Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

kapseltje

Citaat van: cambuurjordi op augustus 11, 2022, 09:13:59
Diemers wilde wel naar Cambuur, dat is kenbaar gemaakt vanuit zijn kant. Maar Cambuur ging er niet op in. Verhaal heeft altijd twee kanten. Ik had hem hier heel graag gezien.
Dit verwacht ik ook.

Diemers wordt al helemaal afgebrand terwijl niet bekend is hoe het gelopen is.

mescc

Citaat van: AL op augustus 11, 2022, 09:54:16
Toch veel minder duur dan die Noor?
En je weet wat je er aan hebt. Die Noor moet zich nog maar staande weten te houden in de eredivisie + zo'n jonge jongen alleen in een vreemd land heeft vaak ook wel wat tijd nodig qua aanpassing.

sunderland

Citaat van: cambuurjordi op augustus 11, 2022, 09:13:59
Diemers wilde wel naar Cambuur, dat is kenbaar gemaakt vanuit zijn kant. Maar Cambuur ging er niet op in. Verhaal heeft altijd twee kanten. Ik had hem hier heel graag gezien.
ik ook. Gemiste kans vind ik.

sunderland

Op dit moment zijn wij degradatie kandidaat nummer 1 in mijn ogen. Of ben ik nu te negatief

justremco

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2022, 10:47:07
Op dit moment zijn wij degradatie kandidaat nummer 1 in mijn ogen. Of ben ik nu te negatief

Als er niet in elke linie nog wat bijkomt ben ik het helemaal met je eens. En dan zullen we volgens vele vast negatief zijn maar dat is dan maar zo. Komt op deze manier iig niet goed. Hebben ook teveel spelers die het niveau niet aan kunnen maar Foeke heeft de grootst mogelijke moeite om ze te lozen

sunderland

Citaat van: justremco op augustus 11, 2022, 10:49:56
Als er niet in elke linie nog wat bijkomt ben ik het helemaal met je eens. En dan zullen we volgens vele vast negatief zijn maar dat is dan maar zo. Komt op deze manier iig niet goed. Hebben ook teveel spelers die het niveau niet aan kunnen maar Foeke heeft de grootst mogelijke moeite om ze te lozen
clubs uit de bovenkant eerstediv zullen ook niet voor die spelers komen en dan is het maar de vraag of de spelers zelf die stap willen maken. Wij hebben dat vroeger ook lang mee gemaakt toen we tussen 8 en 12 speelden. Wij wouden dan ook wel zulke spelers halen maar als ze dan niet presteerden was het einde carri?re. Dat durven ze niet aan

veteraan


Clubs degraderen meestal omdat ze niet op tijd de werkelijkheid onder ogen hebben gezien

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2022, 10:47:07
Op dit moment zijn wij degradatie kandidaat nummer 1 in mijn ogen. Of ben ik nu te negatief

Is voor mij Excelsior

Specuveter


Treb

Nog een topper op de vleugel samen met vd Water en we handhaven met twee vingers in de neus.

Galdiano

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 11, 2022, 01:07:16
Ik ook , wens m veel geluk daar in Emmen. Hoop dat Cambuur m never nooit meer n aanbieding doet.
Blijf maar lekker on  the hunebedhighway. Cambuurman....ik verdien dat ...hij niet :zucht

Wat een onzin!  8P
Er is vanuit Cambuur helemaal geen toenadering geweest, en dan Diemers zo omschrijven? Koekkoek!  8P
Diemers zelf stond er wel open voor.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EdsjeSCC

Citaat van: Specuveter op augustus 11, 2022, 11:17:05
Die staan voorlopig 3 punten voor

Gelukkig hebben we nog 33 wedstrijden

papier

Diemers lijkt me een dure speler om te huren. Dat geld kunnen we beter inzetten op een positie waar echt behoefte is aan verbetering, dan denk ik aan nog een CV en een linksbuiten. Doet overigens niets af aan de kwaliteiten van Diemers en het feit dat hij voetballend zeker van toegevoegde waarde zou zijn.

justremco

Citaat van: papier op augustus 11, 2022, 11:25:15
Diemers lijkt me een dure speler om te huren. Dat geld kunnen we beter inzetten op een positie waar echt behoefte is aan verbetering, dan denk ik aan nog een CV en een linksbuiten. Doet overigens niets af aan de kwaliteiten van Diemers en het feit dat hij voetballend zeker van toegevoegde waarde zou zijn.

Ik snap niet zo goed dat de meesten denken dat we het wel gaan redden met dit middenveld. Dit is de linie waar we helemaal niet doorgeselecteerd hebben en tegenstanders weten na 3 jaar wel hoe dit middenveld speelt

De Gast

Klopt Remco.
Diemers of Jacobs. Verschil tussen degraderen en niet degraderen.