Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op december 21, 2024, 10:53:06
18 kansen er niet inschieten dan ga je over de TS beginnen? Verder laat ik het er bij wat dit betreft want ik vind dat lulkoek. Maar met een (echte)spits kan je de bal vooruit ook eens vari?ren en kan je sowieso vari?ren in je spel. En komt Pauwels ook vrijer te staan, je kan ook zien dat Alhaft ondanks dat hij niet even gelukkig was in zijn spel wel er voor zorgde dat tegenstanders moeilijker rugdekking konden geven waardoor Pauwels meer ruimte had.
Prima jouw kijk op dit, maar ik blijf er bij dat Henk met zijn staf te kort komt. En om je even een geheugensteuntje hier te geven.
Henk blijkt in zijn carri?re alleen met assistenten zoals Lodeweges, Slot, Vd Heide en Hulshof resultaten weten te bereiken.
Nu dit soort assistenten ontbreken worden we geconfronteerd met onbegrijpelijk wisselen zonder dat er iet veranderd in de tactiek. Het is voor mij ook onbegrijpelijk dat hij steeds weer Van Mullem laat staan en Cassas op de bank houdt.
Blijf overigens wel van mening dat een trainerswissel weinig oplevert omdat een type trainer die betere resultaten zal geven niet te betalen is en Henk een zeer positieve uitstraling heeft naar de buitenwereld.
Maar budget vrij maken voor een assistent met een goede tactische analyse is net zo nodig als een nieuwe spits/vleugelspeler.
Maar beste Grijze omdat wij vaak wel verschillen van mening over het spelletje en oans klupke, wil ik je wel meegeven dat ik jou oprecht een zeer respectabele supporter vind en je een fijne Kerst en gezond 2025 wil wensen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op december 21, 2024, 13:15:22
Henk blijkt in zijn carri?re alleen met assistenten zoals Lodeweges, Slot, Vd Heide en Hulshof resultaten weten te bereiken.

Welke periode, afgezien van deze, en met welke assistenten behaalde hij dan geen resultaten?

Waarom zou je het niet omdraaien: die assistenten zijn geworden tot wat ze zijn door Henk  ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

Citaat van: Lobra op december 21, 2024, 11:34:00
Bryan Linssen is gepolst door Cambuur.  Maar hij hoopt op eredivisie club?

:_schater :_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

janou

Citaat van: Vlampiep op december 21, 2024, 13:15:22
Prima jouw kijk op dit, maar ik blijf er bij dat Henk met zijn staf te kort komt. En om je even een geheugensteuntje hier te geven.
Nu dit soort assistenten ontbreken worden we geconfronteerd met onbegrijpelijk wisselen zonder dat er iet veranderd in de tactiek. Het is voor mij ook onbegrijpelijk dat hij steeds weer Van Mullem laat staan en Cassas op de bank houdt.
Blijf overigens wel van mening dat een trainerswissel weinig oplevert omdat een type trainer die betere resultaten zal geven niet te betalen is en Henk een zeer positieve uitstraling heeft naar de buitenwereld.
Maar budget vrij maken voor een assistent met een goede tactische analyse is net zo nodig als een nieuwe spits/vleugelspeler.
Maar beste Grijze omdat wij vaak wel verschillen van mening over het spelletje en oans klupke, wil ik je wel meegeven dat ik jou oprecht een zeer respectabele supporter vind en je een fijne Kerst en gezond 2025 wil wensen.

Van der Heijde was de eerste assistent trainer ooit die zelf ook ballen erin schoot als assistentrainer. Balk had er toen net als Muhren 37 gemaakt vanwege Van der Heide :_schater Schijnt ook dat Van der Heijde vorige week tijdens de staking met Henk gebeld heeft om een tactische aanpassing te doen waardoor we De Graafschap wegspeelden.  8P

Even zonder grappen, want VD Heijde staat bekend als een hele goede assistent, maar: Wat een onzin dit zeg. Die fixatie op die assistent trainers zonder onderbouwing vind ik ongelofelijk. Als dat zo is leg dan ook uit wat er tactisch niet goed gaat en wat ze anders hadden moeten neerzetten, en dan niet of de een of de ander speelt, maar wat er in balbezit tegenstander fout gaat en wat er in balbezit fout gaat.

Als je de huidige assistent trainers wilt vergelijken met bovengenoemden, moet je wellicht ook de kwaliteit van de selectie mee vergelijken. Souren is nog geen Hoedemakers, Fedde De Jong is geen Jamie Jacobs. Remco Balk maakt een kwart van de doelpunten die Muhren maakt. Echt compleet appels met peren vergelijken.

Bankzitter

Ik ben ook wel benieuwd hoe Henk dan herkende dat Slot, Hulshuff en vd Heide zo veel verstand van voetbal hebben.
Dan moet je het spelletje toch zelf ook snappen om hun potentie te zien?

