Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

#43365
Citaat van: AL op augustus 11, 2022, 18:08:56
Denk nummer 2 na Excelsior.
Maar we gaan met deze selectie geen 3 ploegen onder ons houden vrees ik.
En de hoop op goede versterkingen heb ik wel een beetje opgegeven eigenlijk(gezien wat er nu gehaald is tot nu toe).
Verliezen we uit bij Excelsior dan moeten we al 6 punten inhalen om gelijk te staan. Ik zie ons op deze manier niet eens in de buurt komen van 34 punten.

D.H.Skolten

En vd Water is een geweldige speler voor ons maar hem zie ik voorlopig nog niet meespelen.

veteraan

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 11, 2022, 20:35:46
Ik denk ook dat sommige mensen niet doorhebben dat als wij degraderen we een gigantisch probleem hebben. Met alleen een linksbuiten erbij gaan we het niet redden en kost het ons nog veel meer geld dan als we nu wat kwaliteits spelers erbij hadden gehaald. Maar ja,Cambuur wil altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en gokt op spelers die al een halfjaar lang hebben bewezen dat ze niet meer eredivisie waardig zijn. Dit is niet eens meer gokken wat de ts doet, we weten allemaal dat wij dit seizoen degraderen,  hoe positief sommigen hier ook zijn.



Skolten stelt het hier wat scherp ! Maar als we nu niet een grote kwaliteitslag maken dan is de opgebouwde uitgangssituatie met eredivisieschap en een nieuw stadion verloren. We spelen voor het vierde seizoen met dezelfde kern en alle feiten geven aan dat dat niet goed uitpakt

Treb

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 11, 2022, 20:35:46
Ik denk ook dat sommige mensen niet doorhebben dat als wij degraderen we een gigantisch probleem hebben. Met alleen een linksbuiten erbij gaan we het niet redden en kost het ons nog veel meer geld dan als we nu wat kwaliteits spelers erbij hadden gehaald. Maar ja,Cambuur wil altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en gokt op spelers die al een halfjaar lang hebben bewezen dat ze niet meer eredivisie waardig zijn. Dit is niet eens meer gokken wat de ts doet, we weten allemaal dat wij dit seizoen degraderen,  hoe positief sommigen hier ook zijn.

Er is dan ook vrij weinig voor nodig om positiever te zijn dan jij.

Bankzitter

#43369
Citaat van: veteraan op augustus 11, 2022, 21:30:56


Skolten stelt het hier wat scherp ! Maar als we nu niet een grote kwaliteitslag maken dan is de opgebouwde uitgangssituatie met eredivisieschap en een nieuw stadion verloren. We spelen voor het vierde seizoen met dezelfde kern en alle feiten geven aan dat dat niet goed uitpakt

Er zijn nog 9 selectiespelers over uit het kampioensteam waarvan er 4 basisspelers (Bangura, Hoedemakers, Maulun, Jacobs). En zelfs die 4 zijn niet zeker. Doke, Paullissen, Sambissa, Breij en Mac staan er  straks naast.

Achterhoede is compleet anders dan het kampioensteam (Joao, Sai, Tol, Bergsma). De voorhoede ook (vd Water, Uldrikis, Boere , Smit, Balk plus nog een links buiten). We hebben dit team nog niet genoeg samen zien spelen om te weten die jongens meer of minder kwaliteit hebben. In ieder geval wordt er meer geld dan ooit in de selectie gestoken.

KlinkHamer

Als Mees vertrekt lijkt Peer (alleen de naam al) Koopmeiners een goede vervanger, gaat niet veel speeltijd krijgen bij AZ.
Toch jammer dat  El Makrini nooit gekloond is....

Montana

Citaat van: KlinkHamer op augustus 11, 2022, 22:47:02
Als Mees vertrekt lijkt Peer (alleen de naam al) Koopmeiners een goede vervanger, gaat niet veel speeltijd krijgen bij AZ.
Toch jammer dat  El Makrini nooit gekloond is....

