Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op december 30, 2025, 16:59:54
je mag van die jongens niet verwachten dat ze er gelijk staan en dat weet de Ts ook. Vooral op die positie heb je een goede stabiele speler nodig nu het er echt omgaat. Tot nu toe geluk met Visser en later in mindere mate Nap maar het houd een keer op he. En mocht Souren al vertrekken dan moet dat na de 2 zware uitwedstrijden
Nee dat kan je ook niet verwachten, het ging me meer om dat de positie in te vullen is, maar dat je ten alle tijden er minder op wordt is duidelijk..

Derkx R.H.


Derkx R.H.

Mocht het zo blijven dan gaat Nap niet veel meer spelen denk ik....dit wordt een plekje op de reservebank van O21.

Oud Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op december 31, 2025, 08:50:52
Mocht het zo blijven dan gaat Nap niet veel meer spelen denk ik....dit wordt een plekje op de reservebank van O21.

Dat denk ik ook hij heeft het wat hoog in de bol volgens mij

Oud Cambuur

Voor de liefhebbers de eerste training van het nieuwe jaar is vrijdag 2 Januari om 14:15 bij LAC Frisia

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op december 31, 2025, 08:50:52
Mocht het zo blijven dan gaat Nap niet veel meer spelen denk ik....dit wordt een plekje op de reservebank van O21.
O21 is ook heel belangrijk die moeten op hoogste niveau voetballen.

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op december 31, 2025, 09:19:47
Voor de liefhebbers de eerste training van het nieuwe jaar is vrijdag 2 Januari om 14:15 bij LAC Frisia
top bedankt kunnen we nieuwjaars borrel drinken :proost

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op december 31, 2025, 09:16:21
Dat denk ik ook hij heeft het wat hoog in de bol volgens mij
Vooral die zaakwaarnemers van hem heb ik gehoord..

Gasgeve

Citaat van: Derkx R.H. op december 31, 2025, 09:53:37
Vooral die zaakwaarnemers van hem heb ik gehoord..
Cambuur heeft ook wel wat liggen slapen. Toen hij begon mee te trainen bij de selectie hadden ze hem ook al een contract aan kunnen bieden. Of ze geloven niet genoeg in hem. Wat ook kan in verband met zijn snelheidsgebrek.

Bankzitter

Je hebt Visser en er zal misschien ook al wat achter zitten (vd Heide) in de jeugd.
Hij heeft mazzel met de blessure van Visser en de situatie rond Souren. Hij doet het prima, maar onmisbaar is ?e nou ook weer niet.

oost

Ik persoonlijk vind dat Nap wel echt goed is in de passing. Zijn techniek weet nog niet veel van gezien. Zijn handelings snelheid is wat aan de lage kant. Maar goed heeft ook nog maar een paar duels prof voetbal in de benen

Lore

Voor mij herinner ik hem vooral van de twee grote fouten en het een beetje trage handelingsnelheid.

Prima voor op de bank, maar niet iemand om geld aan uit te geven. Zeker niet als wij promoveren

Johan-12

Citaat van: Derkx R.H. op december 31, 2025, 09:53:37
Vooral die zaakwaarnemers van hem heb ik gehoord..
Dan heb je wel hele slechte zaakwaarnemers, die jongen krijgt nu kansen in een goed team.  Hij pakt nu niet 1 stap, maar 3 stappen. Daar moet je nu wel uit kunnen komen voor bijvoorbeeld 1,5 jaar lijkt mij. Hij heeft nu de leeftijd om zich te ontwikkelen, anders zit hij over 2 jaar weer bij de amateurs.

Oud Cambuur

Citaat van: Johan-12 op december 31, 2025, 12:56:48
Dan heb je wel hele slechte zaakwaarnemers, die jongen krijgt nu kansen in een goed team.  Hij pakt nu niet 1 stap, maar 3 stappen. Daar moet je nu wel uit kunnen komen voor bijvoorbeeld 1,5 jaar lijkt mij. Hij heeft nu de leeftijd om zich te ontwikkelen, anders zit hij over 2 jaar weer bij de amateurs.

Denk volgend jaar al lijkt mij niet dat de clubs voor hem in de rij staan

sunderland

Derkx, weet jij wat van nieuwe spits?