RG

Citaat van: Grijskijkert op december 20, 2024, 22:41:28
Selectie Cambuur 2024/2025:

Keepers

1.   Thijs Jansen          Rechtsbenig         2026/2027 + optie 
22. Daan Reiziger       Rechtsbenig         2024/2025 + optie
23. Brett Minnema    Rechtsbenig         2024/2025 + optie

Verdedigers 

20. Bryant Nieling    linksbenig           2026/2027 + optie
6. Jeremy van Mullem rechtsbenig      2024/2025 + optie
15. Sturla Ottesen      rechtsbenig        2024/2025 + optie
5.  Thomas Poll           linksbenig           2024/2025 + optie
2.  Gabi Gaschili       rechtsbenig        2024/2025 + optie
3.  Floris Smand         tweebenig         2024/2025 + optie
21. Marcel Schaapman linksbenig       2025/2026 + optie
26. Tyrique Mercera     rechtsbenig     2025/2026 + optie
14. Arnau Casas        Tweebenig         2025/2026 + optie
25. Bram Marsman     linksbenig          2025/2026 + optie
24. Toni Jonker            linksbenig          2025/2026 + optie

Middenvelders

12. Mark Diemers         tweebenig        2025/2026 + optie
17. Matthias Nartey     linksbenig        2025/2026 + optie
10. Fedde de Jong       rechtsbenig      2025/2026 + optie
28. Nicky Souren           rechtsbenig      2026/2027 + optie
18. Tony R?lke              tweebenig        2025/2026 + optie
8. Maikel Kieftenbeld     Rechtsbenig      2024/2025 + optie

Aanvallers

7.    Remco Balk               rechtsbenig    2024/2025 + optie
19.  Micheal de Leeuw      rechtsbenig   2024/2025
9.    Jonathan Afolabi        linksbenig    2024/2025 + koop optie
11.  Ilias Alhaft               Linksbenig     2024/2025
29.  Benjamin Pauwels   rechtsbenig    2026/2027 + optie
27.  Wiebe Kooistra         tweebenig      2025/2026 + optie   
30.  Yoram van der Veen tweebenig      2025/2026 + optie

Het is duidelijk waar wat bij moet of wat er bij moet, mist alles fit hebben we kwaliteit genoeg alleen in de aanval is het te mager...

Volgens mij heeft Schaapman niet een contract tot medio 26 maar tot medio 25

Grijskijkert

Citaat van: RG op december 21, 2024, 17:24:09
Citaat van: RG op december 21, 2024, 17:24:09
Klopt, je hebt gelijk zal het aanpassen :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: okkele op december 21, 2024, 12:42:29
akelig grijskijkert.
houd heel wat in die fns.
kop er bij jonguh.
Komt goed :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2024, 13:22:18
Welke periode, afgezien van deze, en met welke assistenten behaalde hij dan geen resultaten?
Waarom zou je het niet omdraaien: die assistenten zijn geworden tot wat ze zijn door Henk  ;)
Wat denk je van het jaar dat we degradeerde.
En ja het is de kip en het ei wie wie beter maakte, henk is trainer bij Cambuur, Lodeweges werd assistent bij het Nationale elftal, Slot AZ, Feyenoord en Liverpool, Sipke daar assistent  en Sandor nam afscheid van het betaald voetbal. Dus zeg het maar.

Vlampiep

Citaat van: janou op december 21, 2024, 16:22:48
Van der Heijde was de eerste assistent trainer ooit die zelf ook ballen erin schoot als assistentrainer. Balk had er toen net als Muhren 37 gemaakt vanwege Van der Heide :_schater Schijnt ook dat Van der Heijde vorige week tijdens de staking met Henk gebeld heeft om een tactische aanpassing te doen waardoor we De Graafschap wegspeelden.  8P

Even zonder grappen, want VD Heijde staat bekend als een hele goede assistent, maar: Wat een onzin dit zeg. Die fixatie op die assistent trainers zonder onderbouwing vind ik ongelofelijk. Als dat zo is leg dan ook uit wat er tactisch niet goed gaat en wat ze anders hadden moeten neerzetten, en dan niet of de een of de ander speelt, maar wat er in balbezit tegenstander fout gaat en wat er in balbezit fout gaat.

Als je de huidige assistent trainers wilt vergelijken met bovengenoemden, moet je wellicht ook de kwaliteit van de selectie mee vergelijken. Souren is nog geen Hoedemakers, Fedde De Jong is geen Jamie Jacobs. Remco Balk maakt een kwart van de doelpunten die Muhren maakt. Echt compleet appels met peren vergelijken.
Dat is jouw zienswijze.
Ik vind dat de huidige selectie in staat moet zijn betere en stabieler resultaten te behalen dan tot nu toe.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op december 21, 2024, 20:12:13
Wat denk je van het jaar dat we degradeerde.

2015-2016 of 2023 toen Henk ziek was en we uiteindelijk met Ultee zijn gedegradeerd?

Specuveter

Topic nieuwe spelers??

Holwerd voor Cambuur

sunderland

Citaat van: Bankzitter op december 21, 2024, 16:38:11
Ik ben ook wel benieuwd hoe Henk dan herkende dat Slot, Hulshuff en vd Heide zo veel verstand van voetbal hebben.
Dan moet je het spelletje toch zelf ook snappen om hun potentie te zien?
idd dat gelul hier steeds. Al die 3 zeggen dat Henk zeker heel veel verstand van voetbal heeft en Slot zegt zelfs dat hij soms bluft met een wissel en dat ie dat van Henk heeft geleerd

Vlampiep

Citaat van: sunderland op december 21, 2024, 21:24:11
idd dat gelul hier steeds. Al die 3 zeggen dat Henk zeker heel veel verstand van voetbal heeft en Slot zegt zelfs dat hij soms bluft met een wissel en dat ie dat van Henk heeft geleerd
Zal best waar zijn, maar Henk zit nog steeds bij Cambuur h? en Slot en Hulshof bij Liverpool waar ze een godsvermogen verdienen.
Zou dan eigenlijk anders moeten zijn.
Maar even voor de goede orde, Henk past naadloos bij Cambuur en moet dan ook niet weg. Maar met bluf kom je er niet, dus is er iemand nodig die de wedstrijd kan lezen en weet om te zetten, zodat Henk zich kan focussen op de dingen waar hij  goed in is.