Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

We hebben nog drie spelers voor linksback voor die 10 wedstrijden tot de winter. Groter probleem dat er geen zekerheid is rond Hoedemakers.

poelie-lwd

Citaat van: Cor op augustus 11, 2022, 13:12:44
Helemaal met je eens wat het beleid betreft. We zijn maar twee keer achter elkaar kampioen van de KKD geworden en daarna als promovendus 9e. Stelletje koekenbakkers, het is gewoon altijd helemaal ruk bij deze club.

Niet altijd zo negatief Cor  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Citaat van: Cor op augustus 11, 2022, 13:12:44
Helemaal met je eens wat het beleid betreft. We zijn maar twee keer achter elkaar kampioen van de KKD geworden en daarna als promovendus 9e. Stelletje koekenbakkers, het is gewoon altijd helemaal ruk bij deze club.

Hest gliek Corry. Beleid was niet het juiste woord.
Maar deel je de zorgen van jouw medesupporters?

michello

Citaat van: Specuveter op augustus 11, 2022, 13:57:11
Mocht Bangura weggaan dan hopelijk snel.
En niet op 31 Augustus.

Jep. Elke dag dichter bij 31 augustus ?100.000 erbij. Vraagprijs nu 1.5 miljoen + doorverkoop. Vraagprijs Eind augustus 3.0 miljoen +

Cor


MP4L

Cambuur wou Diemers hebben en heeft hem ook benaderd. Maar zijn voorkeur was toen het buitenland. Cambuur is toen volgens mij verder gaan kijken. Dus als Diemers echt naar cambuur wou had hij dat wel meteen gedaan.

Verder ook het aantrekken van nieuwe spelers vind ik ook erg matig. Het begon mooi met joao en vd water. Daarna is het erg stil. Maar als het lukt om die noor binnen te halen worden we gewoon 12de - 15de. Ondanks het verlies tegen excelsior waren wij veel beter, niet dat we goed waren maar toch :P

Ik vind het jammer dat we niet voor linker rijtje gaan maar je moet ook realistisch zijn. Wij zitten ver van de grote steden, hebben weinig budget en een kunstgrasveld (al vind ik dat gejank over kunst meer tussen de oren dan echt een probleem).

Eigenlijk heb ik er wel vertrouwen in dit seizoen. We gaan het zien.

Cor

Citaat van: De Gast op augustus 11, 2022, 15:00:11
Hest gliek Corry. Beleid was niet het juiste woord.
Maar deel je de zorgen van jouw medesupporters?

Mijn grootste zorg afgeloen zaterdag was de fantasie voorhoede. De beide vleugelspelers die daar niks te zoeken hebben. Daarnaast het niet afmaken van de kansen in de tweede helft. Toen Balk en Sambissa erbij kwamen werd het dreigender. We hebben wat pech met vd Water, Sai vind ik een aankoop die wel past binnen de manier waarop Cambuur wil voetballen. Er is wat pech met spelers die om welk reden (kunstgras, geld) niet komen.

Wat mij betreft geen reden tot paniek, Excelsior verliezen is kut, de 4 wedstrijden die daarna komen kunnen, ook als we hadden gewonnen, alleen maar bonuspunten opleveren.

Als er 31 augustus niks is bijgekomen dan hebben we iets om ons druk over te maken, tot die tijd heb ik wel vertrouwen in aankoopbeleid van Cambuur.

:proost

Bernardo

Citaat van: MP4L op augustus 11, 2022, 16:07:04
Cambuur wou Diemers hebben en heeft hem ook benaderd. Maar zijn voorkeur was toen het buitenland. Cambuur is toen volgens mij verder gaan kijken. Dus als Diemers echt naar cambuur wou had hij dat wel meteen gedaan.

Verder ook het aantrekken van nieuwe spelers vind ik ook erg matig. Het begon mooi met joao en vd water. Daarna is het erg stil. Maar als het lukt om die noor binnen te halen worden we gewoon 12de - 15de. Ondanks het verlies tegen excelsior waren wij veel beter, niet dat we goed waren maar toch :P

Ik vind het jammer dat we niet voor linker rijtje gaan maar je moet ook realistisch zijn. Wij zitten ver van de grote steden, hebben weinig budget en een kunstgrasveld (al vind ik dat gejank over kunst meer tussen de oren dan echt een probleem).

Eigenlijk heb ik er wel vertrouwen in dit seizoen. We gaan het zien.

Maar wij hebben toch nooit een nieuwe middenvelder gehaald?  Dus Cambuur is niet verder gaan kijken. Snap wel dat Diemers in eerste instantie voorkeur had voor buitenland, maar zodra dat niet mogelijk is en je wel bij Emmen uitkomt lijkt mij het dat hij nog steeds ook wel naar Cambuur wou.

justremco

Diemers wilde ook wel alleen heeft hij nooit een concreet aanbod gehad

Cor

Citaat van: justremco op augustus 11, 2022, 16:44:08
Diemers wilde ook wel alleen heeft hij nooit een concreet aanbod gehad

Als ik me de Sportcast goed herinner dan gaf Diemers toen aan eerst de optie buitenland te willen onderzoeken. Net als Stevens, je kan niet blijven wachten. En als hij echt zo graag had gewild had zijn zaakwaarnemer ook om een aanbod kunnen vragen. Lekker makkelijk om het allemaal bij Cambuur neer te leggen.

Andy King

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2022, 10:47:07
Op dit moment zijn wij degradatie kandidaat nummer 1 in mijn ogen. Of ben ik nu te negatief

Ja.

Gronkowski

Citaat van: Cor op augustus 11, 2022, 16:52:17
Als ik me de Sportcast goed herinner dan gaf Diemers toen aan eerst de optie buitenland te willen onderzoeken. Net als Stevens, je kan niet blijven wachten. En als hij echt zo graag had gewild had zijn zaakwaarnemer ook om een aanbod kunnen vragen. Lekker makkelijk om het allemaal bij Cambuur neer te leggen.

Emmen is ook wel een soort buitenland toch  :insane

Cor


AL

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2022, 10:47:07
Op dit moment zijn wij degradatie kandidaat nummer 1 in mijn ogen. Of ben ik nu te negatief

Denk nummer 2 na Excelsior.
Maar we gaan met deze selectie geen 3 ploegen onder ons houden vrees ik.
En de hoop op goede versterkingen heb ik wel een beetje opgegeven eigenlijk(gezien wat er nu gehaald is tot nu toe).

D.H.Skolten

#43364
Citaat van: De Gast op augustus 11, 2022, 11:45:05
Klopt Remco.
Diemers of Jacobs. Verschil tussen degraderen en niet degraderen.
Ik denk ook dat sommige mensen niet doorhebben dat als wij degraderen we een gigantisch probleem hebben. Met alleen een linksbuiten erbij gaan we het niet redden en kost het ons nog veel meer geld dan als we nu wat kwaliteits spelers erbij hadden gehaald. Maar ja,Cambuur wil altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en gokt op spelers die al een halfjaar lang hebben bewezen dat ze niet meer eredivisie waardig zijn. Dit is niet eens meer gokken wat de ts doet, we weten allemaal dat wij dit seizoen degraderen,  hoe positief sommigen hier ook zijn.