Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tyrique Mercera

Gestart door Huizen, september 23, 2024, 22:01:28

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Mike SCC

Vandaag helaas net niet, zondag een nieuwe kans op een hattrick  :thumbsup

fred

De linksback was een zwakke schakel met ragebol en poll.

Na vandaag weten we wie er linksback staat  |:)

Noordcambuur

Toppertje Mercera gefeliciteerd met je eerste twee doelpunten in het geel/blauw.
Ga zo door ik kan van jouw genieten.

Yellow Army

Deze gaat niet meer verdwijnen uit de basis
Area 58

PePe

Leovardia

Ut gezicht van Poll sprak boekdelen na de wedstried?. :_schater
Kent skele juh.

Stiens

Mooi dat zo'n jongen vanuit O21 doorstroomt naar het eerste en daar nu ook belangrijk is. Hij zal heus nog wel eens een slechte wedstrijd spelen gezien zijn leeftijd maar we weten nu in ieder geval wat hij kan! Trek deze lijn door zou ik zeggen.  |:) |:) |:)

michello

Je zag het al in de eerdere wedstrijden. Lijkt steeds zelfverzekerder te worden.
Sterk in de duels, aan de bal zeer degelijk, durft vooruit te spelen en heeft echt inhoud, blijft maar gaan.
Ik neem aan dat FCU hem gisteren op het scoutingslijstje heeft toegevoegd.  ;)

Noordcambuur

Citaat van: michello op september 24, 2024, 10:57:10
Je zag het al in de eerdere wedstrijden. Lijkt steeds zelfverzekerder te worden.
Sterk in de duels, aan de bal zeer degelijk, durft vooruit te spelen en heeft echt inhoud, blijft maar gaan.
Ik neem aan dat FCU hem gisteren op het scoutingslijstje heeft toegevoegd.  ;)
en dat hier mensen zijn dat we moeten ophouden met jeugdspelers op te stellen  :_schater

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op september 24, 2024, 11:15:37
en dat hier mensen zijn dat we moeten ophouden met jeugdspelers op te stellen  :_schater
Goed te zien dat Mercera zich goed ontwikkelt .Dit kan omdat er voldoende geroutineerde spelers om hem heen staan.
Maar te veel jonge talentjes in het veld kan ook de ontwikkeling juist in de weg staan.
Het is prachtig dat er verschillende jeugdspelers zijn die een basisplaats aantikken. Goed voor hun en goed voor de club.

PePe

Het scheelde maar weinig voor een hattrick.

Stiens

Noordcambuur

Zo die heeft Mercera binnen gefeliciteerd toppertje  :thumbsup

Noordcambuur

Kontrakt 2025/2026 + optie.