Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tyrique Mercera

Gestart door Huizen, september 23, 2024, 22:01:28

Vorige topic - Volgende topic

Leeuwarder94

Voor een rechtsback die, naar mijn mening, niet echt opvalt is een bedrag van 600-800k al ruim.
De wens is de vader van de gedachte

sk13

6 ton?? Voor elke speler??? Hou toch op!! Dat is peanuts in de voetballerij.  Hef die hoog sittn maar blied dat geen commercieel directeur bist

Specuveter

Ik vind het geen bijzondere speler.
Heeft natuurlijk een goed lichaam en uitstraling
Maar voetballend gezien veel te veel op safe
Maar dat is mijn mening.

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op juli 13, 2025, 10:37:11
Bakatti
komt nog tekort en gaat waarschijnlijk O21 spelen.

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juli 13, 2025, 10:48:28
300K is ook gek aansteken van ze..
maar dan ook niet aan beginnen.
Er zijn voldoende andere clubs die interesse hebben?

Noordcambuur

Citaat van: sk13 op juli 13, 2025, 10:56:33
6 ton?? Voor elke speler??? Hou toch op!! Dat is peanuts in de voetballerij.  Hef die hoog sittn maar blied dat geen commercieel directeur bist
:? :? :?

mark1989

Misschien ben ik de enige hier, maar ik vind Mercera echt een talent. Die nog veel beter gaat worden.
Verdedigend vind ik hem al redelijk goed vooral in 1 tegen 1.
Als ik hem vergelijk met bijvoorbeeld Thomas Pol dan heeft Mercera veel meer potentie. En als ik hem vergelijk met Galvez. Dan is Galvez voetballend veel verder en beter. Maar verdedigend niet beter.

En heeft qua fysiek alles in zich om een speler te worden type Bangura. Dingen die hij nog mist zijn goed aan te leren. Hij is nog vrij jong.
Niet zomaar laten gaan. En denk niet dat je hem zomaar vervangt met een betere als Cambuur zijnde. Dan moet je ook de portemonnee trekken.
Dus ik zou zeggen lekker houden. Of Groningen moet de hoofdprijs willen betalen. Aangezien Groningen denkt dat alle spelers nog steeds voor prikje op te halen zijn. Blijft hij gewoon.

Bankzitter

We kunnen echt wel rustig achteroverleunen omdat we DJ en Bakkati al hebben.
Als Mercera op de laatste dag weggaat dan is het ook weer niet zo heel lang naar de winterstop.
(Speelronde 6 tot speelronde 21 ). Dat risico kun je best nemen. Een rechtsback is niet heel belangrijk voor het resultaat.

Specuveter

Citaat van: Bankzitter op juli 13, 2025, 11:13:55
Als Mercera op de laatste dag weggaat dan is het ook weer niet zo heel lang naar de winterstop.
(Speelronde 6 tot speelronde 21 ). Dat risico kun je best nemen. Een rechtsback is niet heel belangrijk voor het resultaat. Niet mee eens
In het hedendaagse voetbal zijn de backs juist ontzettend belangrijk!!

sunderland

(Speelronde 6 tot speelronde 21 ). Dat risico kun je best nemen. Een rechtsback is niet heel belangrijk voor het resultaat.
echt niet. Wat Mark al aangaf, Mercera is 1 tegen 1 geweldig. Met 2 van die jonkjes loop je weer achter de feiten aan

Noordcambuur

gaat niet gebeuren bij vertrek van Mercera komt er echt wel een nieuwe verdediger bij.
DJ komt op plaats 2 en Bakkati speelt zijn wedstrijden O21.

Bankzitter

Als Mercera 2 september geblesseerd raakt , dan heb je ook alleen DJ en Bakkati nog.
Ik vind het wel anders dan met Smit waar we gewoon echt niks achter de hand hadden.
Maar lang wachten is een gok, eens.

Ik vond Bakkati aan de bal zeker wel prima tegen Feijenoord... verdedigend tegen Paix?o is niet fair om op te beoordelen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op juli 13, 2025, 11:22:43Met 2 van die jonkjes

Mercera is maar een halfjaar ouder dan DJ ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

Mischien Mercera verkopen aan Groningen
Wij Thijs Oosting.
En dan wij tussen de 5 en 8 ton ??

sunderland

Citaat van: Specuveter op juli 13, 2025, 11:00:39
Ik vind het geen bijzondere speler.
Heeft natuurlijk een goed lichaam en uitstraling
Maar voetballend gezien veel te veel op safe
Maar dat is mijn mening.
en dat komt door hemzelf?  Als links continu weg is moet rechts blijven. Hoevaak hij daardoor een bal weghaalde door te knijpen is niet op 5 handen te tellen. Wij kijken vaak als Nederlanders naar het aanvallen ( en daf kan idd beter) maar verdedigend doet hij het erg goed. Is mijn mening.