Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Fortuna Sittard is in gesprek met Mark Diemers over een terugkeer. De aanvallende middenvelder heeft geen perspectief meer bij Feyenoord. Hij werd deze zomer al gelinkt aan een aantal Nederlandse clubs.
Voor SC Cambuur, waar Diemers zijn loopbaan begon, was zijn terugkeer financieel een te lastig verhaal. Vitesse gooide ook een lijntje uit naar de Fries en FC Emmen heeft eveneens interesse.

Vi.nl

Galdiano

Citaat van: justremco op augustus 02, 2022, 19:25:59
Dan zullen ze het morgen bekend maken lijkt me?:insane
Ik weet wel dat een buitenlandse verdediger waar we mee bezig waren vandaag elders een contract heeft getekend

Dan kun je de naam ook wel bekend maken.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Mp

Citaat van: justremco op augustus 02, 2022, 19:25:59
Dan zullen ze het morgen bekend maken lijkt me?:insane
Ik weet wel dat een buitenlandse verdediger waar we mee bezig waren vandaag elders een contract heeft getekend

Uit welk land was degene die jij bedoelde?

justremco

Citaat van: Galdiano op augustus 02, 2022, 19:44:24
Dan kun je de naam ook wel bekend maken.  ;)

Zal ff de naam zien te achter halen, kom er op terug. Ging om een Portugees volgens mij

Scc~Lwd

Volgens een Twitter account van Sparta heeft Sambo voor Cambuur gekozen!

J.v.G.

Citaat van: Scc~Lwd op augustus 02, 2022, 20:26:49
Volgens een Twitter account van Sparta heeft Sambo voor Cambuur gekozen!
Iedereen is met stomheid geslagen :koffie

De Gast

Citaat van: Stiens op augustus 02, 2022, 19:41:42
Fortuna Sittard is in gesprek met Mark Diemers over een terugkeer. De aanvallende middenvelder heeft geen perspectief meer bij Feyenoord. Hij werd deze zomer al gelinkt aan een aantal Nederlandse clubs.
Voor SC Cambuur, waar Diemers zijn loopbaan begon, was zijn terugkeer financieel een te lastig verhaal. Vitesse gooide ook een lijntje uit naar de Fries en FC Emmen heeft eveneens interesse.

Vi.nl

Jammer maar het salaris wat Diemers momenteel verdient staat natuurlijk niet in verhouding tot zijn kwaliteiten. Moet je niet in mee willen gaan. Vergelijkbaar met Schaken en Auassar destijds bij Feyenoord ook behoorlijk omhoog gevallen.

Montana

#42472
Citaat van: De Gast op augustus 02, 2022, 20:44:51
Jammer maar het salaris wat Diemers momenteel verdient staat natuurlijk niet in verhouding tot zijn kwaliteiten. Moet je niet in mee willen gaan. Vergelijkbaar met Schaken en Auassar destijds bij Feyenoord ook behoorlijk omhoog gevallen.

Diemers gaat echt geen tonnen inleveren om bij zijn grote liefde te komen spelen. Daarnaast vraag ik me af of en waar we Diemers nodig hebben. Ik vind ons huidige middenveld aardig complementair aan elkaar en met een Diemers erbij zie ik dat 1, 2, 3 niet zo snel?

Noordcambuur

Er moet geld uitgegeven worden aan de verdediging en buitenspelers.
En niet aan middenvelders daar hebben we genoeg van.

Sonnema

Er mag in elke linie nog wel wat bij. Op het middenveld hebben we te veel dezelfde voetballers.

SCC

Zit nu Monaco te kijken: zouden we Musaba niet kunnen huren?
Typische speler ala Manu die goed aard onder Henk.

sunderland

Citaat van: SCC op augustus 02, 2022, 21:27:19
Zit nu Monaco te kijken: zouden we Musaba niet kunnen huren?
Typische speler ala Manu die goed aard onder Henk.
zo Luuk de jong nu speelt moet uldrikus ook spelen. Via hem de combi

Gronkowski

Citaat van: sunderland op augustus 02, 2022, 21:35:25
zo Luuk de jong nu speelt moet uldrikus ook spelen. Via hem de combi

Uldrikis probeert het ook wel, maar in de oefenwedstrijden zag je dat er niemand aansloot. Als hij een bal vasthoudt duurt het vaak te lang voordat er iemand klaarstaat. Hopelijk komt dat weer, dat Jacobs/Balk/Water in het gat kunnen komen om gevaar te stichten.

SCC

Ja inderdaad. Wel sterk hoor, Luuk.
Wat we beide eerder al aangaven, als Uldrikus andere spelers om zich heen krijgt, die het breed houden (buitens)  en dan komende mensen vanaf het midden, dan kan het bij ons ook

De Gast

Ja SCC.. in theorie zou het prachtig kunnen gaan lopen met die lange voorin.