Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op december 20, 2024, 22:47:50
Waar staan die sterren voor bij sommige spelers?
vergeten weg te halen...zo beter...
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde


Noordcambuur

Wie wil nou in Leeuwarden voetballen er zijn al 2 spelers die bedanken voor de eer?.

Bens

Ik hoop dat het bestuur en Lambooy er nu van overtuigd zijn dat er een aanvaller en nog een voorhoedespeler moet worden gehaald. Wij hebben doelpunten nodig.

Grijskijkert

Citaat van: Bens op december 20, 2024, 23:24:02
Ik hoop dat het bestuur en Lambooy er nu van overtuigd zijn dat er een aanvaller en nog een voorhoedespeler moet worden gehaald. Wij hebben doelpunten nodig.
Dat waren ze al...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2024, 22:52:49
Wie wil nou in Leeuwarden voetballen er zijn al 2 spelers die bedanken voor de eer?.
Niemand toch.....er hebben wel 20 nee gezegd, maar dat wist jij allang en zegt niks om niet negatief te zijn ;)  :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Trainert!

Citaat van: zeewolde op december 20, 2024, 16:09:27
Die Brym komt niet schijnt.

Maar wie komt er wel?

En zal dit zeer spoedig zijn , of einde transferperiode en dasrna nog 4-6 weken wedstrijdfit worden.


Wat moeten wij met Brym?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Rottier schijnt ook voor weinig weg te mogen vanwege zijn aflopende contract..
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op december 20, 2024, 23:33:54
Niemand toch.....er hebben wel 20 nee gezegd, maar dat wist jij allang en zegt niks om niet negatief te zijn ;)  :thumbsup
je bent alweer aan de betere hand?.

Vlampiep

#54085
Citaat van: Grijskijkert op december 20, 2024, 23:31:52
Dat waren ze al...
Het is echt niet het gebrek aan een spits wat Cambuur met name in de thuiswedstrijden opbreekt.
Wij moeten het spel maken, maar bij een tegenstander die Cambuur dwingt om het spel te maken door achterin de verdediging te dwingen om Van Mullem of de Keeper de opbouw te laten  verzorgen staan ze al met 0-1 voor.
Als ze net als( gisteren avond weten Pauwels met een razendsnelle back weten uit te schakelen is Cambuur gedwongen om in de kleine ruimte te combineren, iets wat ze niet beheersen. Onze trainerstaf blijkt al meerdere malen te falen door het gebrek aan tactisch inzicht om  tijdens de wedstrijden de zaak anders neer te zetten. We kunnen wel een wereldspits aantrekken  maar als het tactisch niet goed staat wordt het niet beter.
Daarom heb ik mij ook mateloos ge?rriteerd aan het stuk van Henk in de Lc. Het is gewoon lulkoek en Henk is in zich zelf gaan geloven dat hij met zijn assistenten het lek boven heeft.



Poetser

Kan die Zeefuik hier niet naartoe? Sterk, snel, balvast..

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2024, 22:52:49
Wie wil nou in Leeuwarden voetballen er zijn al 2 spelers die bedanken voor de eer?.
ja niemand. Alles is vreselijk hier of niet. Al jou berichten hebben een negatieve ondertoon de laatste tijd of het zijn open deuren wat poetser al benoemde

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op december 21, 2024, 09:41:40
ja niemand. Alles is vreselijk hier of niet. Al jou berichten hebben een negatieve ondertoon de laatste tijd of het zijn open deuren wat poetser al benoemde
die van jouw die voegen wat toe phoeeee.
Ben niet negatief het is de realiteit Sunderland.
Wiekie en Trainert?.moet je die berichten een keer lezen.

Bankzitter

Citaat van: Vlampiep op december 21, 2024, 09:06:48
Als ze net als( gisteren avond weten Pauwels met een razendsnelle back weten uit te schakelen is Cambuur gedwongen om in de kleine ruimte te combineren, iets wat ze niet beheersen.

Dit klopt, maar dat is toch ook zo'n beetje het lastigste aspect in het voetbal om in kleine ruimtes toch nog de opening te vinden?
Dat is op zich geen schande.

Er moet nog een technisch vaardige , creatieve (Vleugel) speler bij voor dat soort wedstrijden.
Kooistra en vVeen maken de stap helaas nog niet en daarmee is de spoeling te dun op de vleugels.

En met 8/9 man die op het middenveld kunnen, mogen er daar wel 1 of 2 weg dan.