Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op juni 28, 2025, 11:55:08
Dus Henk/de club heeft gewoon gelogen zodat er meer seizoenkaarten verkocht konden worden.

Beetje achterbaks.

Dit meen je niet toch?

Specuveter

Henk krabbelt inderdaad terug...
Dat budget beduidend lager is wist hij vorige maand nog niet aldus Henk.
Nou dan maar een seizoen vol op de aanval en eens een keer met 4-5 Op je bek
Beter dan afgelopen seizoen met al die saaie wedstrijden

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op juni 28, 2025, 12:04:08
Henk krabbelt inderdaad terug...
Dat budget beduidend lager is wist hij vorige maand nog niet aldus Henk.
Nou dan maar een seizoen vol op de aanval en eens een keer met 4-5 Op je bek
Beter dan afgelopen seizoen met al die saaie wedstrijden
Waar haal je dit vandaan, 2,5 miljoen, Nieling verkocht 2,9 Pauwels verkocht 3,2 en speler kunnen kopen. Henk sprak over waarschijnlijk(om de boel wat te temperen), maar gaat niet gebeuren dus...spelersbegroting gaat "gewoon" naar 3,2 miljoen(of meer) |:)

Oud Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juni 28, 2025, 12:15:44
Waar haal je dit vandaan, 2,5 miljoen, Nieling verkocht 2,9 Pauwels verkocht 3,2 en speler kunnen kopen. Henk sprak over waarschijnlijk(om de boel wat te temperen), maar gaat niet gebeuren dus...spelersbegroting gaat "gewoon" naar 3,2 miljoen(of meer) |:)
Daar ging het verhaal niet om je moet het interview maar ff terugkijken. Henk gaf daar gewoon aan dat ze de 7a 8ste spelersbegroting van de Kkd hebben op dit moment

Inferno-058

Citaat van: Poetser op juni 28, 2025, 11:59:34
Dit meen je niet toch?
Jij vindt het wel netjes? Eerst A zeggen en dan B zeggen past niet bij onze club.

sunderland

Citaat van: Specuveter op juni 28, 2025, 12:04:08
Henk krabbelt inderdaad terug...
Dat budget beduidend lager is wist hij vorige maand nog niet aldus Henk.
Nou dan maar een seizoen vol op de aanval en eens een keer met 4-5 Op je bek
Beter dan afgelopen seizoen met al die saaie wedstrijden
hij is voorgelogen toch! Hij blijft altijd positief dat is zijn karakter maar van binnen zal hij zwaar teleurgesteld zijn. Hij wou meedoen om bovenste 2 plekken maar word nu weer nacompetitie halen. Ben er eerlijk gezegd wel klaar mee en al helemaal als we weer hetzelfde voetbal krijgen. Ype zei in oktober al dat dit zou gebeuren

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op juni 28, 2025, 12:32:35
Jij vindt het wel netjes? Eerst A zeggen en dan B zeggen past niet bij onze club.

Ik zie het verband niet tussen die uitspraken en seizoenkaartverkoop.

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op juni 28, 2025, 12:32:35
Jij vindt het wel netjes? Eerst A zeggen en dan B zeggen past niet bij onze club.
moet je bij de baas zijn. Ard . Het bestuur heeft Henk voorgelogen. Henk had een miljoen meer verwacht om te besteden in spelers

sunderland

Citaat van: Poetser op juni 28, 2025, 12:42:51
Ik zie het verband niet tussen die uitspraken en seizoenkaartverkoop.
de successupporters dus nepsupporters hadden misschien geen kaart gekocht

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op juni 28, 2025, 12:43:17
moet je bij de baas zijn. Ard . Het bestuur heeft Henk voorgelogen. Henk had een miljoen meer verwacht om te besteden in spelers
Henk gaat daar niet oer de begroting en spelers daarvoor moet je bij Lambooij zijn

Inferno-058

Citaat van: sunderland op juni 28, 2025, 12:44:24
de successupporters dus nepsupporters hadden misschien geen kaart gekocht
Uitspreken dat je voor nacompetitie speelt en top 2 is idd een groot verschil. Dan had je lang niet zoveel seizoenkaarten verkocht, al helemaal niet gezien de prijzen.

Oud Cambuur

Citaat van: Inferno-058 op juni 28, 2025, 12:54:04
Uitspreken dat je voor nacompetitie speelt en top 2 is idd een groot verschil. Dan had je lang niet zoveel seizoenkaarten verkocht, al helemaal niet gezien de prijzen.
Dus een supporter van een club koopt een seizoenkaart op een verwachting? Dat is een vreemde redenering je koopt namelijk een kaart omdat je supporter bent

Bankzitter

Lambooij is technisch manager, gaat ook niet over budget.

Probleem is de communicatie. Als ze zeggen 2,5 als het tegenvalt (geen verkoop) en 3,2 bij verkoop, dan gaat de gemiddelde Cambuurfan van het slechtste uit.

Maar geen verkoop is een basis met Jansen, Berkhout, Amofa, Souren, Diemers, Nartey, Balk, Binder, Pauwels. Nog steeds top KKD.

Inferno-058

Citaat van: Oud Cambuur op juni 28, 2025, 12:57:19
Dus een supporter van een club koopt een seizoenkaart op een verwachting? Dat is een vreemde redenering je koopt namelijk een kaart omdat je supporter bent
Tuurlijk, maar denk je dat iedereen zo denkt? Dat weten ze bij de club ook wel...

Oud Cambuur

Citaat van: Inferno-058 op juni 28, 2025, 12:59:19
Tuurlijk, maar denk je dat iedereen zo denkt? Dat weten ze bij de club ook wel...

Lijkt mij als je een echte supporter bent koop je een seizoenkaart ben je een succes supporter dan koop je losse kaartjes