Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Lore op juni 26, 2025, 07:27:18
Het geld van de skyboxen moest drie seizoenen vooruit worden betaald en is naar de afbouw van het stadion gegaan.
oke bedankt Lore.

Derkx R.H.

(als ik gister goed mee geluisterd heb)willen ze nog een spits, centrale verdediger, rechtsback, linksback en een rechtsbuiten.

En mochten er nog spelers verkassen dan moeten die 1 op 1 vervangen worden.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juni 26, 2025, 13:53:10
(als ik gister goed mee geluisterd heb)willen ze nog een spits, centrale verdediger, rechtsback, linksback en een rechtsbuiten.

En mochten er nog spelers verkassen dan moeten die 1 op 1 vervangen worden.
als je goed hebt geluisterd wil Henk ook meer jeugd inpassen.

Bernardo

Citaat van: Derkx R.H. op juni 26, 2025, 13:53:10
(als ik gister goed mee geluisterd heb)willen ze nog een spits, centrale verdediger, rechtsback, linksback en een rechtsbuiten.

En mochten er nog spelers verkassen dan moeten die 1 op 1 vervangen worden.

Is die spits eventueel Visser? Of komt die als 3e spits, als hij een contract krijgt. Rechtsback Caschili?

Derkx R.H.

Citaat van: Bernardo op juni 26, 2025, 13:55:16
Is die spits eventueel Visser? Of komt die als 3e spits, als hij een contract krijgt. Rechtsback Caschili?
Die komt dan als 3e spits.. Wat ik heb begrepen is dat hij zich voor de 2e keer in zijn Cambuur tijd heeft misdragen, en dat ze w.b.t. het WKE verhaal terughouden zijn(HdJ wou er gister ook niks overzeggen). Dus zal er een nieuwe bij komen.

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op juni 26, 2025, 13:55:07
als je goed hebt geluisterd wil Henk ook meer jeugd inpassen.
Dat was een ander gesprek idd, niet waar ik het over had, HdJ zei dat de bank iig grotendeels met eigen jeugd gevuld moest zijn mist goed genoeg.

Noordcambuur

Die Caschili moet je niet verlengen deze jongen spoort niet.
Waarom moet hij een kontrakt hebben bij Cambuur moet eerst maar eens fit worden dan ben je alweer een paar maand verder.

Liefdadigheid bij Cambuur en moet je zo op de centjes letten  8P

Derkx R.H.

Zou Anita nog iets voor ons kunnen zijn?

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op juni 28, 2025, 10:05:49
Zou Anita nog iets voor ons kunnen zijn?
krijg je dan geen kiefrenbeld / de Leeuw verhaal?

Bankzitter

Met Kieftenbelt was toch niet veel mis, heeft toch nooit echt een slecht gespeeld als hij meedeed?

Specuveter

Citaat van: Derkx R.H. op juni 28, 2025, 10:05:49
Zou Anita nog iets voor ons kunnen zijn?
was ook mijn eerste idee
Als je bij Volendam voor amateur contract kan spelen kan dat bij ons ook toch?

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juni 28, 2025, 10:05:49
Zou Anita nog iets voor ons kunnen zijn?
een speler die altijd een 6 haalt. Iemand die past op de rest net als kieftenbelt, moet je dat nog willen. Je moet juist zien naar lopers en creativiteit

Oud Cambuur

Als je het interview terug zie na de wedstrijd tegen Drachtster Boys  vergelijkt hij ons al met Telstar van vorig seizoen en krabbelt ook terug van zijn eerdere doelstelling om voor de eerste 2 te gaan. Heeft over de 7de of 8ste begroting van de KKD. Kortom hij tempert de verwachtingen zal wel NC als doelstelling uit komen

Inferno-058

Citaat van: Oud Cambuur op juni 28, 2025, 11:48:05
Als je het interview terug zie na de wedstrijd tegen Drachtster Boys  vergelijkt hij ons al met Telstar van vorig seizoen en krabbelt ook terug van zijn eerdere doelstelling om voor de eerste 2 te gaan. Heeft over de 7de of 8ste begroting van de KKD. Kortom hij tempert de verwachtingen zal wel NC als doelstelling uit komen
Dus Henk/de club heeft gewoon gelogen zodat er meer seizoenkaarten verkocht konden worden.

Beetje achterbaks.

okkele

Citaat van: Noordcambuur op juni 26, 2025, 14:22:04
Die Caschili moet je niet verlengen deze jongen spoort niet.
Waarom moet hij een kontrakt hebben bij Cambuur moet eerst maar eens fit worden dan ben je alweer een paar maand verder.

Liefdadigheid bij Cambuur en moet je zo op de centjes letten  8P

rare post.
waarom "spoort" hij niet?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.