Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Zondag 18 augustus 2024 SC Cambuur - Helmond Sport 12:15

Gestart door Huizen, juni 19, 2024, 09:22:07

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Een volwassen, creatieve speler erbij en de rest gaat ook beter spelen. Narty heeft heel veel potentie , zonde als die verzuipt omdat de rest ook zo onervaren is.

Specuveter

De bedoeling was dit seizoen h??l hoog druk zetten.
Ik heb dat deze wedstrijd niet gezien.

Whoestemen

Eerste helft kon zeker beter, maar als je de statistieken erbij pakt is dit een wedstrijd die je normaal gesproken met verschil wint. En is dat het geval dan worden we kampioen, nu kunnen we er niks van. Casas is een topper trouwens. En Marsman voor dit moment te licht. Komende twee wedstrijden minimaal 4 punten pakken.

denistel

Blijf er bij dat spel vreugde/creativiteit ontbreekt tis allemaal
te veel van te voren bepaald en veranderen duurt te lang of gebeurd
helemaal niet.marsman was echt niet best gister die moest er na 20 min
af vond ik ja dan maken we em kapot zeggen ze dan,dus dan modderen we
maar wat door zelfde ook voor smand zat oek weer weinig id in.middenvelders
bijna niet aanspeelbaar enz,maar niemand doet er wat aan vleugels onzichtbaar en
wisselen ook nooit van kant 2e helft ging het wel beter maar blijft vreemd dat
het pas in de rust veranderd werd.

Stiens

Citaat van: denistel op augustus 19, 2024, 12:43:40
Blijf er bij dat spel vreugde/creativiteit ontbreekt tis allemaal
te veel van te voren bepaald en veranderen duurt te lang of gebeurd
helemaal niet.marsman was echt niet best gister die moest er na 20 min
af vond ik ja dan maken we em kapot zeggen ze dan,dus dan modderen we
maar wat door zelfde ook voor smand zat oek weer weinig id in.middenvelders
bijna niet aanspeelbaar enz,maar niemand doet er wat aan vleugels onzichtbaar en
wisselen ook nooit van kant 2e helft ging het wel beter maar blijft vreemd dat
het pas in de rust veranderd werd.

Helemaal eens.  :thumbsup Henk had in de eerste helft al in moeten grijpen op de linksback.

Specuveter

Dit weekend heb ik Groningen en Emmen zien voetballen.
Met heel veel energie en spelvreugde en h??l herkenbaar voetbal.
Zo zie ik het graag maar zie dat bij ons (nog) niet.

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op augustus 19, 2024, 08:35:25
waarom loopt er een mannetje mee met de warmlopers? Dat is modern... dat zie je bij elke club tegenwoordig, net als die korte warming up voor de 2e helft

Ik zal van de oude stempel zijn, maar ik vind dat ook echt verschrikkelijk om te zien. Alsof zo?n speler zelf niet kan bedenken hoe je een goede warming/up doet.

Zelfde als die warming-up aan het begin van de 2e helft. Je kunt als fysiek-trainer toch gewoon ??n keer goed uitleggen wat precies de bedoeling is en dan kunnen de spelers het vervolgens zelf? Eventueel met de aanvoerder die aanwijzingen geeft? Zo w?s het altijd.

Alsof spelers niets meer zelf kunnen bedenken of organiseren. Het is echt poppenkast en een fysiektrainer die zich blijkbaar zo belangrijk vindt dat hij ook in beeld wil.
vind het ook grote onzin. Wat een suuten worden er gecre?erd. Weet dat je het overal ziet. Zag het bij Sunderland 15 jaar terug al aan het begin van de 2 e helft. Dit is ook wat Denistel over voetbal zegt, ze maken er robots van die ze alles voorzeggen hoe het moet. Zelfs met de warming up

sunderland

Citaat van: Stiens op augustus 19, 2024, 13:07:18
Helemaal eens.  :thumbsup Henk had in de eerste helft al in moeten grijpen op de linksback.
Marsman speelde ook slecht door Smand. Zie maar terug, als hij vrijstond en vroeg kreeg hij de bal niet en juist andersom. Daarbij gaf hij ook veel te laat rugdekking een paar x .

denistel

zal wel modern zijn maar past niet bij onze club al dat gedoe.

de aanvoerder voorop en die moet weten welke oefeningen
je moet doen en spelers die warm lopen weten toch zelf wel
hoe het werkt maar het is voor kauwen tot in details helaas.

anderszchristian

Citaat van: denistel op augustus 19, 2024, 13:58:48
zal wel modern zijn maar past niet bij onze club al dat gedoe.

