Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong Ajax vrijdag 13 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2024, 09:57:20

Vorige topic - Volgende topic

denistel


AL

Als het halve 1e vrijdag gaat spelen gewoon van het veld stappen. Maak maar eens een  keihard statement.

denistel

Citaat van: AL op september 09, 2024, 18:45:00
Als het halve 1e vrijdag gaat spelen gewoon van het veld stappen. Maak maar eens een  keihard statement.

gebeurd niet hoor.clubs hadden nooit accoord moeten gaan met
de toelating van de beloften teams

PePe

Als Ajax spelers voor de Europese wedstrijden niet heeft ingeschreven, dan mogen ze in die wedstrijden niet spelen!!
Dit zou ook moeten gelden voor de KKD competitie!! Niet ingeschreven, dan niet voetballen!!

Bankzitter

Citaat van: AL op september 09, 2024, 18:45:00
Als het halve 1e vrijdag gaat spelen gewoon van het veld stappen. Maak maar eens een  keihard statement.

Of zelf ook een Jong team(O21) opstellen. Maar het kost punten dus gaat niet gebeuren.

denistel

Citaat van: PePe op september 09, 2024, 19:22:17
Als Ajax spelers voor de Europese wedstrijden niet heeft ingeschreven, dan mogen ze in die wedstrijden niet spelen!!
Dit zou ook moeten gelden voor de KKD competitie!! Niet ingeschreven, dan niet voetballen!!

dan schrijven ze iedereen in Pasveer voorop 8P 8P

moodygrunn

Citaat van: Bankzitter op september 09, 2024, 19:33:17
Of zelf ook een Jong team(O21) opstellen. Maar het kost punten dus gaat niet gebeuren.
Stel het uitvak beschikbaar voor ajax. Maak er maar een "risicowedstrijd" van. Kijken of de agenten ook deze wedstrijd willen afblazen.
In Henk en Sandor we trust

ChantiSCC

Heel simpel..Politie staakt, wij staken! Komen ze op een ander moment terug met het echte jong Ajax. Reken maar op een selectie met Brobbey, Fitz-Jim, Hlynsson, Taylor, Tahirovic, Mannsverk, Gaaei, Hato, Rensch, Baas, Ramaj. Dat kan niet geaccepteerd worden!

sunderland

Citaat van: ChantiSCC op september 09, 2024, 22:18:42
Heel simpel..Politie staakt, wij staken! Komen ze op een ander moment terug met het echte jong Ajax. Reken maar op een selectie met Brobbey, Fitz-Jim, Hlynsson, Taylor, Tahirovic, Mannsverk, Gaaei, Hato, Rensch, Baas, Ramaj. Dat kan niet geaccepteerd worden!
wat denk je van woutje, die moet ook minuten maken

Noordcambuur

Citaat van: ChantiSCC op september 09, 2024, 22:18:42
Heel simpel..Politie staakt, wij staken! Komen ze op een ander moment terug met het echte jong Ajax. Reken maar op een selectie met Brobbey, Fitz-Jim, Hlynsson, Taylor, Tahirovic, Mannsverk, Gaaei, Hato, Rensch, Baas, Ramaj. Dat kan niet geaccepteerd worden!
dat gaat niet gebeuren?

rvw

Heb de eerste thuiswedstrijd nog niet meegemaakt , maar vind ook dat er een statement gemaakt moet worden . Voor mijn part ook staken .na de rust bijvoorbeeld.
Met een spandoek met tekst en uitleg

ChantiSCC

Citaat van: sunderland op september 09, 2024, 22:22:35
wat denk je van woutje, die moet ook minuten maken

Die is te oud voor Jong Ajax he.. er gelden wel regels. Als je ouder bent dan 23 jaar en 1 dag mag je niet aantreden in een Jong team. Dit geld niet tegen andere Jong ploegen..

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: rvw op september 09, 2024, 22:25:39
Voor mijn part ook staken

Wat ben je van plan? Biertje gooien? Veld op lopen?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

V-man

Met de wedstrijd staken benadeel je de club! Spandoeken prima!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: ChantiSCC op september 09, 2024, 22:18:42
Heel simpel..Politie staakt, wij staken! Komen ze op een ander moment terug met het echte jong Ajax. Reken maar op een selectie met Brobbey, Fitz-Jim, Hlynsson, Taylor, Tahirovic, Mannsverk, Gaaei, Hato, Rensch, Baas, Ramaj. Dat kan niet geaccepteerd worden!

De internationals zullen ze toch niet meenemen lijkt mij?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021