Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

Diego costa mar hale als pinchitter

upweer


sunderland

Citaat van: PePe op juni 29, 2025, 14:21:25
Te oud, te duur, en geen rest waarde.
bah . Vreselijke zin , ik zeg liever beste voetballer, misschien te hoog salaris maar zeer welkom

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op juni 29, 2025, 14:40:01
Ophouden met oudere voetballer te halen als hij bij concurrent Willem II niet meekan dan hier ook niet kun je beter Smand weer een contract aanbieden
hij was 1 van de enigen die daar wel een goed seizoen had . Heb een aantal wedstrijden gezien waar hij steeds de beste was..

Noordcambuur

Van de week meer nieuws over,

Nieling vertrek naar Itali?
Pauwels vertrek naar ??

Galvez blijft nog een jaartje bij Cambuur?
Nieuwe verdediger/aanvaller?

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juni 30, 2025, 10:49:16
Van de week meer nieuws over,

Nieling vertrek naar Itali?
Pauwels vertrek naar ??

Galvez blijft nog een jaartje bij Cambuur?
Nieuwe verdediger/aanvaller?
die nieuwe verdediger zal sowieso een linkspoot worden.

Bankzitter

Links centraal nog zsm een ervaren rot erbij.
Op rechts centraal hebben we dan nog 3 kandidaten met Jonker, Priem en Bakkati. Ik kan me voorstellen dat die een serieuze kans gaan krijgen als de 4e optie daar. Er is geen haast bij als we 3 goede hebben.

Fish!!!

Schouten een jaarcontractje, prima optie!
Pauwels maar behouden, en Galvez erbij.....
moet na Alhaft nog wel een goede buiten bij, Balk is niet iemand van een individuele actie

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op juni 30, 2025, 11:22:28
Links centraal nog zsm een ervaren rot erbij.
Op rechts centraal hebben we dan nog 3 kandidaten met Jonker, Priem en Bakkati. Ik kan me voorstellen dat die een serieuze kans gaan krijgen als de 4e optie daar. Er is geen haast bij als we 3 goede hebben.
Jonker is stijf links... Bakkati mag/moet zich richten op de "2" en de "6".. :thumbsup

Derkx R.H.

Citaat van: Fish!!! op juni 30, 2025, 11:25:06
Schouten een jaarcontractje, prima optie!
Pauwels maar behouden, en Galvez erbij.....
moet na Alhaft nog wel een goede buiten bij, Balk is niet iemand van een individuele actie
En dat wil de speler zelf ook? Denk dat hij daarvoor niet komt en voor hem in de buurt gaat ballen, Telstar bijvoorbeeld.
Pauwels gaat(misschien deze week al) weg, zal eerst een vleugelaanvaller(1)er bij komen en ze kijken hoe Kooistra, v/d Veen en Henstra het gaan doen in de voorbereiding.

papier

Citaat van: justremco op juni 28, 2025, 19:18:15
Heb hem afgelopen seizoen paar keer zien spelen en daar is het beste gewoon wel vanaf. En zo?n ?de Leeuw rol? moeten we ook niet overdrijven. Heeft vooral aardig wat poen gekost

Genoten van zijn sjokkend drukzetten bij de Graaschap - Cambuur. Kan echt niet meer joh.

Fish!!!

Citaat van: Derkx R.H. op juni 30, 2025, 11:30:26
En dat wil de speler zelf ook? Denk dat hij daarvoor niet komt en voor hem in de buurt gaat ballen, Telstar bijvoorbeeld.
Pauwels gaat(misschien deze week al) weg, zal eerst een vleugelaanvaller(1)er bij komen en ze kijken hoe Kooistra, v/d Veen en Henstra het gaan doen in de voorbereiding.

Ik heb Schouten niet gesproken, maar ik ga uit van een best case scenario, stel hij staat daar voor open net als Kieftenbeld en De Leeuw deden (die dichterbij woonden trouwens).....

We zullen zien waar men mee komt :)

Oud Cambuur

Citaat van: Fish!!! op juni 30, 2025, 11:33:54
Ik heb Schouten niet gesproken, maar ik ga uit van een best case scenario, stel hij staat daar voor open net als Kieftenbeld en De Leeuw deden (die dichterbij woonden trouwens).....

We zullen zien waar men mee komt :)

Ik verwacht niet met Schouten dat is een gepasseerd station net zoals Jacobs. Verwacht weinig actie op transfergebied deze week

Poetser

Citaat van: Oud Cambuur op juni 30, 2025, 12:54:28
Ik verwacht niet met Schouten dat is een gepasseerd station net zoals Jacobs. Verwacht weinig actie op transfergebied deze week

Waar zijn die verwachtingen op gebaseerd?

Oud Cambuur

Citaat van: Poetser op juni 30, 2025, 15:29:31
Waar zijn die verwachtingen op gebaseerd?

Op een gesprek wat we vanmorgen aan het begin van de training hadden met Henk