Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op december 29, 2025, 19:23:35
Toen ik Henk sprak zei hij dat er een basisspeler voor de 6 positie zou komen...dus ik heb goede hoop.

Voor Souren is er interesse vanuit de eredivisie en het buitenland..
krijg je hier een leuk bedrag moet je het doen.
Ik weet niet hoelang hij nog onder kontrakt staat bij Cambuur.
Gaat hij weg zou ik wel heel jammer vinden.

oost

Citaat van: Noordcambuur op december 29, 2025, 20:26:52
krijg je hier een leuk bedrag moet je het doen.
Ik weet niet hoelang hij nog onder kontrakt staat bij Cambuur.
Gaat hij weg zou ik wel heel jammer vinden.

Ik zou er geen moment rouwig omzien.
Eredivisie? Misschien Telstar ofzo maar  voor geen enkel team voor de rest een toegevoegde waarde

Derkx R.H.

Citaat van: oost op december 29, 2025, 21:12:46
Ik zou er geen moment rouwig omzien.
Eredivisie? Misschien Telstar ofzo maar  voor geen enkel team voor de rest een toegevoegde waarde
Kon voordat hij bij ons tekende, naar o.a. PEC Volendam en NAC...

Derkx R.H.


Andy King


mario

Citaat van: oost op december 29, 2025, 21:12:46
Ik zou er geen moment rouwig omzien.
Eredivisie? Misschien Telstar ofzo maar  voor geen enkel team voor de rest een toegevoegde waarde
Speelde tegen MVV een prima wedstrijd. Ik begrijp dat hij geen bankzitter wil zijn maar vind het jammer als hij mocht gaan.

sunderland

Citaat van: mario op december 30, 2025, 12:20:35
Speelde tegen MVV een prima wedstrijd. Ik begrijp dat hij geen bankzitter wil zijn maar vind het jammer als hij mocht gaan.
laatste 2 wedstrijden waren uitstekend. Speelde ook meer open en dus vooruit

Noordcambuur

Citaat van: oost op december 29, 2025, 21:12:46
Ik zou er geen moment rouwig omzien.
Eredivisie? Misschien Telstar ofzo maar  voor geen enkel team voor de rest een toegevoegde waarde
je moet afwachten wat onze nieuwe aanwinst gaat brengen :y
Aanpassen aan het systeem wat Cambuur speelt en omgeving enz enz.

Bankzitter

Ik snap wel dat de club Souren wil houden. Als er iets met Diemers gebeurt, dan hebben we geen vervanger meer als Souren vertrokken is. Ondankbare rol maar wel erg belankrijk voor halen van promotie.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op december 30, 2025, 13:26:59
Ik snap wel dat de club Souren wil houden. Als er iets met Diemers gebeurt, dan hebben we geen vervanger meer als Souren vertrokken is. Ondankbare rol maar wel erg belankrijk voor halen van promotie.
Dan heb je Rolke, Ferrah, v/d Heide en Veldhuis nog...lijkt mij dus geen reden om hem niet van de hand te doen.

Bankzitter

Er zit een verschil of het je beste positie is of dat je er eventueel
kan spelen. Souren is een 8 , al die anderen zijn aanvallers of jeugdspelers.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op december 30, 2025, 13:43:53
Er zit een verschil of het je beste positie is of dat je er eventueel
kan spelen. Souren is een 8 , al die anderen zijn aanvallers of jeugdspelers.
Vorig seizoen speelde Ferrah als 8 in Frankrijk, Rolke speelde in Duitsland veelal op die positie en die jeugdspelers laten anders een prima niveau zien...

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op december 30, 2025, 13:39:22
Dan heb je Rolke, Ferrah, v/d Heide en Veldhuis nog...lijkt mij dus geen reden om hem niet van de hand te doen.
sorry hoor Veldhuis of v/d Heide komen wel even tekort op KKD niveau.
Ferrah moet je mooi houden op de buiten en R?lke kan misschien wel op die positie.

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op december 30, 2025, 14:09:46
sorry hoor Veldhuis of v/d Heide komen wel even tekort op KKD niveau.
Ferrah moet je mooi houden op de buiten en R?lke kan misschien wel op die positie.
Hier denkt de TS anders over, en ik snap hun wel, als ik trainingen en wedstrijden bekijk....

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op december 30, 2025, 14:32:23
Hier denkt de TS anders over, en ik snap hun wel, als ik trainingen en wedstrijden bekijk....
je mag van die jongens niet verwachten dat ze er gelijk staan en dat weet de Ts ook. Vooral op die positie heb je een goede stabiele speler nodig nu het er echt omgaat. Tot nu toe geluk met Visser en later in mindere mate Nap maar het houd een keer op he. En mocht Souren al vertrekken dan moet dat na de 2 zware uitwedstrijden