Is interessant gezien zijn leeftijd. (Mag alleen dit seizoen nog in jong Az).
Ik vermoed dat hij op een lijstje staat ;)

De Gast

#43372
Citaat van: Cor op augustus 11, 2022, 16:13:45
Mijn grootste zorg afgeloen zaterdag was de fantasie voorhoede. De beide vleugelspelers die daar niks te zoeken hebben. Daarnaast het niet afmaken van de kansen in de tweede helft. Toen Balk en Sambissa erbij kwamen werd het dreigender. We hebben wat pech met vd Water, Sai vind ik een aankoop die wel past binnen de manier waarop Cambuur wil voetballen. Er is wat pech met spelers die om welk reden (kunstgras, geld) niet komen.

Wat mij betreft geen reden tot paniek, Excelsior verliezen is kut, de 4 wedstrijden die daarna komen kunnen, ook als we hadden gewonnen, alleen maar bonuspunten opleveren.

Als er 31 augustus niks is bijgekomen dan hebben we iets om ons druk over te maken, tot die tijd heb ik wel vertrouwen in aankoopbeleid van Cambuur.

:proost

Die ene aanvaller zal er nog wel bijkomen. Maar als het op karakter en ervaring aankomt moet ik nog maar zien of we het gaan opredden.
Fingers crossed.

weestwel

Citaat van: Treb op augustus 11, 2022, 21:44:28
Er is dan ook vrij weinig voor nodig om positiever te zijn dan jij.

Ik verwacht dan ook wel een groot feest mochten we wel degraderen. Al is het alleen maar om te vieren dat er afscheid nemen van het oude stadion.

Huizen

Citaat van: Cor op augustus 11, 2022, 16:13:45
Mijn grootste zorg afgeloen zaterdag was de fantasie voorhoede.

Helemaal mee eens. Toch onbegrijpelijk dat dit soort keuzes worden gemaakt. Heel benieuwd hoe we morgen voor de dag komen, zin in!!  |:)

zeewolde

Tot nu toe

Stevens >Virginia
Schouten > Bergsma
Kallon > Vd Water
Joosten > Balk
Bos> Ruiter

Nieuw :Sai (beter dan Doke?)

Weg : Doodeman en Kiss

Jeugd : Smand

Ik zie nog geen kwalitatieve verbetering,  zeker niet als Bangura en mogelijk Mees nog vertrekken.

De Gast

Dat hoeft misschien ook niet als je 9de bent geworden.
Ze moeten er alleen voor zorgen dat ze door oorzaak achterhalen van de slechte reeks vanaf december en daar actie op ondernemen.

anderszchristian

Naci ?n?var mag op huurbasis vertrekken bij Ajax. Onze nieuwe beoogde linksbuiten? Lijkt mij een gouden combi samen met Uldrikis!
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/405743/ajax-stalt-unuvar-tijdelijk-ergens-anders-door-moordende-concurrentie/

cambuurjordi

Ajax verhuurt niet aan clubs die op kunstgras spelen.

J.v.G.

Citaat van: zeewolde op augustus 12, 2022, 10:16:55
Tot nu toe

Stevens >Virginia
Schouten > Bergsma
Kallon > Vd Water
Joosten > Balk
Bos> Ruiter

Nieuw :Sai (beter dan Doke?)

Weg : Doodeman en Kiss

Jeugd : Smand

Ik zie nog geen kwalitatieve verbetering,  zeker niet als Bangura en mogelijk Mees nog vertrekken.
Stevens > Virginia > +
Schouten > Bergsma > +
Kallon > nieuw
Joosten/Doodeman > v/d Water > ++
Bos > Ruiter > +
Kiss > Balk > +

SvW is beter dan Schmidt! >++

Jeugd; Smand en Smit > +++

Dus na vertrek Hoedemakers en Bangura verwacht jij geen vervanger(s) of verdere aanvulling van de selectie? Ik wel en zie alles niet zo duister..