Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Zondag 18 augustus 2024 SC Cambuur - Helmond Sport 12:15

Gestart door Huizen, juni 19, 2024, 09:22:07

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

CambuurArnhem

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2024, 20:52:16
Volgende keer eerst even ijsje bij la Veneti? halen, nergens last van gehad bij apeldoorn :D

:y :proost

okkele

even niet te snel gereageerd want ik wilde vandaag eigenlijk mooi houden zoals ons nieuwe stadion.
wat ik me nog wel afvraag:
waarom loopt er een mannetje mee met de warmlopers?
waarom is een geluidsinstallatie van 7 ton net zo kut als op oud-noord?
waarom word henk de jong toegezongen?waar is dat op gebaseerd?resultaten en voetbal van jaren geleden?
moet ik elke thuiswedstrijd een uur eerder komen ivm de trage trechter bij de ingang?
is het scorebord echt zo bedoeld?

om het positief te houden,
ik heb een fantastische nieuwe plek.
het volk om me heen is prima.
het bier is prima.
we hebben een prachtig stadion !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Delfzijl/Cambuur

Mijn belevenis van vandaag...
Half 10 in de auto moest nog tanken natuurlijk....grr.
Geparkeerd bij dat spiegelding waren nog plekken te over zag ik al toen ik Leeuwarden in reed.
Ow wacht....wat was het raar om mijn entree naar Cambuur voorbij te rijden 1ste afslag..en nu de laatste... keek nog naar rechts of de oude stadionlampen nog branden nog 'een' keer ter afscheid maar nee.
En dan het nieuwe Kooi stadion... Jongens dit is het!
Geweldig, kippevel ,genoten, prachtige plek op Oost op e midden. We gaan naar de eredivisie...niet dit jaar, maar we gaan. Rustig blijven...stadion heeft tijd nodig inkomsten te generen..>hogere begroting > betere spelers.
Apetrots..wat een stadion,wat een thuis.... Dan de wedstrijd.
Verkeerde opstelling, vreselijke 1ste helft. 2e was stukken beter alleen geen geluk en hun keeper speelde geweldig. Die penals... Smit schoot ze zo slap in.
Waardeloos, de druk? Of er niet helemaal bij zijn.....
Ook ik ging toch niet sjagrijnig naar huis, srry mensen.
Dit was een van de mooiste dagen, met dit stadion komt het goed.... love you all....Europapa.
Eeehh nee gewoon Delfzijl.

De Gast

Met dit stadion komt het goed ja maar dan moeten we dit seizoen niet verknallen want dan ben je gelijk je goodwill met dit nieuwe stadion kwijt bij de aanhang die je er nu bij hebt gekregen.

Prio 1: een spits. Die mut er echt komme. Desnoods Milan maar naar de bank.

wiekie1969

Is ontzettend veel misgegaan op technisch gebied de afgelopen 2 jaar. Dat is echt doodzonde. Zal een hele hoop moeten gebeuren. Met alle respect voor de spelers die er nu instaan maar met jongens als Marsman, Ottesen, Balk, Smand, Mercera, Souren,Smit, Pauwels gaan we echt niet naar de eredivisie. Of er mut een heel groot wonder gebeuren.

YellowBlue

Citaat van: okkele op augustus 19, 2024, 00:05:23
even niet te snel gereageerd want ik wilde vandaag eigenlijk mooi houden zoals ons nieuwe stadion.
wat ik me nog wel afvraag:
waarom loopt er een mannetje mee met de warmlopers? Dat is modern... dat zie je bij elke club tegenwoordig, net als die korte warming up voor de 2e helft
waarom is een geluidsinstallatie van 7 ton net zo kut als op oud-noord? dat moet inderdaad beter afgesteld worden!
waarom word henk de jong toegezongen?waar is dat op gebaseerd?resultaten en voetbal van jaren geleden? Inderdaad, nu denkt hij dat we blij waren met de opstelling..
moet ik elke thuiswedstrijd een uur eerder komen ivm de trage trechter bij de ingang? Iedereen was nu een dik uur van tevoren al bij het stadion, dat zal na een paar wedstrijden wel beter worden denk ik
is het scorebord echt zo bedoeld? de scoreborden zijn nog niet geleverd, dit was een noodoplossing

om het positief te houden,
ik heb een fantastische nieuwe plek.
het volk om me heen is prima.
het bier is prima.
we hebben een prachtig stadion !

De Gast

Het vertrek van Michael Breij voelen we nu ook. Daar moet echt nog een klasbak voor terugkomen.

oost

Wat een ongelooflijk veel negatief reacties hier pff.
Eerste helft was niet best en vergelijkbaar met vorige seizoen. Nadat de 2e helft was gewisseld haalde Cambuur een heel aardig niveau |:) aan pouwels gaan we nog heel veel plezier aanbeleven toppertje in de dop. Natuurlijk heb ik geen poep in mijn ogen en zie ik ook wel dat het middenveld niet goed staat. Echter verwacht ik dat Kieftenbelt en souren straks samen spelen, en dan mogen De jong Nartey De Leeuw om plek 10 strijden. Hoewel ik echt hoop dat een Diemers hier nu terugkomt dan heb je echt een goed middenveld.

