Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Verdediging en met name keepers was prio 1, daarna de vleugelspitsen .
Ik heb ook het idee dat Henk wel heel content is met Jacobs , Maulun ect. .

Blijkbaar ook nog niet gelukt om Hoedemakers en Ter Heide te slijten.
Mischien dat er nog wat binnenwaait voor 1 speptember. En ze hopen wellicht op Helmer, heel talentvol maar de vraag welk niveau hij nu zit.

Maar snap je zorg, ook op middenveld was een impuls nodig.

De Gast

Citaat van: cambuurjordi op augustus 11, 2022, 09:13:59
Diemers wilde wel naar Cambuur, dat is kenbaar gemaakt vanuit zijn kant. Maar Cambuur ging er niet op in. Verhaal heeft altijd twee kanten. Ik had hem hier heel graag gezien.

Als je Henk en Mark zo hoorde dat lijkt het mij stug dat Cambuur dit niet heeft gewild.

moodygrunn

Citaat van: De Gast op augustus 11, 2022, 11:45:05
Klopt Remco.
Diemers of Jacobs. Verschil tussen degraderen en niet degraderen.
Als het zo eenvoudig was dan had men die keuze toch wel gemaakt?
In Henk en Sandor we trust

papier

Citaat van: De Gast op augustus 11, 2022, 11:45:05
Klopt Remco.
Diemers of Jacobs. Verschil tussen degraderen en niet degraderen.

Ik zie Diemers minder verschil maken voor dit team dan een goede cv of linksbuiten. Met name omdat de alternatieven minder slecht zijn op het middenveld dan achter/linksbuiten.

De Gast

Diemers heeft de goeie leeftijd, ervaring bij een topclub en in het buitenland, uitstraling. Dat zijn al heel wat kenmerken die menig speler bij ons niet heeft.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Galdiano op augustus 11, 2022, 11:19:58
Wat een onzin!  8P
Er is vanuit Cambuur helemaal geen toenadering geweest, en dan Diemers zo omschrijven? Koekkoek!  8P
Diemers zelf stond er wel open voor.

Is eigenlijk teleurstelling....maar ben niet koekkoek had begrepen dat er wel degelijk contact was geweest tussen Cambuur en Diemers.
Is maar net welke kant van het verhaal je wilt geloven. Mooier kon het niet zijn Leeuwarder Diemers helpt Cambuur naar het nieuwe stadion in de Eredivisie.
En dan naar dat Emmen, baal daar gewoon van.
Fijne koekkoekdag nog.

De Gast

Als je als jongen van de club naar een nietszeggende club als Emmen gaat terwijl de rode loper hier uitgerold ligt dan zegt dat heel wat over het beleid hier. Die had je natuurlijk moeten binnen hengelen.

cambuurjordi

Ik denk dat voor Cambuur de prioriteit niet op het middenveld ligt. Als Cambuur het had gewild had Diemers hier gespeeld dit seizoen.

Treb

Citaat van: De Gast op augustus 11, 2022, 12:38:20
Als je als jongen van de club naar een nietszeggende club als Emmen gaat terwijl de rode loper hier uitgerold ligt dan zegt dat heel wat over het beleid hier. Die had je natuurlijk moeten binnen hengelen.

Money money money

De Gast

We betalen 7 ton voor vd Water.. money?

Cor

Citaat van: De Gast op augustus 11, 2022, 12:38:20
Als je als jongen van de club naar een nietszeggende club als Emmen gaat terwijl de rode loper hier uitgerold ligt dan zegt dat heel wat over het beleid hier. Die had je natuurlijk moeten binnen hengelen.

Helemaal met je eens wat het beleid betreft. We zijn maar twee keer achter elkaar kampioen van de KKD geworden en daarna als promovendus 9e. Stelletje koekenbakkers, het is gewoon altijd helemaal ruk bij deze club.

D.H.Skolten

Citaat van: Cor op augustus 11, 2022, 13:12:44
Helemaal met je eens wat het beleid betreft. We zijn maar twee keer achter elkaar kampioen van de KKD geworden en daarna als promovendus 9e. Stelletje koekenbakkers, het is gewoon altijd helemaal ruk bij deze club.
Ik denk dat Diemers hier het verschil had gemaakt, we hebben toch echt een waardeloos middenveld op Hoedemakers na.

denistel

Citaat van: Harry L. op augustus 10, 2022, 18:00:24
Ik vind het zorgelijk dat ze alleen nog naar een linksbuiten kijken, ik had meer verwacht in deze transferperiode. Er is te veel bij het oude gebleven en er is naar mijn mening niet voldoende door geselecteerd (zeker op het middenveld), ik hoop dat het mee gaat vallen. Afwachten wat de nieuwe aanwinsten gaan brengen, maar overtuigt hebben ze me nog niet (muv. V/d Water uiteraard)

de ts is er van overtuigd dat jacobs maulun en hoedemakers het gaan doen.

Leeuwarder94

Zullen we maar gewoon ophouden over Diemers. Hij gaat naar Emmen dit jaar. Volgend jaar weer een mogelijkheid om hem binnen te halen eventueel. Focus op spelers die nog wel kunnen komen/weg gaan. Hopelijk maakt Foeke ons blij met 1 a 2 toppers de komende weken.
De wens is de vader van de gedachte

Specuveter

Mocht Bangura weggaan dan hopelijk snel.
En niet op 31 Augustus.