Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Zondag 18 augustus 2024 SC Cambuur - Helmond Sport 12:15

Gestart door Huizen, juni 19, 2024, 09:22:07

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: okkele op augustus 19, 2024, 00:05:23
even niet te snel gereageerd want ik wilde vandaag eigenlijk mooi houden zoals ons nieuwe stadion.
wat ik me nog wel afvraag:
waarom loopt er een mannetje mee met de warmlopers?
waarom is een geluidsinstallatie van 7 ton net zo kut als op oud-noord?
waarom word henk de jong toegezongen?waar is dat op gebaseerd?resultaten en voetbal van jaren geleden?
moet ik elke thuiswedstrijd een uur eerder komen ivm de trage trechter bij de ingang?
is het scorebord echt zo bedoeld?
om het positief te houden,
ik heb een fantastische nieuwe plek.
het volk om me heen is prima.
het bier is prima.
we hebben een prachtig stadion !
Beter ken oek mien gefoeal niet fewoord wudde. _O_

anderszchristian

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 19, 2024, 14:55:14
Hele dikke pluim voor onze supporters deze keer. Geen bier op het veld meer dikke prima.
Ben echt benieuwd of dit ook het geval was als Helmond de tweede helft had gescoord voor Noord

Vlampiep

Citaat van: sjaak op augustus 19, 2024, 11:31:39
Als Smit vertrekt Diemers halen. Dan die twee ren-je-rot in de spits. Diemers erachter. Pauwels links op het middenveld, Narty rechts. Souren of Kieftenbeld nog erbij op het middenveld.
Poll nog vervangen voor een fatsoenlijke linksback en dan ken ut wat wudde.
Kerel, die Poll speelde een dijk van een wedstrijd. Misschien wat te veel Bud ? En verwissel je hem met Marsman die er absoluut geen reet van kan.

janou

Citaat van: sunderland op augustus 19, 2024, 15:20:36
je ziet het toch zelf ook als trainer of niet dan. Om in de rust daar naar te zien en dan te reageren vind ik een zwaar teken van zwakte. Dat je een paar dingen opschrijft om niet te vergeten is logisch. En ik weet dat iedereen dat doet. Ultee was daar ook zo,n fan van maar de beste trainers zien dat zelf. Vorig seizoen zette Henk in die goede serie heel vaak dingen om waardoor het veel beter werd. Dat zie ik al bijna een half jaar niet meer

Het een sluit het ander niet uit he, als Henk dingen ziet, dan zal hij daar ook echt wel op ingrijpen. En dan kan evt in de rust e.e.a. ook bekeken worden qua beelden. Want het is leuk dat Henk dingen roept, maar door daar ook videobeelden bij te gebruiken als voorbeelden wordt het voor de spelers ook een stuk tastbaarder wat er beter kan. Daarnaast heb je in de rust de tijd om dingen rustig te bespreken met het hele team. Ik denk dat er met de TS een aantal speerpunten worden opgesomt, en daarvan worden bijv voorbeelden laten zien in de rust.

Ik denk dat het vorig jaar in de goede periode ook gewoon goed ging omdat er veel vertrouwen in het team zat. Het is echt niet zo dat Henk de ene dag wel een tactische omzetting kan maken, maar dat de andere wedstrijd dit niet kan. Dan is het heel makkelijk om te zeggen dat die tactische ingrepen er in een goede periode er wel waren maar in een mindere periode niet. Los daarvan hebben de wissels van gister wel degelijke voor een kentering gezorgd, daar doet het slechte resultaat niets aan af.



janou

Citaat van: Vlampiep op augustus 19, 2024, 16:26:15
Inderdaad een waar woord., want gisteren bleek maar weer eens dat de TS niet innstaat blijkt te zijn enig structuur in het spel te kunnen krijgen.
Daartegen moet ik ook wel aanvoeren dat in onze selectie geen speler op het middenveld aanweizg is die het spel kan maken en verdelen.
Henk is een People manager en GEEN trainer.

Daar denkt bijna iedereen die met of onder Henk gewerkt heeft anders over. En daar doen wat slechte resultaten niets aan af. Daarnaast vraag ik mij af of je gisteren de tweede helft gezien hebt?


