Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: sunderland op januari 03, 2026, 20:46:16
Derkx, weet jij wat van nieuwe spits?
Moet er niet eerst 1 weg?

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op januari 03, 2026, 22:35:39
Moet er niet eerst 1 weg?
Binder moet eerst weg voor dat er een nieuwe spits komt.

mark1989

Citaat van: Johan-12 op december 31, 2025, 12:56:48
Dan heb je wel hele slechte zaakwaarnemers, die jongen krijgt nu kansen in een goed team.  Hij pakt nu niet 1 stap, maar 3 stappen. Daar moet je nu wel uit kunnen komen voor bijvoorbeeld 1,5 jaar lijkt mij. Hij heeft nu de leeftijd om zich te ontwikkelen, anders zit hij over 2 jaar weer bij de amateurs.

Ik denk hij zichzelf een beetje overschat. Hij deed het aardig, maar vooral omdat er verder niemand die rol kon invullen. En we hebben beoordeeld als jeugdspeler. Ik vond hem een stuk minder dan Daan Visser.
Ik zie er geen groot talent in. En vind het verstandig dat Cambuur ook hard doorpakt. Niet willen bijtekenen dan door.  Dus strik erom!

Sonnema

Vind het maar een 12 in dozijn voetballer, leuk om er bij te hebben en nuttig maar niet dat je zegt wow die steekt er ver bovenuit. In de jeugd bij Hoogkerk al niet altijd opgevallen als voorhoede speler en zelfs op de back. Te hoog in de bol en gewoon doei.

Noordcambuur

Als Nap vertrekt ook weer een nieuwe speler aangetrokken worden?.

diekhuzen

Citaat van: mark1989 op januari 04, 2026, 19:44:33
Ik denk hij zichzelf een beetje overschat. Hij deed het aardig, maar vooral omdat er verder niemand die rol kon invullen. En we hebben beoordeeld als jeugdspeler. Ik vond hem een stuk minder dan Daan Visser.
Ik zie er geen groot talent in. En vind het verstandig dat Cambuur ook hard doorpakt. Niet willen bijtekenen dan door.  Dus strik erom!

Net als Binder  _O_

Gasgeve

Citaat van: Noordcambuur op januari 05, 2026, 13:41:26
Als Nap vertrekt ook weer een nieuwe speler aangetrokken worden?.
Dit vind jij of dat heb je gehoord?

Noordcambuur

Citaat van: Gasgeve op januari 05, 2026, 14:29:30
Dit vind jij of dat heb je gehoord?
nou dan wordt spoeling wel dun (ik).

papier

Citaat van: diekhuzen op januari 05, 2026, 14:17:05
Net als Binder  _O_

Heeft die het te hoog in de bol? Gezien het rugnummer dat hij heeft gekozen wilde hij niet eens eerste spits zijn?

Lore

Citaat van: Noordcambuur op januari 05, 2026, 14:41:37
nou dan wordt spoeling wel dun (ik).

Ook als Souren blijft? Het is niet dik bezet, maar als wij op de centjes moet letten denk ik dat het maar zo moet blijven. Met nap komt in ieder geval amper spelersbudget vrij.

Noordcambuur

Citaat van: Lore op januari 05, 2026, 15:29:56
Ook als Souren blijft? Het is niet dik bezet, maar als wij op de centjes moet letten denk ik dat het maar zo moet blijven. Met nap komt in ieder geval amper spelersbudget vrij.
klopt is er nog een speler O21 nummer 6 positie.

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op januari 05, 2026, 15:35:24
klopt is er nog een speler O21 nummer 6 positie.
Bakatti vervult die rol in O-21

Specuveter

Er schijnt ??n nieuwe vleugelaanvaller aan te komen!

Trainert!

Citaat van: Specuveter op januari 19, 2026, 19:35:39
Er schijnt ??n nieuwe vleugelaanvaller aan te komen!

Betreft dit koop of huur?
Weer een jongen van Lille?

upweer

Citaat van: Specuveter op januari 19, 2026, 19:35:39
Er schijnt ??n nieuwe vleugelaanvaller aan te komen!

Haha heb je van de sportcast of niet?
Heb je namen