Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Oud Cambuur op juni 28, 2025, 13:01:37
Lijkt mij als je een echte supporter bent koop je een seizoenkaart ben je een succes supporter dan koop je losse kaartjes
Zeker. De echten komen wel, er is echter (ook bij Cambuur) een deel wat komt als het beter gaat. Wil je die aan je binden moet je hoger inzetten qua ambities. Dus dan heeft de top 2 uitspraak wel geholpen... Ook in de seizoenkaartverkoop.

zeewolde

On topic maar weer;

Nieuwe spelers te verwachten komende week?

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op juni 28, 2025, 12:59:19
Tuurlijk, maar denk je dat iedereen zo denkt? Dat weten ze bij de club ook wel...

Ik zou aangifte van oplichting doen als ik jou was.

De Gast

#56088
Citaat van: Inferno-058 op juni 28, 2025, 13:05:37
Zeker. De echten komen wel, er is echter (ook bij Cambuur) een deel wat komt als het beter gaat. Wil je die aan je binden moet je hoger inzetten qua ambities. Dus dan heeft de top 2 uitspraak wel geholpen... Ook in de seizoenkaartverkoop.

Ben het hier wel mee eens. Zal mij benieuwen wie er nu op terug gaat komen of dat men er helemaal niet op terug gaat komen. Was het gewoon een impulsieve (domme) uitspraak van Henk of heeft de club bij hem verkeerde verwachtingen gewekt.

Ik ga er eigenlijk nog steeds vanuit dat we gaan knallen volgend seizoen. Dat zijn mijn verwachtingen. M?t een topspits die nog moet binnenkomen en aantrekkelijker voetbal.

*edit, net Henk even gehoord na gisteravond. We moeten het dus op z?n Telstar?s gaan doen. Oftewel, we hoeven geen verwachtingen meer te hebben.
Wat een domme uitspraak van Henk dan ook. Hij doet er wel heel luchtig over maar heeft veel mensen op het verkeerde been gezet.

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op juni 28, 2025, 13:36:27
On topic maar weer;

Nieuwe spelers te verwachten komende week?
:y

Bankzitter

Geef eens een hint, welke positie? ( En Galvez telt niet)

Inferno-058

Citaat van: Poetser op juni 28, 2025, 13:44:59
Ik zou aangifte van oplichting doen als ik jou was.
Waar slaat dit nou weer op dan?  8P

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op juni 28, 2025, 14:04:36
Waar slaat dit nou weer op dan?  8P
poetser moet toch gaan reageren het is een klein kind?.

Derkx R.H.

Waarom volgt Ralf Seuntjes Cambuur op Instagram? :D

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juni 28, 2025, 17:07:00
Waarom volgt Ralf Seuntjes Cambuur op Instagram? :D
omdat zijn broer hier misschien komt ?

Inferno-058

Citaat van: Derkx R.H. op juni 28, 2025, 17:07:00
Waarom volgt Ralf Seuntjes Cambuur op Instagram? :D
Wordt dit onze nieuwe spits?

justremco

Citaat van: sunderland op juni 28, 2025, 17:12:48
omdat zijn broer hier misschien komt ?

Dan is gelijk ons budget op, geloof er niks van. En Ralf lijkt me een prima gozer etc maar hoeft wat mij betreft niet te komen als selectiespeler

Derkx R.H.

Citaat van: justremco op juni 28, 2025, 18:22:17
Dan is gelijk ons budget op, geloof er niks van. En Ralf lijkt me een prima gozer etc maar hoeft wat mij betreft niet te komen als selectiespeler
Kan toch in de MdL rol komen, en daarnaast een prima breekijzer/plan B... Maar even afwachten dat hij ?berhaupt deze kant op komt...

justremco

Citaat van: Derkx R.H. op juni 28, 2025, 18:43:07
Kan toch in de MdL rol komen, en daarnaast een prima breekijzer/plan B... Maar even afwachten dat hij ?berhaupt deze kant op komt...

Heb hem afgelopen seizoen paar keer zien spelen en daar is het beste gewoon wel vanaf. En zo?n ?de Leeuw rol? moeten we ook niet overdrijven. Heeft vooral aardig wat poen gekost

Oud Cambuur

Niet meer aan beginnen je kan beter jonge talentvolle voetballer daar neerzetten