Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op december 21, 2024, 10:44:02
fout zoveel van de trainer?

We worden het toch niet eens :koffie
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op december 21, 2024, 09:06:48
Het is echt niet het gebrek aan een spits wat Cambuur met name in de thuiswedstrijden opbreekt.
Wij moeten het spel maken, maar bij een tegenstander die Cambuur dwingt om het spel te maken door achterin de verdediging te dwingen om Van Mullem of de Keeper de opbouw te laten  verzorgen staan ze al met 0-1 voor.
Als ze net als( gisteren avond weten Pauwels met een razendsnelle back weten uit te schakelen is Cambuur gedwongen om in de kleine ruimte te combineren, iets wat ze niet beheersen. Onze trainerstaf blijkt al meerdere malen te falen door het gebrek aan tactisch inzicht om  tijdens de wedstrijden de zaak anders neer te zetten. We kunnen wel een wereldspits aantrekken  maar als het tactisch niet goed staat wordt het niet beter.
Daarom heb ik mij ook mateloos ge?rriteerd aan het stuk van Henk in de Lc. Het is gewoon lulkoek en Henk is in zich zelf gaan geloven dat hij met zijn assistenten het lek boven heeft.
18 kansen er niet inschieten dan ga je over de TS beginnen? Verder laat ik het er bij wat dit betreft want ik vind dat lulkoek. Maar met een (echte)spits kan je de bal vooruit ook eens vari?ren en kan je sowieso vari?ren in je spel. En komt Pauwels ook vrijer te staan, je kan ook zien dat Alhaft ondanks dat hij niet even gelukkig was in zijn spel wel er voor zorgde dat tegenstanders moeilijker rugdekking konden geven waardoor Pauwels meer ruimte had.
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op december 21, 2024, 10:53:06
18 kansen er niet inschieten dan ga je over de TS beginnen? Verder laat ik het er bij wat dit betreft want ik vind dat lulkoek. Maar met een (echte)spits kan je de bal vooruit ook eens vari?ren en kan je sowieso vari?ren in je spel. En komt Pauwels ook vrijer te staan, je kan ook zien dat Alhaft ondanks dat hij niet even gelukkig was in zijn spel wel er voor zorgde dat tegenstanders moeilijker rugdekking konden geven waardoor Pauwels meer ruimte had.
Maar....jij weet meer wat betreft de nieuwe spits??

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2024, 10:52:44
dat Grijskijkert weer wat opknapt hij was wat ziek ;(
Ik zeg dat ik niet meer beter wordt en jij vind dat mooi? Ik heb FNS wat je kan vergelijken met MS, maar mooi dat je het gunt :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op december 21, 2024, 10:54:08
Maar....jij weet meer wat betreft de nieuwe spits??
Alleen dat het de bedoeling is dat er 2 aanvallers bij komen en dat het snel kan gaan, maar heb geen namen die houden ze voor zich.
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op december 21, 2024, 10:55:38
Ik zeg dat ik niet meer beter wordt en jij vind dat mooi? Ik heb FNS wat je kan vergelijken met MS, maar mooi dat je het gunt :thumbsup
Convectiestoornis
Sterkte met je ziekte :y

okkele

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2024, 10:50:50
We worden het toch niet eens :koffie
:koffie
ik hou er over op, vond het toen met sjors al niet leuk en nu ook niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Citaat van: Grijskijkert op december 21, 2024, 10:57:24
Alleen dat het de bedoeling is dat er 2 aanvallers bij komen en dat het snel kan gaan, maar heb geen namen die houden ze voor zich.

Twee stuks zelfs. Dat zou helemaal mooi zijn.

Jammer dat er de laatste jaren elke winter window gerepareerd moet worden. Twee jaar geleden moesten er aanvallers bij, een jaar later verdedigers en nu weer aanvallers.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op december 21, 2024, 11:13:58
Twee stuks zelfs. Dat zou helemaal mooi zijn.

Jammer dat er de laatste jaren elke winter window gerepareerd moet worden. Twee jaar geleden moesten er aanvallers bij, een jaar later verdedigers en nu weer aanvallers.
Dat heeft elke club, je kan in de zomer niet altijd 100% score halen mbt gehaalde spelers.
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op december 21, 2024, 10:55:38
sterkte kerel .

Lobra

Bryan Linssen is gepolst door Cambuur.  Maar hij hoopt op eredivisie club?

okkele

akelig grijskijkert.
houd heel wat in die fns.
kop er bij jonguh.

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.