Voor de rest zie ik juist veel positieve mogelijkheden met water op rechts en pauwels op links. Nieling en de Spaanse jongen heb je centraal ook prima op orde.
Nee 1e helft was niet best 2e helft dikke prima beetje jammer van de uitslag.

Tanjajeah

waarom loopt er een mannetje mee met de warmlopers? Dat is modern... dat zie je bij elke club tegenwoordig, net als die korte warming up voor de 2e helft

Ik zal van de oude stempel zijn, maar ik vind dat ook echt verschrikkelijk om te zien. Alsof zo?n speler zelf niet kan bedenken hoe je een goede warming/up doet.

Zelfde als die warming-up aan het begin van de 2e helft. Je kunt als fysiek-trainer toch gewoon ??n keer goed uitleggen wat precies de bedoeling is en dan kunnen de spelers het vervolgens zelf? Eventueel met de aanvoerder die aanwijzingen geeft? Zo w?s het altijd.

Alsof spelers niets meer zelf kunnen bedenken of organiseren. Het is echt poppenkast en een fysiektrainer die zich blijkbaar zo belangrijk vindt dat hij ook in beeld wil.

beam

Citaat van: oost op augustus 19, 2024, 08:34:59
Wat een ongelooflijk veel negatief reacties hier pff.
Eerste helft was niet best en vergelijkbaar met vorige seizoen. Nadat de 2e helft was gewisseld haalde Cambuur een heel aardig niveau |:) aan pouwels gaan we nog heel veel plezier aanbeleven toppertje in de dop. Natuurlijk heb ik geen poep in mijn ogen en zie ik ook wel dat het middenveld niet goed staat. Echter verwacht ik dat Kieftenbelt en souren straks samen spelen, en dan mogen De jong Nartey De Leeuw om plek 10 strijden. Hoewel ik echt hoop dat een Diemers hier nu terugkomt dan heb je echt een goed middenveld.

Voor de rest zie ik juist veel positieve mogelijkheden met water op rechts en pauwels op links. Nieling en de Spaanse jongen heb je centraal ook prima op orde.
Nee 1e helft was niet best 2e helft dikke prima beetje jammer van de uitslag.
Die negativiteit heeft vooral nog te maken met het vorige seizoen. Het seizoen begint met een wedstrijd die we vorig jaar zoveel hebben gezien. De angst om weer zo?n seizoen te beleven. We hebben veel nieuwe talentvolle spelers gehaald volgens de TD en dat maakt er verwachtingen zijn. Die had ik ook zondag en ik ging best chagrijnig naar huis. Maar we moeten vooruit blijven kijken. Dit stadion gaat ons vooruit helpen. Het is echt prachtig geworden, kippenvel toen ik naartoe het stadion liep. Ook wel wat onwennig dat ook.

beam

Ik miste in deze wedstrijd een type Maulun. Je zag dat Helmond heel hoog stond met de verdediging in de 1e helft. Maulun en Jacobsen wisten daar wel raad mee. Helmond had het centrum behoorlijk dicht gezet. In dribbelen vanuit het centrum was onmogelijk. Behalve Casas was er niemand die de bal achter de linies legde. Fedde en Mercera deden wel de loonacties vanuit het middenveld maar dan kwam de bal weer niet. Jacobsen wist dat op het moment dat Maulun de bal kreeg hij kon gaan lopen. Want hij kreeg de bal achter de linies. Automatisme en elkaar aanvoelen. Dat moet gaan groeien en we hebben routine gehaald. Laten we die dan nu ook gaan gebruiken.

Ik denk dat alle tegenstanders nu wel weten wat het voetbal idee van Cambuur is. Ze zetten het centrum dicht en wachten. Ze stappen niet uit op onze centrale duo. Plan B daar hebben we spelers voor nodig. Type Maulun in mijn ogen.

EdsjeSCC

Citaat van: beam op augustus 19, 2024, 09:58:00
Ik miste in deze wedstrijd een type Maulun. Je zag dat Helmond heel hoog stond met de verdediging in de 1e helft. Maulun en Jacobsen wisten daar wel raad mee. Helmond had het centrum behoorlijk dicht gezet. In dribbelen vanuit het centrum was onmogelijk. Behalve Casas was er niemand die de bal achter de linies legde. Fedde en Mercera deden wel de loonacties vanuit het middenveld maar dan kwam de bal weer niet. Jacobsen wist dat op het moment dat Maulun de bal kreeg hij kon gaan lopen. Want hij kreeg de bal achter de linies. Automatisme en elkaar aanvoelen. Dat moet gaan groeien en we hebben routine gehaald. Laten we die dan nu ook gaan gebruiken.

Ik denk dat alle tegenstanders nu wel weten wat het voetbal idee van Cambuur is. Ze zetten het centrum dicht en wachten. Ze stappen niet uit op onze centrale duo. Plan B daar hebben we spelers voor nodig. Type Maulun in mijn ogen.

Fabio, die wielrenner?

ChantiSCC

sjaak

Als Smit vertrekt Diemers halen. Dan die twee ren-je-rot in de spits. Diemers erachter. Pauwels links op het middenveld, Narty rechts. Souren of Kieftenbeld nog erbij op het middenveld.
Poll nog vervangen voor een fatsoenlijke linksback en dan ken ut wat wudde.