Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Zondag 18 augustus 2024 SC Cambuur - Helmond Sport 12:15

Gestart door Huizen, juni 19, 2024, 09:22:07

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: richard op augustus 21, 2024, 10:38:36
Kijk gewoon naar de beperkte kwaliteit van de selectie en dat is een grote reden tot paniek. Het is niet voor niks dat Henk er nog wat bij wil hebben anders is het gewoon weer spelen voor plek 10-12. Lijkt wel of mensen dat willen. Het kwaliteitsarm.

In individuele kwaliteit zijn we er denk ik op achteruit tov afgelopen seizoen. Wel denk ik dat de selectie nu beter passend is bij ons gewenste spelbeeld. Vb Souren tov Van Kaam of Pauwels als linksbuiten tov Smit.

Dan nu nog graag de individuele kwaliteiten naar hetzelfde niveau passend bij ons systeem.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op augustus 21, 2024, 05:52:50
Gezellig uitje even. Of we nu winnen of verliezen. Stemst oek op Timmermans zeker.
die krijg je er nu bij. Was even pissen halverwege 2 e helft. Staan daar een paar honderd mensen wat te praten en te eten en bierdrinken. Die zien we in november niet hoor zei ik tegen mien maat.

Bankzitter

Citaat van: De Gast op augustus 21, 2024, 11:01:05
Waar zijn de Schoutens en de Mac?s gebleven? Jongens in de kracht van hun voetbalcarriere. Ik zie ze niet.. jongens die behalve sterk in de kleedkamer ook sterk op het veld zijn.

Ik mis ook de categorie 26-30.
We hebben nu heel veel 18-22 en nog wat dik 30+.

Alleen vd Water is 27 en dat vind ik een groot kind ondanks die band om zijn arm.

666

Citaat van: sunderland op augustus 21, 2024, 11:32:49
die krijg je er nu bij. Was even pissen halverwege 2 e helft. Staan daar een paar honderd mensen wat te praten en te eten en bierdrinken. Die zien we in november niet hoor zei ik tegen mien maat.

Dat denk ik ook niet, ik moet het nog maar zien de 1e vrijdagavondwedstrijd. Ik hoop dat het dan helemaal uitverkocht is en dat de dagjesmensen van afgelopen zondag supporters worden die vaker gaan.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

De Gast

Staat of valt met de prestaties de komende twee wedstrijden.
De lijn omhoog moet nu echt ingezet worden met dit nieuwe stadion om de vibe van de nieuwe tempel overeind te houden.

okkele

Citaat van: wiekie1969 op augustus 21, 2024, 05:52:50
Gezellig uitje even. Of we nu winnen of verliezen. Stemst oek op Timmermans zeker.
Al jaaren op bosma juh baudet-idioot.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Inferno-058


okkele

En ik heb mij idd wel vermaakt, in positieve en negatieve zin.
In tegenstelling tot jou kan ik het wel filteren, ik hoef niet zo nodig om ieder wissewasje te janken.
Jammer dat jij iedere speeldag depressief word, sterkte.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: De Gast op augustus 21, 2024, 13:16:20
Staat of valt met de prestaties de komende twee wedstrijden.
De lijn omhoog moet nu echt ingezet worden met dit nieuwe stadion om de vibe van de nieuwe tempel overeind te houden.
dat zijn 2 uitwedstrijden. Moet het nog maar zien