Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op december 23, 2025, 18:10:22
Lees eens even terug juh skele . Wie wou R?lke in de basis na Dord uit
:D :D :D  :D :D

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Korezev op december 23, 2025, 16:15:18
het is in elk geval niet een opleiding waar positiviteit hoog aangeschreven staat.

8P
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Citaat van: Korezev op december 23, 2025, 16:15:18
Daar heb je de voorzitter weer van de ANTI-R?LKE beweging.
Waar heb je al die voetbalkennis opgedaan, het is in elk geval niet een opleiding waar positiviteit hoog aangeschreven staat.
Misschien kun de de laatste 8 dagen van 2025 nog gebruiken om al die negativiteit uit je lichaam te verjagen.

Doe even normaal juh. Hij zegt niks verkeerds toch?
Area 58

upweer

Citaat van: michello op december 23, 2025, 14:41:15
Bewegende beelden van Apkakou:

https://m.youtube.com/watch?v=rtYVdiC4_ds&pp=ygURTGlsbGUganV2ZW50dXMgWUw%3D

Wel een hele wedstrijd en ze speelden een hele poos met 10 man.

Komt helemaal goed met onze nieuwe kante

Derkx R.H.

#57724
Foto van zijn insta ...

Zuid1991

Citaat van: Derkx R.H. op december 29, 2025, 13:55:16
Foto van zijn insta ...
Zou het gelijk al een basisspeler kunnen worden bij Cambuur?

Derkx R.H.

Citaat van: Zuid1991 op december 29, 2025, 15:06:04
Zou het gelijk al een basisspeler kunnen worden bij Cambuur?
Hangt van een aantal factoren af, blijft Souren, hoe ontwikkeld Nap zich, en hoe ver is deze jongen fysiek...

ruubmac


Derkx R.H.

Citaat van: ruubmac op december 29, 2025, 16:52:18
Is het al rond dan?
Hij staat 2 januari op het trainingsveld...hij zou vandaag in Leeuwarden zijn.

Trainert!

Op basis van uitstraling direct opstellen.
En een contract voor 3,5 jaar...dan moet je wat kunnen

sunderland

Citaat van: Trainert! op december 29, 2025, 17:34:11
Op basis van uitstraling direct opstellen.
En een contract voor 3,5 jaar...dan moet je wat kunnen
:_schater :_schater :_schater

sunderland

Citaat van: Zuid1991 op december 29, 2025, 15:06:04
Zou het gelijk al een basisspeler kunnen worden bij Cambuur?
volgens mij konden ze hem niet laten lopen. Kooi staat garant om dit te kunnen doen op dit moment. Komt sowieso wel terug weten we

upweer

Citaat van: sunderland op december 29, 2025, 18:46:11
volgens mij konden ze hem niet laten lopen. Kooi staat garant om dit te kunnen doen op dit moment. Komt sowieso wel terug weten we

Transfermarkt zegt ook geen waarde? Ben benieuwd wat ze er voor geven?
Zolang ze Baoef maar niet betrekken in de deals met Lille.

Zuid1991

We hebben allemaal geen idee of dit een goede speler zou kunnen zijn.
Afwachten dus en tevens een risico gezien de leeftijd en belangrijke positie die hij ?gelijk? moet bekleden in ons elftal als Souren vertrekt.


Derkx R.H.

Citaat van: Zuid1991 op december 29, 2025, 19:15:25
We hebben allemaal geen idee of dit een goede speler zou kunnen zijn.
Afwachten dus en tevens een risico gezien de leeftijd en belangrijke positie die hij ?gelijk? moet bekleden in ons elftal als Souren vertrekt.
Toen ik Henk sprak zei hij dat er een basisspeler voor de 6 positie zou komen...dus ik heb goede hoop.

Voor Souren is er interesse vanuit de eredivisie en het buitenland..