Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong Ajax vrijdag 13 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2024, 09:57:20

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

15/09/24: Ajax - FC Utrecht
Dit is niet heel ongunstig, toch?

666

Citaat van: Bussum op september 03, 2024, 12:28:51
15/09/24: Ajax - FC Utrecht
Dit is niet heel ongunstig, toch?

Prima, meestal op de maandag ongunstig
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op september 03, 2024, 12:28:51
15/09/24: Ajax - FC Utrecht
Dit is niet heel ongunstig, toch?
zegt me helemaal niks?.

Inferno-058


Stanley

Citaat van: Inferno-058 op september 03, 2024, 15:55:36
Het wordt sowieso moeizaam met dit Cambuur
Dit Cambuur heb je nog niet zien spelen. Weet jij al wat de invloed van Diemers en anderen is?

Gasgeve

Citaat van: Inferno-058 op september 03, 2024, 15:55:36
Het wordt sowieso moeizaam met dit Cambuur
Ga je dit in elk topic neerzetten? Hoop jezelf ook dat je gelijk krijgt of dat nog net niet? Waar zit de frustratie vooral dat je deze negativiteit in elk topic moet tentoonspreiden?

Inferno-058

#21
Citaat van: Stanley op september 03, 2024, 16:02:44
Dit Cambuur heb je nog niet zien spelen. Weet jij al wat de invloed van Diemers en anderen is?
Dit Cambuur is hetzelfde maar dan met 3 spelers erbij waarbij 2 vraagtekens zijn kerel. Afwachten.

Inferno-058

Citaat van: Gasgeve op september 03, 2024, 16:03:02
Ga je dit in elk topic neerzetten? Hoop jezelf ook dat je gelijk krijgt of dat nog net niet? Waar zit de frustratie vooral dat je deze negativiteit in elk topic moet tentoonspreiden?
Ok?. We gaan makkelijk winnen met 5-0 en worden kampioen van de KKD. Zo goed? Ik ben realistisch op basis van de slechte start. We mogen ons niet rijk rekenen omdat Jong Ajax wat spelers mist.

wiekie1969

Diemers op het middenveld en die Alofabi  erbij voorin is echte kwaliteit. Dus dan voetbal je ook beter lijkt mij. We gaan het zien.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op september 03, 2024, 17:35:04
Diemers op het middenveld en die Alofabi  erbij voorin is echte kwaliteit. Dus dan voetbal je ook beter lijkt mij. We gaan het zien.
Bijna, Afolabi
Henk, held, bedankt


Bankzitter

Arme Rein als deze jongen veel scoort  :_schater

Maar we krijgen ook nog Nieling, Gabi, Kieftenbelt en Ahaft als potientiele basisspelers er nog bij.
Daarbij kunnen Souren ,Nartey en Pauwels ook zich dan daaraan optrekken.

De grootste dissonanten vond ik de eerste wedstrijden toch Smit en vd Water.

Dus het zal echt wel beter gaan. Of het goed genoeg is om echt mee te doen, zullen we zien.

Poetser


anderszchristian

Huidige transferperiode heeft er wel voor gezorgd dat ik weer uitkijk naar deze wedstrijd. Verwacht nog niet direct wonderen maar wel positiever gestemd dan na de laatste wedstrijd tegen Dordrecht

justremco

Citaat van: anderszchristian op september 03, 2024, 18:42:33
Huidige transferperiode heeft er wel voor gezorgd dat ik weer uitkijk naar deze wedstrijd. Verwacht nog niet direct wonderen maar wel positiever gestemd dan na de laatste wedstrijd tegen Dordrecht

Eens!