Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

Citaat van: sunderland op augustus 02, 2022, 14:48:11
de meesten denken nu , waar het ie ut over. Verdomme dat liedje zit mij nu steeds in het hoofd. Zie het ook al voor me dat de hele tribune dat zingt  :devil |:)
:_schater |:)

poelie-lwd

Citaat van: hobbes op augustus 02, 2022, 13:39:42
Door in ieder geval een lijst met goede vervangers te hebben en die te blijven volgen.

joh
Iedereen heeft recht op mijn mening.

hobbes


poelie-lwd

Citaat van: hobbes op augustus 02, 2022, 15:29:36
Tja, vraag het niet als je het antwoord al weet ;)

Daar ging het mij niet om.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Voetbalalert meent te weten dat Sambo voor cambuur heeft gekozen. Daaronder ook een reactie dat deze instagram pagina tot nu toe iedere keer gelijk had in het nieuws wat ze over Cambuur schrijven. (o.a. ook over Bergsma.)


Voor wat het waard is ....

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op augustus 02, 2022, 16:00:29
Voetbalalert meent te weten dat Sambo voor cambuur heeft gekozen. Daaronder ook een reactie dat deze instagram pagina tot nu toe iedere keer gelijk had in het nieuws wat ze over Cambuur schrijven. (o.a. ook over Bergsma.)
Voor wat het waard is ....
Afgelopen weekend zou de keuze al gemaakt zijn. Geen andere club maak melding van zijn komst, dus de optie blijft open.

upweer

Citaat van: Vlampiep op augustus 02, 2022, 16:09:54
Afgelopen weekend zou de keuze al gemaakt zijn. Geen andere club maak melding van zijn komst, dus de optie blijft open.

Alles blijft open tot er getekend is

EdsjeSCC

Citaat van: Gasgeve op augustus 02, 2022, 15:17:55
Klopt, al hebben die ook veel ingeleverd met het vertrek van Okita, Barreto, van Eijden en Akman.

Tannane is altijd maar afwachten, Kramer was hier 3e verdediger. In de voorhoede hebben ook zij veel vraagtekens.

Kramer deed het goed bij Eagles, wilden hem heel graag houden.
Barreto is bijna 103 en kon amper lopen. Akman was zo wisselvallig dat hij vaak op de bank zat en Bruijn regelmatig in de spits stond. Die Pedro Marques zie ik wel een aantal maken en zij zullen ook nog genoeg aantrekken natuurlijk.
Verdediging met betrouwbare keeper en rest van de verdediging tot nu toe gebleven.

Zie hen eerder meedoen om play offs voor europees dan tegen degradatie

sunderland

Diemers misschien toch naar Fortuna. Kunnen wij hem dan ook niet halen? Ik weet dat hij het toen ook niet naar de zin had in het laatst. Wacht nog even met tekenen Mark..

Bernardo

Als wij echt interesse hebben en hij zou Fortuna boven ons kiezen, zou me dat echt van hem tegen vallen.

justremco

En weer een dag zonder versterking pffff

sunderland

Citaat van: justremco op augustus 02, 2022, 19:20:58
En weer een dag zonder versterking pffff
nwaah ik krijg toch andere geluiden binnen

Jandehulk


justremco

Citaat van: sunderland op augustus 02, 2022, 19:22:28
nwaah ik krijg toch andere geluiden binnen

Dan zullen ze het morgen bekend maken lijkt me?:insane
Ik weet wel dat een buitenlandse verdediger waar we mee bezig waren vandaag elders een contract heeft getekend

Bankzitter

Nou ja, als het verschil in salaris te groot is en wij ook een ander rol dan de 10 in gedachten hebben... dan wordt het een lastig verhaal met Diemers.

Wat me wel opvalt is dat alle reacties op Diemers echt enorm negatief zijn, flashback naar wat men allemaal over M?hren schreef. Wat dat betreft kan hij beter hier komen waar het publiek hem wel enthousiast zal onthalen.