Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac


zeewolde


J.v.G.

Citaat van: Montana op augustus 02, 2022, 09:40:36
#SamboKomtEraan
We dansen met Sambo, we dansen met Sambo...(originele tekst A.v Duin we dansen de samba) |:)

Sakas

Zit ie bij jou op de achterbank? Kinderslot erop en in een keer doorrijden naar 058!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Noordcambuur

Nou Foeke een mooie dag om een toppertje te presenteren  w:)

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op augustus 02, 2022, 10:14:58
Nou Foeke een mooie dag om een toppertje te presenteren  w:)

Toppers graag. Zaterdag komt steeds dichterbij helaas. Mag van mij nog we even duren

veteraan

Waarschijnlijk gaat Hoedemakers weg voor een redelijk bedrag en ligt er een situatie voor waar al vanaf januari op is geanticipeerd.

Eewal

Misschien is er wel een busje onderweg naar Leeuwarden met Sambo, Letschert, Diemers en Summerville. Zijn we dan tevreden?

zeewolde

Citaat van: Eewal op augustus 02, 2022, 10:35:07
Misschien is er wel een busje onderweg naar Leeuwarden met Sambo, Letschert, Diemers en Summerville. Zijn we dan tevreden?

:rodekaart :( Komt Osame Sahraoui niet? Of is dat pas 31 augustus dan?

Specuveter

Citaat van: Eewal op augustus 02, 2022, 10:35:07
Misschien is er wel een busje onderweg naar Leeuwarden met Sambo, Letschert, Diemers en Summerville. Zijn we dan tevreden?
Nee natuurlijk niet!

Eewal


justremco

Citaat van: veteraan op augustus 02, 2022, 10:31:09
Waarschijnlijk gaat Hoedemakers weg voor een redelijk bedrag en ligt er een situatie voor waar al vanaf januari op is geanticipeerd.

Gaat een drukke maand worden dus?.

KlinkHamer

Citaat van: Eewal op augustus 02, 2022, 10:35:07
Misschien is er wel een busje onderweg naar Leeuwarden met Sambo, Letschert, Diemers en Summerville. Zijn we dan tevreden?

Zet Manu en Pelle Clement ook maar in dat rijtje.

Drumfather SCC

Citaat van: Eewal op augustus 02, 2022, 10:35:07
Misschien is er wel een busje onderweg naar Leeuwarden met Sambo, Letschert, Diemers en Summerville. Zijn we dan tevreden?

Deze beste jongen heeft @ Leeds, bijgetekend tot 2026

Eewal

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 02, 2022, 11:56:55
Deze beste jongen heeft @ Leeds, bijgetekend tot 2026
des te meer reden toch?