Vlampiep

Citaat van: sunderland op augustus 19, 2024, 15:20:36
je ziet het toch zelf ook als trainer of niet dan. Om in de rust daar naar te zien en dan te reageren vind ik een zwaar teken van zwakte. Dat je een paar dingen opschrijft om niet te vergeten is logisch. En ik weet dat iedereen dat doet. Ultee was daar ook zo,n fan van maar de beste trainers zien dat zelf. Vorig seizoen zette Henk in die goede serie heel vaak dingen om waardoor het veel beter werd. Dat zie ik al bijna een half jaar niet meer
Nogmaals, Henk is geen trainer maar een People manager en als er geen goede assistent bij komt plus een dijk van een middenvelder  kunnen we het zelfde verwachten als afgelopen seizoen met als gevolg dat Henk zijn positie ook ter tafel zal komen. Het beleid is de afgelopen periode te veel gericht op het nieuwe stadion, terwijl waar het om gaat op het veld het onder geschoven kindje blijkt te worden.

Vlampiep

#351
Citaat van: janou op augustus 19, 2024, 16:39:49
Daar denkt bijna iedereen die met of onder Henk gewerkt heeft anders over. En daar doen wat slechte resultaten niets aan af. Daarnaast vraag ik mij af of je gisteren de tweede helft gezien hebt?
Niets van gemist hoor, maar het gebrek aan kwaliteit bleef aanwezig net als de stand, dit ondanks een scheidsrechter die er alles aan heeft gedaan om het verlies ongedaan te maken.
Henk met assistenten als Sipke, Sandor, Bosgaard, Arne, Dwight is het een gouden koppel, maar wie waren nu zo goed Henk of zijn assistenten.
Ik vind Henk een kanjer hoe hij met spelers om gaat en het beste er uit kan halen, maar er zijn meer competenties nodig binnen een TS.

sunderland

Citaat van: janou op augustus 19, 2024, 16:36:31
Het een sluit het ander niet uit he, als Henk dingen ziet, dan zal hij daar ook echt wel op ingrijpen. En dan kan evt in de rust e.e.a. ook bekeken worden qua beelden. Want het is leuk dat Henk dingen roept, maar door daar ook videobeelden bij te gebruiken als voorbeelden wordt het voor de spelers ook een stuk tastbaarder wat er beter kan. Daarnaast heb je in de rust de tijd om dingen rustig te bespreken met het hele team. Ik denk dat er met de TS een aantal speerpunten worden opgesomt, en daarvan worden bijv voorbeelden laten zien in de rust.

Ik denk dat het vorig jaar in de goede periode ook gewoon goed ging omdat er veel vertrouwen in het team zat. Het is echt niet zo dat Henk de ene dag wel een tactische omzetting kan maken, maar dat de andere wedstrijd dit niet kan. Dan is het heel makkelijk om te zeggen dat die tactische ingrepen er in een goede periode er wel waren maar in een mindere periode niet. Los daarvan hebben de wissels van gister wel degelijke voor een kentering gezorgd, daar doet het slechte resultaat niets aan af.
die omzettingen waren bij de graafschap,ADO , en VVV en daardoor wonnen we.

Bankzitter

Citaat van: Vlampiep op augustus 19, 2024, 16:44:26
Niets van gemist hoor, maar het gebrek aan kwaliteit bleef aanwezig net als de stand, dit ondanks een scheidsrechter die er alles aan heeft gedaan om het verlies ongedaan te maken.
Henk met assistenten als Sipke, Sandor, Bosgaard, Arne, Dwight is het een gouden koppel, maar wie waren nu zo goed Henk of zijn assistenten.
Ik vind Henk een kanjer hoe hij met spelers om gaat en het beste er uit kan halen, maar er zijn meer competenties nodig binnen een TS.

Die assistenten geven aan dat ze veel van Henk geleerd hebben in de manier van spelen? dus taktisch. In details vullen zij dat wat anders in maar de basisprincipes komen van Henk.

janou

Citaat van: Vlampiep op augustus 19, 2024, 16:44:26
Niets van gemist hoor, maar het gebrek aan kwaliteit bleef aanwezig net als de stand, dit ondanks een scheidsrechter die er alles aan heeft gedaan om het verlies ongedaan te maken.
Henk met assistenten als Sipke, Sandor, Bosgaard, Arne, Dwight is het een gouden koppel, maar wie waren nu zo goed Henk of zijn assistenten.
Ik vind Henk een kanjer hoe hij met spelers om gaat en het beste er uit kan halen, maar er zijn meer competenties nodig binnen een TS.

