Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Eewal op augustus 02, 2022, 11:58:16
des te meer reden toch?

die gaat zijn kansen krijgen bij Leeds

michello

Citaat van: Eewal op augustus 02, 2022, 11:58:16
des te meer reden toch?

Nee. Beetje realisme kan geen kwaad. Ik heb het idee dat we te hoog inzetten momenteel. Sahraoui hetzelfde verhaal. Kansloos en verspeelde moeite.

Eewal

Citaat van: michello op augustus 02, 2022, 12:05:24
Nee. Beetje realisme kan geen kwaad. Ik heb het idee dat we te hoog inzetten momenteel. Sahraoui hetzelfde verhaal. Kansloos en verspeelde moeite.
ik bedoelde het ook cynisch hoor, dat word je vanzelf als je hier zoveel onzin leest  :proost

Bernardo

Mag zo langzamerhand wel wat tempo achter, met name op buitenkanten komen we flink tekort op korte termijn. Snelle buitenspelers was van ons een belangrijk wapen.

Lars Kramer

Citaat van: Bernardo op augustus 02, 2022, 12:10:24
Mag zo langzamerhand wel wat tempo achter, met name op buitenkanten komen we flink tekort op korte termijn. Snelle buitenspelers was van ons een belangrijk wapen.
We hebben v/d water alleen gewoon pure pech dat hij geblesseerd is. En als we Foeke moeten geloven nog een snelle buitenspeler erbij

michello

Citaat van: Eewal op augustus 02, 2022, 12:09:32
ik bedoelde het ook cynisch hoor, dat word je vanzelf als je hier zoveel onzin leest  :proost


Haha!  :proost

poelie-lwd

Citaat van: veteraan op augustus 02, 2022, 10:31:09
Waarschijnlijk gaat Hoedemakers weg voor een redelijk bedrag en ligt er een situatie voor waar al vanaf januari op is geanticipeerd.

Deze begrijp ik niet heulemaal.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco

Citaat van: poelie-lwd op augustus 02, 2022, 13:21:37
Deze begrijp ik niet heulemaal.

Mees verkopen en met dat geld onze selectie versterken vermoed ik

poelie-lwd

Citaat van: justremco op augustus 02, 2022, 13:23:02
Mees verkopen en met dat geld onze selectie versterken vermoed ik

Ja dat is toch een logisch gevolg maar dat moet dan eerst gaan plaatsvinden. Hoe kan je er dan in januari al op anticiperen?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

hobbes

Citaat van: poelie-lwd op augustus 02, 2022, 13:24:46
Ja dat is toch een logisch gevolg maar dat moet dan eerst gaan plaatsvinden. Hoe kan je er dan in januari al op anticiperen?

Door in ieder geval een lijst met goede vervangers te hebben en die te blijven volgen.

veteraan

Citaat van: hobbes op augustus 02, 2022, 13:39:42
Door in ieder geval een lijst met goede vervangers te hebben en die te blijven volgen.


Inderdaad, als je beste speler al in de winter een behoorlijk aanbod krijgt dan kijk je naar meerdere alternatieven. Natuurlijk is er veel verloop onder kandidaten, maar je hebt dan ook even de tijd.

papier

Net zoals bij Excelsior, NEC, GAE en RKC weten wij zeker dat we gaan degraderen. Dat wordt dus genieten komend seizoen.

sunderland

Citaat van: J.v.G. op augustus 02, 2022, 09:59:01
We dansen met Sambo, we dansen met Sambo...(originele tekst A.v Duin we dansen de samba) |:)
de meesten denken nu , waar het ie ut over. Verdomme dat liedje zit mij nu steeds in het hoofd. Zie het ook al voor me dat de hele tribune dat zingt  :devil |:)

EdsjeSCC

Citaat van: papier op augustus 02, 2022, 14:34:38
Net zoals bij Excelsior, NEC, GAE en RKC weten wij zeker dat we gaan degraderen. Dat wordt dus genieten komend seizoen.

Nec heeft wel een aardig team hoor.

Gasgeve

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 02, 2022, 14:48:58
Nec heeft wel een aardig team hoor.
Klopt, al hebben die ook veel ingeleverd met het vertrek van Okita, Barreto, van Eijden en Akman.

Tannane is altijd maar afwachten, Kramer was hier 3e verdediger. In de voorhoede hebben ook zij veel vraagtekens.