Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong Ajax vrijdag 13 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2024, 09:57:20

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: Stanley op augustus 31, 2024, 16:44:09
Realiseer je je wel dat deze oplossing een vermogen kost.Totaal niet realistisch!
Al zou het gratis zijn.
Gaat helemaal nergens over dit.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur


Inferno-058


denistel

wel kut dat ajax - utrecht er uit gaat dan weet je wel wat we voor
jong ajax kunnen verwachten

Specuveter

Citaat van: denistel op september 07, 2024, 18:39:08
wel kut dat ajax - utrecht er uit gaat dan weet je wel wat we voor
jong ajax kunnen verwachten
is dat al zeker?

PePe

Als Ajax zich van de goede kant wil laten zien, dan doen ze dit niet. (Het eerste elftal opstellen) Dit gaat vermoedelijk een grote landelijke discussie veroorzaken. Weet niet of ze zich daar iets van gaan aantrekken?

anderszchristian

Denk dat de ons erg groot is dat er veel spelers mee doen van de A selectie, want die staan anders een paar weken stil

denistel

Citaat van: PePe op september 07, 2024, 20:26:31
Als Ajax zich van de goede kant wil laten zien, dan doen ze dit niet. (Het eerste elftal opstellen) Dit gaat vermoedelijk een grote landelijke discussie veroorzaken. Weet niet of ze zich daar iets van gaan aantrekken?

geen basis spelers wel spelers die normaal niet tegen ons zouden spelen
omdat ze dan op zondag bij de 1e selectie zitten

ChantiSCC

Reken er maar op dat ze een goed elftal deze kant opsturen. Spelen in een mooi nieuw stadion in een vijandige sfeer is voor hun spelers een goeie test en ervaring. Jaren terug Kluivert, de Jong, de Ligt  :_schater

papier


Noordcambuur

Citaat van: denistel op september 07, 2024, 18:39:08
wel kut dat ajax - utrecht er uit gaat dan weet je wel wat we voor
jong ajax kunnen verwachten
je kunt niet elke wedstrijd uitstellen want ze zitten met een vol programma.
Want tegen Feijenoord is ook al uitgesteld.
Ik denk zelf dat er geen supporters van Utrecht naar Amsterdam mogen komen.

Noordcambuur

Kaartverkoop gaat redelijk goed.
Ik denk zelf dat er rond de 1500 kaarten nog tekoop zijn.
Zuid zit bijna vol.
Oost kanten nog veel kaarten beschikbaar.
Noord kanten nog veel kaarten beschikbaar.
Westtribune weet ik niks van.
Uitvak hoop ik dat ze daar wat mee gaan doen.

Specuveter

Wanneer weten we of de wedstrijd van Ajax wel of niet doorgaat?

fred

Citaat van: Specuveter op september 08, 2024, 16:23:00
Wanneer weten we of de wedstrijd van Ajax wel of niet doorgaat?

Maandag vindt er een overleg plaats tussen de gemeente Amsterdam en de andere betrokken partijen over de wedstrijd Ajax - FC Utrecht. Het is onduidelijk of deze wedstrijd door kan gaan vanwege nieuwe politiestakingen.

Vrijdag kondigden de politiebonden de nieuwe politiestaking bij Ajax - FC Utrecht aan. Hierdoor zal er geen politie aanwezig zijn bij deze Eredivisie-wedstrijd op zondag 15 september. Eerder werd Feyenoord - Ajax vanwege dezelfde reden al verplaatst naar 30 oktober.

Eenzelfde scenario hopen de Eredivisie, de KNVB en de betrokken clubs ditmaal te voorkomen. "Wij zullen er bij de gemeente Amsterdam op aandringen dat deze wedstrijd gewoon veilig doorgang kan vinden zonder politie", laat Eredivisie-directeur Jan de Jong weten aan ESPN. Eerder dit seizoen werden NAC Breda - Ajax en FC Twente - Sparta Rotterdam ook 'gewoon' zonder politie gespeeld.


Johnson

Jong Ajax... je weet het nooit wat voor ploeg er komt te staan.

Ben vooral nieuwsgierig naar het strijd/speelplan. Wat is het voetbalidee? Lijkt mij dat er nu een heel aardige spelersgroep is voor KKD begrippen.