Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Jespergames

Hoe zit het nou met die Kewal? Gaat hij hier nog komen of toch niet?

HansKazan

Citaat van: Derkx R.H. op juni 28, 2025, 17:07:00
Waarom volgt Ralf Seuntjes Cambuur op Instagram? :D

Niet alleen cambuur. Meerdere profclubs ;)

Derkx R.H.

Citaat van: HansKazan op juni 28, 2025, 20:25:05
Niet alleen cambuur. Meerdere profclubs ;)
Waar hij of zijn broer hebben gespeeld of een link hebben via familie of vrienden.

Noordcambuur

Citaat van: justremco op juni 28, 2025, 19:18:15
Heb hem afgelopen seizoen paar keer zien spelen en daar is het beste gewoon wel vanaf. En zo?n ?de Leeuw rol? moeten we ook niet overdrijven. Heeft vooral aardig wat poen gekost
dus niet doen gaat hier niet voor appel en ei voetballen.

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op juni 28, 2025, 19:21:51
Niet meer aan beginnen je kan beter jonge talentvolle voetballer daar neerzetten
klopt daar kunnen we nog wat aan verdienen.

upweer

Ik verwacht nog wel een buitenspeler en een spits

Bankzitter

Op 6 zijn we ook niet dubbel bezet.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juni 28, 2025, 20:55:00
Op 6 zijn we ook niet dubbel bezet.
Amofa zou heel goed op 6 kunnen

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juni 28, 2025, 17:07:00
Waarom volgt Ralf Seuntjes Cambuur op Instagram? :D
die vreselijke vent moeten we hier niet hebben.

Specuveter

Citaat van: Jespergames op juni 28, 2025, 20:17:03
Hoe zit het nou met die Kewal? Gaat hij hier nog komen of toch niet?
die komt niet....

Bankzitter

Schouten is transfervrij... .

PePe

Citaat van: Bankzitter op juni 29, 2025, 14:17:09
Schouten is transfervrij... .

Te oud, te duur, en geen rest waarde.

Andy King

Citaat van: Bankzitter op juni 29, 2025, 14:17:09
Schouten is transfervrij... .

Ik ben niet zo van ex-spelers terughalen, maar Schouten wel een optie. Goede kerel, goede mentaliteit en hij brengt ervaring. Dat laatste missen we nu wel in de selectie.

Oud Cambuur

Ophouden met oudere voetballer te halen als hij bij concurrent Willem II niet meekan dan hier ook niet kun je beter Smand weer een contract aanbieden

PePe

Citaat van: Oud Cambuur op juni 29, 2025, 14:40:01
Ophouden met oudere voetballer te halen als hij bij concurrent Willem II niet meekan dan hier ook niet kun je beter Smand weer een contract aanbieden

Als een speler in Tilburg niet meer mee kan komen,  dan zegt dat genoeg.