Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Poetser op december 21, 2024, 09:20:37
Kan die Zeefuik hier niet naartoe? Sterk, snel, balvast..
nee dat wou Az niet.

sunderland

Ook zoiets, Fedde hobbelde weer ouderwets mee. Een 5 of zesje. Begint ie echt goed te voetballen 10 minuten ongeveer werd hij gewisseld. Op dat moment waren er net 4 goede aanvallen over rechts via hem.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2024, 09:48:14
die van jouw die voegen wat toe phoeeee.
Ben niet negatief het is de realiteit Sunderland.
Wiekie en Trainert?.moet je die berichten een keer lezen.
viel mij op de laatste weken en van hun weet je dat

roepieh

Gelukkig komt per 1/1 smand er weer bij.  :_schater

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op december 21, 2024, 10:06:38
Fedde hobbelde weer ouderwets mee

;(

Echt knap hoe hij het elke keer voor elkaar krijgt om niet op te vallen!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

hij is daar vast goed op getraind.

o wacht, niet over de trainer beginnen nu.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op december 21, 2024, 10:32:17
hij is daar vast goed op getraind.

o wacht, niet over de trainer beginnen nu.

Jawel. Hij had Rolke er niet uit moeten halen maar Fedde.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2024, 09:06:38
je bent alweer aan de betere hand?.
Ik wordt niet meer beter vriend... ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Fedde kan het beste maar ergens anders gaan spelen.
Bij een R?lke of Nartey heb ik wel het idee dat ze er progressie en potentie in zit, bij Fedde niet meer.
We hebben veel te veel middenvelders nu.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op december 21, 2024, 10:06:38
Ook zoiets, Fedde hobbelde weer ouderwets mee. Een 5 of zesje. Begint ie echt goed te voetballen 10 minuten ongeveer werd hij gewisseld. Op dat moment waren er net 4 goede aanvallen over rechts via hem.
Denk dat hij verhuurd wordt tenminste Cambuur staat er open voor.
IN HENK WE TRUST!!!

okkele

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2024, 10:36:29
Jawel. Hij had Rolke er niet uit moeten halen maar Fedde.
fout zoveel van de trainer?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Huizen

Toen Fedde vorig jaar lachend bij Jong Ajax uit met iedereen stond te praten na de match was ik er al helemaal klaar mee. Voegt helemaal niks toe.

Wat een ergernis gisteren, en dat voor de 2e keer deze week.

Van Mullem maakt trouwens elke match wel 1 of 2 van dit soort fouten. Onbegrijpelijk dat juist Jansen en Pauwels gisteren ook zo slecht waren. De kerstborrel met de selectie zal wel gezellig geweest zijn gisteren..........  ;( ;( ;(

Noordcambuur


Andy King

Citaat van: Vlampiep op december 21, 2024, 09:06:48
Daarom heb ik mij ook mateloos ge?rriteerd aan het stuk van Henk in de Lc. Het is gewoon lulkoek en Henk is in zich zelf gaan geloven dat hij met zijn assistenten het lek boven heeft.

Ja, ik had ook wel wat vraagtekens over dit interview. Maarrrr... Ik snap wel dat Henk zijn team en assistenten niet gaat afvallen. Al helemaal niet in de pers. Henk is van de positieve uitstraling. En wees nou eerlijk, het zit ook niet mee... Met wat meer mazzel en een spits sta je bij de eerste 3. Ik ben benieuwd wat er bij komt. Komt goed!

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op december 21, 2024, 10:44:46
Toen Fedde vorig jaar lachend bij Jong Ajax uit met iedereen stond te praten na de match was ik er al helemaal klaar mee. Voegt helemaal niks toe.

Wat een ergernis gisteren, en dat voor de 2e keer deze week.

Van Mullem maakt trouwens elke match wel 1 of 2 van dit soort fouten. Onbegrijpelijk dat juist Jansen en Pauwels gisteren ook zo slecht waren. De kerstborrel met de selectie zal wel gezellig geweest zijn gisteren..........  ;( ;( ;(
Pauwels en Jansen kregen de prijs al voor de wedstrijd..