Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong Ajax vrijdag 13 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2024, 09:57:20

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur


Noordcambuur


Huizen

Citaat van: Johnson op september 09, 2024, 16:11:00
Jong Ajax... je weet het nooit wat voor ploeg er komt te staan.

Ben vooral nieuwsgierig naar het strijd/speelplan. Wat is het voetbalidee? Lijkt mij dat er nu een heel aardige spelersgroep is voor KKD begrippen.

Ajax - Utrecht ligt eruit. Ik zou als ik Cambuur was ook gaan staken als Ajax nu met een half eerste elftal komt  ;(

Galdiano

Citaat van: Bussum op september 09, 2024, 16:57:35
Ajax - Utrecht ligt eruit. Ik zou als ik Cambuur was ook gaan staken als Ajax nu met een half eerste elftal komt  ;(

Helemaal mee eens.
Maar dat zal de KNVB keihard gaan aanpakken in het nadeel van Cambuur.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

#49
De supporters van Ajax hebben de mond vol over competitievervalsing door de afgelasting, dus zo toch wel mooi zijn als vanuit onze club er fijntjes op wordt gewezen richting Ajax dat wij ook niet van competitievervalsing houden.

FC Utrecht stuurt ook een reactie uit, dat kun je als club altijd doen.

Als Ajax een oefenwedstrijd wil , dan  zijn ze van harte welkom er bijvoorbeeld eentje met Ajax 1 in de winterstop in het Kooij stadion te komen spelen. Maar niet vrijdag.

Specuveter

Tsja.....
Wat moeten we hier nu weer van vinden

Ronnie tng

Citaat van: Bankzitter op september 09, 2024, 17:10:45
De supporters van Ajax hebben de mond vol over competitievervalsing door de afgelasting, dus zo toch wel mooi zijn als vanuit onze club er fijntjes op wordt gewezen richting Ajax dat wij ook niet van competitievervalsing houden.

FC Utrecht stuurt ook een reactie uit, dat kun je als club altijd doen.

Als Ajax een oefenwedstrijd wil , dan  zijn ze van harte welkom er bijvoorbeeld eentje met Ajax 1 in de winterstop in het Kooij stadion te komen spelen. Maar niet vrijdag.

Helemaal mee eens alleen ik krijg wel eens het gevoel dat er meer achter zit. De club is (anders dan ons slogan doet vermoeden) wat dit punt nog nooit achter de supporters gaan staan. Hoeveel protest ook. Het lijkt wel alsof er zwijggeld wordt betaald aan de clubs om niet openlijk uit te spreken tegen beloftes.

Dus de slogan voor elkaar met elkaar lijkt in deze alleen van toepassing met de KNVB, ESPN en de beloften teams.


Scc4-ever

Citaat van: Bussum op september 09, 2024, 16:57:35
Ajax - Utrecht ligt eruit. Ik zou als ik Cambuur was ook gaan staken als Ajax nu met een half eerste elftal komt  ;(
ze mogen dat wel wat harder aanpakken. Want dat is competitie vervalsing.  T moet niet zo zijn dat ze alle spelers kunnen laten spelen bij hun jong ploeg als ze al in t eerste gespeeld hebben in t zelfde seizoen. Hier mogen ze wel een verandering in aanbrengen.

Inferno-058

Competitievervalsing maar die Frank Paauw moet ook z.s.m. weg natuurlijk  l8l

Noordcambuur

Citaat van: Scc4-ever op september 09, 2024, 17:43:18
ze mogen dat wel wat harder aanpakken. Want dat is competitie vervalsing.  T moet niet zo zijn dat ze alle spelers kunnen laten spelen bij hun jong ploeg als ze al in t eerste gespeeld hebben in t zelfde seizoen. Hier mogen ze wel een verandering in aanbrengen.
onze jongens van jong Cambuur spelen ook altijd met de zelfde 11.

Scc4-ever

#55
Citaat van: Noordcambuur op september 09, 2024, 17:47:55
onze jongens van jong Cambuur spelen ook altijd met de zelfde 11.
in een eigen competitie vind ik echt een ander verhaal dan in t betaald voetbal waarin jong ploegen zitten. Daarom moeten ze die jong ploegen harder aanpakken. Er moeten daar niet teveel spelers uit t eerste elftal in. T liefst helemaal niet. Maar goed je ontkomt er vaak gewoon niet aan dat er uit t eerste elftal ook in de jong ploegen spelen. 

Noordcambuur

Nou hou er maar rekening mee dat spelers uit eerste van Ajax  wedstrijd ritme op gaan doen bij jong Ajax a.s. Vrijdag.

denistel

en zelf moeten we ook nog maar zien wie inzetbaar zijn
en voor hoe lang want lang iedereen kan niet  2x 90 min
in 2 dagen, dus sommigen zullen 2x een helft of 2x
een uur spelen we gaan het zien.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op september 09, 2024, 18:18:10
Nou hou er maar rekening mee dat spelers uit eerste van Ajax  wedstrijd ritme op gaan doen bij jong Ajax a.s. Vrijdag.

van de bank wel uit de basis niet denk ik

Noordcambuur

Citaat van: denistel op september 09, 2024, 18:35:54
en zelf moeten we ook nog maar zien wie inzetbaar zijn
en voor hoe lang want lang iedereen kan niet  2x 90 min
in 2 dagen, dus sommigen zullen 2x een helft of 2x
een uur spelen we gaan het zien.
heb je het dan over onze nieuwe spelers die nog niet fit zijn ?