Wel knap dat je met een team zonder kwaliteit 45 minuten lang een tegenstander onder drukt krijgt met zoveel kansen. Nee, het is niet zoals het jaar met Muhren etc, maar ook toen begonnen we slecht de eerste wedstrijd. En ik kan je uit de droom helpen, zo'n seizoen gaan we wellicht wel niet meer meemaken. Doelstelling is top 5, en daar heb ik alle vertrouwen in als alle spelers fit zijn.

Op basis waarvan zouden bijv Henk & Reinsma geen gouden koppel kunnen worden?

janou

Citaat van: sunderland op augustus 19, 2024, 16:56:04
die omzettingen waren bij de graafschap,ADO , en VVV en daardoor wonnen we.

Dat geloof ik direct hoor! Probeer meer te zeggen dat het resultaat niet per se hoeft te betekenen dat er geen goede tactische omzetting is geweest of dat er niet is ingegrepen. Als er gister na rust 3 ballen in waren geschoten (wat had gemoeten) dan had iedereen het gehad over dat de tweede helft het tactisch hersteld is en daarom gewonnen is. Maar nu de bal er niet invliegt ontbreekt het opeens aan alles.

Daarom vind ik het ook veel meer zeggend dat we veel kansen gecre?erd hebben, vooral uit voetballende situaties, terwijl de tegenstander ver op eigen helft staat. En dan is enorm zonde dat je de pot alsnog verliest, maar als je alle thuiswedstrijden gaat spelen zoals de 2e helft, gaan wij heel veel punten pakken in het Kooi Stadion :proost

oost

Citaat van: janou op augustus 19, 2024, 17:19:54
Dat geloof ik direct hoor! Probeer meer te zeggen dat het resultaat niet per se hoeft te betekenen dat er geen goede tactische omzetting is geweest of dat er niet is ingegrepen. Als er gister na rust 3 ballen in waren geschoten (wat had gemoeten) dan had iedereen het gehad over dat de tweede helft het tactisch hersteld is en daarom gewonnen is. Maar nu de bal er niet invliegt ontbreekt het opeens aan alles.

Daarom vind ik het ook veel meer zeggend dat we veel kansen gecre?erd hebben, vooral uit voetballende situaties, terwijl de tegenstander ver op eigen helft staat. En dan is enorm zonde dat je de pot alsnog verliest, maar als je alle thuiswedstrijden gaat spelen zoals de 2e helft, gaan wij heel veel punten pakken in het Kooi Stadion :proost

Vaak zijn wij het oneens, maar nu is er geen spelt tussen te krijgen  :thumbsup

Harry L.

Citaat van: janou op augustus 19, 2024, 17:19:54
Dat geloof ik direct hoor! Probeer meer te zeggen dat het resultaat niet per se hoeft te betekenen dat er geen goede tactische omzetting is geweest of dat er niet is ingegrepen. Als er gister na rust 3 ballen in waren geschoten (wat had gemoeten) dan had iedereen het gehad over dat de tweede helft het tactisch hersteld is en daarom gewonnen is. Maar nu de bal er niet invliegt ontbreekt het opeens aan alles.

Daarom vind ik het ook veel meer zeggend dat we veel kansen gecre?erd hebben, vooral uit voetballende situaties, terwijl de tegenstander ver op eigen helft staat. En dan is enorm zonde dat je de pot alsnog verliest, maar als je alle thuiswedstrijden gaat spelen zoals de 2e helft, gaan wij heel veel punten pakken in het Kooi Stadion :proost

Eerst zien, dan geloven. We hebben het over Helmond h?, die moet je vanaf minuut ??n aanpakken. Ik verwacht het zelfde riedeltje als verleden jaar, op en af en net wel/niet de playoffs halen

janou


janou

Citaat van: Harry L. op augustus 19, 2024, 18:12:09
Eerst zien, dan geloven. We hebben het over Helmond h?, die moet je vanaf minuut ??n aanpakken. Ik verwacht het zelfde riedeltje als verleden jaar, op en af en net wel/niet de playoffs halen

Precies, een profclub met een flink spelersbudget en die 45 minuten lang zoek gespeeld zijn en god op hun blote knietjes mogen danken dat het geen 5-1 geworden is. En wat bedoel je met het  ?die moet je aanpakken?? Dat moet bij andere wedstrijden niet?