft. Dan kunnen de bedragen wat anders worden.

kapseltje

Zou hem verkopen. Weinig uitstraling, voetballend zwak, aanvallend redelijk.

Overigens heb je als back weinig aan Balk voor je.

Eigenlijk had je met Caschili de beste back van kkd in handen. Eeuwig zonde van zijn blessures en het gedoe.

michello

Verkopen voor 250K met doorverkoop en wij Oosting. Deal!

Vlampiep

Citaat van: kapseltje op juli 13, 2025, 14:27:59
Zou hem verkopen. Weinig uitstraling, voetballend zwak, aanvallend redelijk.
Overigens heb je als back weinig aan Balk voor je.
Eigenlijk had je met Caschili de beste back van kkd in handen. Eeuwig zonde van zijn blessures en het gedoe.
Caschilli de beste back van de Kkd ?  :_schater :_schater


YellowBlue

Citaat van: kapseltje op juli 13, 2025, 14:27:59
Zou hem verkopen. Weinig uitstraling, voetballend zwak, aanvallend redelijk.

Overigens heb je als back weinig aan Balk voor je.

Eigenlijk had je met Caschili de beste back van kkd in handen. Eeuwig zonde van zijn blessures en het gedoe.

Echt hoor, jullie doen Mercera veel te kort! Deze jongen is minimaal 600k waard.

Zuid1991

#217
Citaat van: YellowBlue op juli 13, 2025, 17:03:32
Echt hoor, jullie doen Mercera veel te kort! Deze jongen is minimaal 600k waard.
Op basis van wat dan.
Vond hem 1 van de zwakste spelers na de winterstop.
Niet 1 wedstrijd redelijk of goed gespeeld.
Verkopen voor een mooi bod en verder gaan.

YellowBlue

Citaat van: Zuid1991 op juli 13, 2025, 17:10:26
Op basis van wat dan.
Vond hem 1 van de zwakste spelers na de winterstop.
gelukkig ga jij niet over de waarde van hem dan. :proost

Het gaat om statistieken tegenwoordig.
Hij is 21 jaar, international, bijna 50 wedstrijden gespeeld, weinig geblesseerd, kan scoren, staat verdedigend goed, snel, sterk. Potentie om te groeien en nog 2 jaar contract. Dat drijft de prijs op.

Huizen

Citaat van: YellowBlue op juli 13, 2025, 17:14:36
gelukkig ga jij niet over de waarde van hem dan. :proost

Het gaat om statistieken tegenwoordig.
Hij is 21 jaar, international, bijna 50 wedstrijden gespeeld, weinig geblesseerd, kan scoren, staat verdedigend goed, snel, sterk. Potentie om te groeien en nog 2 jaar contract. Dat drijft de prijs op.

Je hebt helemaal gelijk en ik hoop en denk dat hij ook minimaal 500-750K gaat opleveren. Verder vind ik hem erg matig, zit veel meer in en die goals die hij bij Jong Utrecht maakte heb ik daarna nooit meer gezien. Prima om hem te verkopen, denk dat die gedachte er bij hem ook al aardig inzit na de interesse van Bari vorig jaar.

Noordcambuur

Zoek maar eens die beter is dan Mercera.

denistel

#221
Citaat van: YellowBlue op juli 13, 2025, 17:14:36
gelukkig ga jij niet over de waarde van hem dan. :proost

Het gaat om statistieken tegenwoordig.
Hij is 21 jaar, international, bijna 50 wedstrijden gespeeld, weinig geblesseerd, kan scoren, staat verdedigend goed, snel, sterk. Potentie om te groeien en nog 2 jaar contract. Dat drijft de prijs op.

weet ik wel maar is niet mijn voetbal id .het voetbal gedeelte wordt steeds meer vergeten
en daar door wordt het voetbal steeds saaier,een speler als Schaapman kan gaan omdat
die minder is in de dingen die je noemt maar aan de bal veel beter ziet de oplossingen heel
snel combineerd heel makkelijk. vind het gewoon jammer dat je steeds minder pure voetballers
ziet.

Zuid1991

#222
Citaat van: YellowBlue op juli 13, 2025, 17:14:36
gelukkig ga jij niet over de waarde van hem dan. :proost

Het gaat om statistieken tegenwoordig.
Hij is 21 jaar, international, bijna 50 wedstrijden gespeeld, weinig geblesseerd, kan scoren, staat verdedigend goed, snel, sterk. Potentie om te groeien en nog 2 jaar contract. Dat drijft de prijs op.
Verdedigend 1 van de zwakkeren na de winter. Opbouwend idem. Heel onzeker.
Potentie heeft hij maar als je geen enkele wedstrijd goed speelt na de winter, is dat gewoon mentaal zwak.
In mijn ogen is hij in de verste verte nog niet van het kaliber Bangura.
En met statistieken win je geen wedstrijden.


denistel

Citaat van: Zuid1991 op juli 13, 2025, 18:27:58
Verdedigend 1 van de zwakkeren na de winter. Opbouwend idem. Heel onzeker.
Potentie heeft hij maar als je geen enkele wedstrijd goed speelt na de winter, is dat gewoon mentaal zwak.
In mijn ogen is hij in de verste verte nog niet van het kaliber Bangura.
En met statistieken win je geen wedstrijden.

:y

upweer