Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tyrique Mercera

Gestart door Huizen, september 23, 2024, 22:01:28

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

Citaat van: upweer op juli 13, 2025, 19:54:31
Bakati

Dat kan ie dit seizoen laten zien. Tot nog toe geen enkele competitiewedstrijd gespeeld in de basis.
Vind het wel een groot risico om dan iemand die er al staat weg te doen.

Noordcambuur


Vlampiep

Citaat van: denistel op juli 13, 2025, 18:12:47
weet ik wel maar is niet mijn voetbal id .het voetbal gedeelte wordt steeds meer vergeten
en daar door wordt het voetbal steeds saaier,een speler als Schaapman kan gaan omdat
die minder is in de dingen die je noemt maar aan de bal veel beter ziet de oplossingen heel
snel combineerd heel makkelijk. vind het gewoon jammer dat je steeds minder pure voetballers
ziet.
Tegenwoordig wordt een speler puur op statistieken beoordeeldt.
Ze moeten geprogrammeerd kunnen worden en eigen creativiteit lijkt niet belangrijk.
Je helemaall gelijk, het voetbal wordt er wat mij betreft niet leuker op en lijkt een volledig voorgeprogrammeerd spelletje te worden.


sunderland

#228
Citaat van: denistel op juli 13, 2025, 18:12:47
weet ik wel maar is niet mijn voetbal id .het voetbal gedeelte wordt steeds meer vergeten
en daar door wordt het voetbal steeds saaier,een speler als Schaapman kan gaan omdat
die minder is in de dingen die je noemt maar aan de bal veel beter ziet de oplossingen heel
snel combineerd heel makkelijk. vind het gewoon jammer dat je steeds minder pure voetballers
ziet.
kan mij helemaal vinden in dit verhaal. Daarom hebben we ook maar 4 leuke thuiswedstrijden gezien. Was soms niet om aan te gluren en dan zie je bij de tegenstander wel spelers frivool voetballen. Daarom gaf ik ook zo vaak aan dat er iemand bij moest komen in de Ts. Vitesse en jong Utrecht voetbalden eigenlijk veel beter maar hadden mindere spelers

YellowBlue

Citaat van: Zuid1991 op juli 13, 2025, 18:27:58
Verdedigend 1 van de zwakkeren na de winter. Opbouwend idem. Heel onzeker.
Potentie heeft hij maar als je geen enkele wedstrijd goed speelt na de winter, is dat gewoon mentaal zwak.
In mijn ogen is hij in de verste verte nog niet van het kaliber Bangura.
En met statistieken win je geen wedstrijden.
Het is ook niet mijn mening h?, ik vind ook dat het doorslaat op statistieken, maar zo zit de voetbalwereld wel in elkaar tegenwoordig.

Gasgeve

Voor ons is Mercera toch gewoon een hele goede speler. Enorm veel potentie, kan op 3 posities op de voeten. Niet te makkelijk weg laten gaan, goed geld voor vragen.

kapseltje

Citaat van: Gasgeve op juli 14, 2025, 11:05:51
Voor ons is Mercera toch gewoon een hele goede speler. Enorm veel potentie, kan op 3 posities op de voeten. Niet te makkelijk weg laten gaan, goed geld voor vragen.

Eens, dat hij voor de markt een waardevolle spelers is, dus niet voor te weinig laten gaan, maar er zit weinig rek ik denk ik. Zijn verbeterpunten zitten vooral in hetgeen waarin je moeilijk beter wordt: inzicht en techniek. Dat heb je of dat heb je niet.

Lore

Citaat van: Gasgeve op juli 14, 2025, 11:05:51
Voor ons is Mercera toch gewoon een hele goede speler. Enorm veel potentie, kan op 3 posities op de voeten. Niet te makkelijk weg laten gaan, goed geld voor vragen.

Ik vind hem nog niet een hele goede speler. Hij is prima, maar zijn leeftijd en multi-inzetbaarheid maken hem wel een hele handige speler  om er bij te hebben.

Trainert!

Citaat van: Gasgeve op juli 14, 2025, 11:05:51
Voor ons is Mercera toch gewoon een hele goede speler. Enorm veel potentie, kan op 3 posities op de voeten. Niet te makkelijk weg laten gaan, goed geld voor vragen.


Mercera tikkie terug. Geen oplossingen aan de bal, geen inzicht om op goede momenten mee op te komen.
Nee, als we een mooi bedrag ervoor kunnen krijgen, strikje

wiekie1969

Dan kenne we het hele elftal wel verkopen. Allemaal maar een strikje.

Lore

Voetbalalert meldt dat mercera alleen nog gekeurd moet worden om de transfer naar Groningen af te ronden

Derkx R.H.


Leeuwarder94

Heel benieuwd naar de transfersom. Hopelijk niet voor een appel en een ei.
De wens is de vader van de gedachte

Lore

Citaat van: Leeuwarder94 op juli 17, 2025, 10:25:38
Heel benieuwd naar de transfersom. Hopelijk niet voor een appel en een ei.

Dat kan ik mij niet voorstellen. 2 jaar + ckuboptie, toch?

Oud Cambuur

Groningen had een bod gedaan van 3 ton is door cambuur niet geaccepteerd  ben benieuwd wat het bod dan nu is zal niet veel meer zijn