de aanvoerder voorop en die moet weten welke oefeningen
je moet doen en spelers die warm lopen weten toch zelf wel
hoe het werkt maar het is voor kauwen tot in details helaas.
Is net als dat al die kornuiten met een oortje in zitten op de bank en met een iPad voor hun neus, verschrikkelijk. Iedere actie gelijk terug kijken en met een blocknote mee schrijven. Hoop dat hier nooit te zien

anderszchristian

Citaat van: sunderland op augustus 19, 2024, 13:38:21
Marsman speelde ook slecht door Smand. Zie maar terug, als hij vrijstond en vroeg kreeg hij de bal niet en juist andersom. Daarbij gaf hij ook veel te laat rugdekking een paar x .
Eens, Marsman wordt hier als de zwakste schakel neergezet maar de besluiteloosheid van Smand ligt daar ten grondslag aan. Hier kwam ook de goal uit

janou

Eerste helft echt heel matig. Heel slap. Wellicht toch wat spanning ofzo.

2e helft vind ik echt een prima helft. Veel kansen gecre?erd tegen een tegenstander die met 11 man rond de 16 speelde. Wonder dat je deze niet wint. Vind dat er genoeg aanknopingspunten zijn om verder te gaan. Vooral omdat er best wat kansen uit veldspel kwamen.

En even voor iedereen die al die technologie en moderne dingen onzin vind. Dat mag, maar die technologie is niet zomaar toegepast omdat het er leuk uitziet en om maar mee te gaan met de tijd, maar omdat het daadwerkelijk meer inzicht geeft in het spel en prestaties van spelers en team. Ik ben blij dat er in de rust beelden bekeken kunnen worden zodat er tactisch iets omgezet kan worden ipv dat een trainer een speech gaat houden over inzet. Ik bekijk technologie meer als een verrijking die kan helpen om bepaalde keuzes te maken en eigen waarnemingen kunnen bevestigen/ontkrachten.

Dat van dat de fysieke trainer meedoet begrijp ik ook niet echt, maar zal vast een reden voor zijn. En als dat iets is waar wij ons druk over moeten maken...

Op naar Oss uit! :proost

Delfzijl/Cambuur

Ow ja nog vergeten te zeggen....
Hele dikke pluim voor onze supporters deze keer. Geen bier op het veld meer dikke prima.
Sfeer was best goed op mid Oost... haha miste de geel blauwe rookpotten wel een beetje moet ik eerlijk bekennen,maar dat kon nu ff niet. Echt geweldig jongens,gaat zo door! |:)

sunderland

Citaat van: janou op augustus 19, 2024, 14:19:55
Eerste helft echt heel matig. Heel slap. Wellicht toch wat spanning ofzo.

2e helft vind ik echt een prima helft. Veel kansen gecre?erd tegen een tegenstander die met 11 man rond de 16 speelde. Wonder dat je deze niet wint. Vind dat er genoeg aanknopingspunten zijn om verder te gaan. Vooral omdat er best wat kansen uit veldspel kwamen.

En even voor iedereen die al die technologie en moderne dingen onzin vind. Dat mag, maar die technologie is niet zomaar toegepast omdat het er leuk uitziet en om maar mee te gaan met de tijd, maar omdat het daadwerkelijk meer inzicht geeft in het spel en prestaties van spelers en team. Ik ben blij dat er in de rust beelden bekeken kunnen worden zodat er tactisch iets omgezet kan worden ipv dat een trainer een speech gaat houden over inzet. Ik bekijk technologie meer als een verrijking die kan helpen om bepaalde keuzes te maken en eigen waarnemingen kunnen bevestigen/ontkrachten.

Dat van dat de fysieke trainer meedoet begrijp ik ook niet echt, maar zal vast een reden voor zijn. En als dat iets is waar wij ons druk over moeten maken...

Op naar Oss uit! :proost
je ziet het toch zelf ook als trainer of niet dan. Om in de rust daar naar te zien en dan te reageren vind ik een zwaar teken van zwakte. Dat je een paar dingen opschrijft om niet te vergeten is logisch. En ik weet dat iedereen dat doet. Ultee was daar ook zo,n fan van maar de beste trainers zien dat zelf. Vorig seizoen zette Henk in die goede serie heel vaak dingen om waardoor het veel beter werd. Dat zie ik al bijna een half jaar niet meer

Vlampiep

Citaat van: DayDreamer op augustus 18, 2024, 19:38:37
Henk lijkt een goede tactische trainer naast hem te missen.
Inderdaad een waar woord., want gisteren bleek maar weer eens dat de TS niet innstaat blijkt te zijn enig structuur in het spel te kunnen krijgen.
Daartegen moet ik ook wel aanvoeren dat in onze selectie geen speler op het middenveld aanweizg is die het spel kan maken en verdelen.
Henk is een People manager en GEEN trainer.